Za parę tygodni.....
Michał i Ania wyszli z pracowni i udali się do domu. Była już noc. Ulice były puste, a jedynym dźwiękiem było echo ich kroków.- To był długi dzień - powiedziała Ania. - Ale jestem szczęśliwa, że wszystko dobrze się skończyło.
- Ja też - powiedział Michał. - Nie wiem, co bym zrobił bez ciebie.
- Zawsze będę przy tobie - powiedziała Ania.
Michał i Ania zatrzymali się przed domem Ani.
- Dziękuję, że mnie odprowadziłeś - powiedziała Ania.
- Nie ma za co - powiedział Michał. - Zadzwoń do mnie, jak będziesz już w domu.
Ania skinęła głową i weszła do domu. Michał stał jeszcze przez chwilę przed jej domem, patrząc, jak światło w jej oknie gaśnie.
Uśmiechnął się i ruszył w stronę swojego domu. Był szczęśliwy, że ma Anię w swoim życiu. Była jego najlepszą przyjaciółką, jego miłością, jego wszystkim.
Michał wszedł do swojego domu i zamknął za sobą drzwi. Zdjął buty i powiesił kurtkę na wieszaku.
- Jestem w domu - powiedział.
Nikt nie odpowiedział. Michał wszedł do salonu i zobaczył, że jest pusty.
- Gdzie wszyscy są? - powiedział sam do siebie.
Michał poszedł do kuchni i zobaczył, że jego rodzice siedzą przy stole.
- O, cześć, Michał - powiedziała jego matka. - Jak się masz?
- Dobrze - powiedział Michał. - A wy?
- My też dobrze - powiedział jego ojciec. - Jedliśmy właśnie kolację.
- Mogę się dołączyć? - zapytał Michał.
- Oczywiście - powiedziała jego matka. - Jest jeszcze trochę jedzenia.
Michał usiadł przy stole i zaczął jeść.
- Jak tam Ania? - zapytał jego ojciec.
- Dobrze - powiedział Michał. - Odwiozłem ją właśnie do domu.
- To dobrze - powiedziała jego matka. - Jest miłą dziewczyną.
- Tak - powiedział Michał. - Jest najlepsza.
Michał skończył jeść i wstał od stołu.
CZYTASZ
Siostry
RandomDwie siostry, Anna i Maria, żyją w małym miasteczku. Są bardzo różne: Anna jest odważna i niezależna, podczas gdy Maria jest nieśmiała i wrażliwa. Ich życie zmienia się, gdy poznają tajemniczego mężczyznę, Tomasza. Tomasz twierdzi, że jest ich zagin...