Rozdział 10

9 7 0
                                    

Kiedyś.....

Anna i Maria budzą się wcześnie rano w swoim przytulnym, małym domku. Promienie słońca przebijają się przez zasłony, oświetlając pokój dziewczynek.

"Hej , siostra! - mówi Maria, przeciągając się i ziewając.

"Hej, siostra! ! - odpowiada Anna, uśmiechając się. Wstałaś już?

"Tak, nie mogłam się doczekać zabawy! - mówi Maria.

Dziewczynki wstają z łóżek i idą do kuchni, aby przygotować śniadanie. Anna robi tosty, a Maria nalewa mleko.

"Co chcesz na śniadanie, Mario? - pyta Anna.

"Chcę tosty z dżemem! odpowiada Maria.

"A ty, Anno?

"Ja też chcę tosty z dżemem.

Dziewczynki jedzą śniadanie, a następnie bawią się w swoim pokoju. Anna czyta książkę, a Maria rysuje.

"Co rysujesz, siostra? - pyta Anna.

"Rysuję księżniczkę! - odpowiada Maria. Jest piękna, ma długie, blond włosy i nosi różową sukienkę.

"Wow, wygląda wspaniałe! - mówi starsza.

Dziewczynki bawią się przez kilka godzin, a następnie wychodzą na zewnątrz, aby pobawić się w ogrodzie. Mają huśtawkę, zjeżdżalnię i piaskownicę.

"Huśtaj mnie, siostra - krzyczy Maria.

Anna huśta Marię tak wysoko, jak tylko potrafi. Maria śmieje się i piszczy z radości.

"Teraz moja kolej! - mówi Anna.

Maria huśta Annę, a następnie dziewczynki bawią się na zjeżdżalni i w piaskownicy.

Po południu Anna i Maria wracają do domu na lunch. Ich matka przygotowała dla nich kanapki z szynką i serem.

"Dziękuję, mamo! - mówią dziewczynki.

Po lunchu dziewczynki mają czas wolny, który mogą spędzić na czytaniu, rysowaniu lub zabawie.

Wieczorem rodzice Anny i Marii wracają do domu z pracy. Rodzina razem je kolację, a następnie dziewczynki pomagają rodzicom posprzątać. Potem Anna i Maria biorą kąpiel i idą spać.

Siostry Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz