Ειμουν ξαπλωμένη πλάι τους, ακούγοντας τον Μάρκο να αναστεναζει κάτω απ'τον Θάνο.
" Ναι", ψυθήριζε γεμάτος έξαψη, " ναι αγόρι μου, μη σταματάς"
Η φωνή του με ερέθιζε. Για λίγο άφεισα τις σκέψεις μου στην άκρη, σταμάτησα να δίνω τόσο μεγάλη προσοχή σε αυτά που δημιουργούσε το μυαλό μου και με τρόμαζαν.Κοίταξα το υδρωμενο στήθος του Θάνου, το πόσο ελκυστικός ήταν κάτω απ'το φως του φεγγαριού. Άκουγα με προσοχή τους αναστεναγμούς του, αναστέναζε πολύ ωραία.
Ο Μάρκος αναζήτησε την αγκαλιά μου, δάκρυα αυλακωναν στα μάτια του, τρυφερά
"Πονάς ;" του ψυθηρησα
" Ναι..."
"Πονάς μωρό μου ;"
" Πονάω...", τον κράτησα τότε σφυχτα, προσπαθοντας να τον παρηγορήσω
" Πουτανα", είπε ο Θάνος μισογελώντας πάνω απ'τα οπίσθια του, " τι πουτανα που είσαι "Τα μάτια του συναντήθηκαν τότε με τα δικά μου. Με κοίταζε με ένα απίστευτα διαπεραστικό βλέμμα, σαν να μου υπόσχεται πως μετα απ'τον Μάρκο θα γαμούσε εμένα. Ήθελα να με γαμήσει.
Το όμορφο αγόρι μου, φώναζε.
" Νίνα...πες του να το κάνει πιο σιγά..."
" Αφού σ'αρεσει", αναστέναξε ο Θάνος, " ψυχούλα μου εσύ..."
" Σ' αγαπάω...", ένιωσα τα διακρυα του Μάρκου να στάζουν επάνω στο γυμνό μου στήθος
" Κλεισε το στόμα σου..."
Τώρα το έκανε ακόμη πιο δυνατά από πριν, όπου ο Μάρκος αρχησε να αναφωνεί δυνατά. Του εκλεισα το στόμα με την παλάμη μου, την πιεσα δυνατά. Το αγόρι μούγκριζε, ένα κομμάτι μου τον λειπόταν.
" Σκάσε ", του είπε ο Θάνος
" Σκάσε ", του είπα και εγώ, όπου ο Θάνος μου χαμογέλασεΟ Μάρκος υπέφερε
" Σκάσε", επανέλαβα.
Είχα καυλώσει πολύ.Είχα χώσει την μούρη μου ολόκληρη μεσ'τον κωλο του. Τα γόνατα του έτρεμαν επάνω στο κρεβάτι. Ο Θάνος του είχε δέσει το στόμα με ένα πανί για να μην ακούγονται οι φωνές του. Του κρατούσε το κεφαλή ψηλά, κοιτάζοντας και τους δύο μας με το πέος του να οριμάζει και πάλι, να μεγαλώνει.
Απολάμβανα τα κωλομερια του Μάρκου σαν να ειμουν ο Θάνος. Το γεγονός ότι γεύομουν, ο,τι γευόυαν κι εκείνος πιο πριν, με διέγειρε απίστευτα. Ευχήθηκα να είχα κι εγώ πουτσο ώστε να μπορούσα να τον γαμησω. Νομίζω πρέπει να το είπα, να το ψυθηρησα σαν προσευχή προκειμένου να συμβεί. Ο Θάνος έγειρε πίσω στο κρεβάτι, αρχίζοντας να αυνανίζεται στο θέαμα που είχε μπροστά του. Αυνανιζόταν και για εμένα.
Δεν κρατήθηκα. Τον πλησίασα και αμέσως του τον ρουφηξα. Τον κράτησα σφυχτα στα χέρια μου, σαν να ήταν ο,τι ποθούσα στην ζωή μου τόσο καιρό. Ένιωθα λες και ήταν η πρώτη φορά που έκανα στοματικό σε άνδρα, λες και δεν είχα ξανακάνει. Αυτό φάνταζε τέλειο.
YOU ARE READING
Total Eclipse
General Fiction🔞💄👠 Η Νίνα είναι μια κοπέλα της σύγχρονης εποχής, όπου δίχως την θέληση της καταλήγει σε έναν οίκο ανοχής και έρχεται αντιμέτωπη με τις αντιξοότητες και τον σκοτεινό κόσμο της πορνείας. Εκεί θα γνωρίσει τον Μάρκο, ένα εκδιδόμενο γκέι αγόρι...