fnal

24 7 7
                                    

Duş aldık, utanmıştım, gülerek şakağımı öpüp iç çamaşırımızı çıkartmak zorunda olmadığımızı söylediğinde onaylamıştım.

Belime sarılıp omuzumu öpüyor, parmaklarını sırtımda gezdiriyor du, dudaklarını öperek saçlarını yıkadığımda beni kendine yapıştırdı.

Oda beni yıkadığında durulanıp çıktık, üstümüzü giyinip aşşağı indiğimizde ellerimizi kenetledik, gülerek dudaklarımızı öpüp ellerimizi sıktık.

Masaya gelip oturduğumuzda jin bize endişe ile baktı.

"İyi misiniz?"

"Evet"

Onayladığımızda jungkook anlını ovdu.

"Siz bizi öldürecek misiniz?"

Kafamızı eğdiğimizde taehyung kalkarak saçlarımızı okşadı.

"Çok korktuk sizin için"

"Üzgünüm, her şey benim suçumdu"

"Yoongi"

"Öyleydi hoseok, ben sadece gitmek istemiştim, bizi düşünmedim, yanlış yaptım, pişmanım"

"Artık buradasın ve hiç birşey in önemi yok"

Kafamı salladığımda namjoon bize baktı.

"Canımızdan can gitti, sizi o halde görmek ne kadar kötüydü biliyor musun? Elimizden bir şey gelmediği için kendimizi yedik"

Jimin kafasını salladığında sessiz kaldık, jungkook jimin'e döndü.

"Jimin bize her şeyi anlattı, yoongi iyi ki geri döndün, yoksa ben oraya gelip seni öldürürdüm, hoseok'un kılına zarar gelmesin diye uğraşırken onu yıktın ve elimden seni parçalamaktan başka bir şey gelmezdi"

"Niye sen geliyorsun,hoseok gelseymiş ya"

Göz devirdiklerinde hoseok ile tabağımızı doldurup yedik ve kalkarak çardağa kadar yarış yaptık.

İlk ben geldiğimde uzandım, üstüme çıkıp sıkıca dudaklarımı öptü.

"Ödülün"

"Daha fazla istiyorum ama"

Cilve ile boynuna sarıldığımda gülerek elini yanağıma koydu.

"Ne istersen vermeye hazırım"

Yeniden öpüşmeye başladığımızda saçlarını okşadım, yana dönerek uzandığında ayrıldık ve sarılıp durduk.

"Seni seviyorum hoseok"

"Seni seviyorum kaymak, seni çok seviyorum"

Gülerek gözlerimize baktık, saçlarımı okşayarak konuştu.

"Resmini çizeyim mi?"

"Olur"

Kalkarak ileride olan hizmetçiye resim malzemelerini getirmesini söylediğinde gömleğimin düğmelerini açmaya başladım, bana baktı.

"Ne yapıyorsun?"

"Resmimi çizmeyecek misin? Soyunuyorum"

"Bebeğim seninle sevişmeyeceğim, sadece çizicem"

Gömleği tek omuzumdan iterek sarındığımda yutkundu.

"Beni azdırma"

Omuz silktiğimde öptü, boynumu geri yatırdığımda çeneme kadar geldi, ayak sesi geldiğinde omuzumu kapatarak gömleğimi ilikledi.

"Soyunma işini odamızda yaparsın"

"Hadi gidelim"

Kalkarak onu da kalırdım, çekiştirir iken hizmetçiye bağırdım.

"Odamıza getir onları"

Adam geri döndüğünde hoseok güldü,  yolda oyalanarak odaya girdiğimizde malzemeler kenarıdaydı, hoseok belime sarıldığında gömleğimi açarak omuzlarım dan geri attığımda yutkunup ellerini çekip gömleği çıkardı, göğüsümü,kalbimin üstünü öptü.

"Hadi seni çizelim"

Gülerek kafamı salladım, o eşyaları yerleştirir iken bende çarşafları yere attım, ortasına oturup ona poz verdiğimde saatlerce odadan çıkmadık.

O saatler günlere, günler haftalara çıktı, hem oynaşıp hem resim çiziyorduk ve bu hayatımın en güzel ve özel anlarıydı.

/

Bitti :(  içim burkuldu lan, ben biraz daha ağlamaya gidiyorum, görüşürüz :(

/

Yeni kitaplarda görüşürüüz 💓💓

/

kitap : sope Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin