Kilka słów od autorki

8 1 2
                                    

Na samym początku chciałabym podziękować @FinleyKatera za komentarze pod rozdziałami. Dodało mi to trochę motywacji, sprawiło że przestałam wątpić w to, czy piszę coś dobrego i dało mi do zrozumienia, że jest ktoś, kto rzeczywiście czeka na finał tej historii. Dziękuję.

Dziękuję również pozostałym - tym czytelnikom którzy coś po sobie zostawili, którzy przeczytali choć jeden rozdział lub w ciszy konsumowali kolejne porcje tekstu, które tu zostawiłam. Zostali również jeszcze moi znajomi którym chciałabym podziękować za to samo oraz okazanie odrobiny zainteresowania moją pasją. Dziękuję.

Jeżeli chodzi o to, co stanie się z Cyklem - czy zostanie na wattpadzie, czy zamierzam gdzieś opublikować tą książkę, to tak. Publikacja tego jest moim marzeniem, a tak właściwie celem od dłuższego czasu i zdążyłam wykonać pewne kroki w tym kierunku. Obecnie, kiedy to piszę, dwie pierwsze części książki znalazły się już u recenzentki, która jest już po lekturze i zamierza zaznaczyć mi w tekście wszelkie błędy. Po ich poprawce czeka mnie ta gorsza część, czyli szukanie wydawnictw, wysyłanie maili i czekanie na odpowiedź.

Być może kiedyś spotkacie Cykl w księgarniach. Mam taką nadzieję, ale czy to się stanie? Czas pokaże.

Co się dalej będzie działo z światem przeklętych? Cóż, w epilogu jasno pokazałam, że to nie jest koniec. Mam w planach kolejną książkę, połączoną nieco z Cyklem Przeklętych, ale szczegółowa znajomość fabuły Cyklu nie jest potrzebna do tego, by móc ją przeczytać. Historia tej jeszcze niezatytułowanej książki jest w odrobinę dalszej fazie rozwoju i na pewno powstanie, ale na ten moment chciałabym nieco odpocząć od tego świata i zająć się czymś innym. Wierzcie mi, już jestem zakochana w tym projekcie, po prostu wolałabym do niego podejść wypoczęta, tak by wszystko poszło na tyle gładko, na ile to możliwe. W międzyczasie krótko po publikacji tych moich ostatnich słów będą pojawiać się krótkie opowiadania o wybranych postaciach z Cyklu, takie dodatki które napisałam w ramach zabawy. Potraktujcie je jako bonusowe historie, które poza wattpadem nie zostaną zobaczone przez publikę.

Jeszcze raz chciałabym wszystkim podziękować za wasze poświęcenie. Mam nadzieję, że książka wam się podobała.

- Kahsi

Cykl PrzeklętychOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz