Η Νίνα ήταν μέσα στο δωμάτιο της και κοιμόταν. Εγώ καθόμουν στο σαλόνι κι κάπνιζα, κοιτάζοντας μια σαχλή σαπουνόπερα στην τηλεόραση.
Έξω έβρεχε. Μου άρεσε όταν έβρεχε το καλοκαίρι. Άκουγα θορύβους κι ομιλίες απ' τα γύρω διαμερίσματα όπως ακριβώς άκουγα και στην γκαρσονιέρα. Μου έλειπε το σπίτι μου. Εκείνος.
Αξαφνα άκουσα την πόρτα να χτυπά. Σηκώθηκα γρήγορα να ανοίξω, δεν ήθελα αυτός ο ανεπιθύμητος επισκέπτης να ξυπνήσει την Νίνα, είχε ανάγκη από ξεκούραση.
Στην πόρτα είδα να στέκει ο Μπουράκ. Ένιωσα ένα άσχημο συναισθημα αίφνης να με πλημμυρίζει.
" Να περάσω ;", είπε σιγανά
Απρόθυμα έκανα στην άκρη. Ήταν λες και προσπαθούσα να είμαι ελεύθερος όλον αυτόν τον καιρό και ξαφνικά τώρα δεν ειμουν. Δεν μπορούσα να ξεφύγω.Έκλεισα την πόρτα και τον προσπέρασα. Δεν γυρησα να τον κοιτάξω, να του μιλήσω, να του πω κάτι τέλος της, το οτιδήποτε. Το μόνο που ήθελα ήταν να φύγει και εγώ να μείνω μόνος μου με την Νίνα.
Άκουσα τα γοργά βήματα του από πίσω μου και πρώτου καταλάβω τι συμβαίνει, ο Μπουράκ με είχε αρπάξει απ'τον σβέρκο.
" Άσε με..."
Με πέταξε πάνω στον καναπέ, κατεβάζοντας μου το παντελόνι.Είχε πέσει ολόκληρος πάνω μου και με πίεζε, δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Τον ένιωθα σκληρό καθώς τριβόταν επάνω μου και μούγκριζε σαν άγριο θηρίο. Προσπαθούσα να ελευθερωθώ, δεν τον ήθελα μέσα μου, δεν τον ήθελα στην ζωή μου. Άφεισα μια δυνατή κραυγή να ξεχυθεί στην ατμόσφαιρα, όπου στην συνέχεια έσπρωξε τα χοντρά του δάχτυλα μέσα στο στόμα μου για να με κάνει να σωπάσω. Ξέσπασα σε κλάματα...
Και...
ΜΠΑΜ !
Ο Μπουράκ γλύστρησε απότομα από πάνω μου και σοριάστηκε αιμόφυρτος κάτω στο πάτωμα.
Γυρνώντας πίσω το κεφαλή μου συγκλονισμένος, αντικρυσα την Νίνα να στέκει περήφανα στην άλλη μεριά του σαλονιού, κρατώντας στα χέρια της ένα πιστόλι.
Τα μάτια της ήταν έντονα, διαπεραστικά. Την φοβήθηκα.
" Νίνα...;", είπα με μια ανάσα, " δεν ήξερα πως οπλοφορείς..."
"Φυσικά!".
KAMU SEDANG MEMBACA
Total Eclipse
Fiksi Umum🔞💄👠 Η Νίνα είναι μια κοπέλα της σύγχρονης εποχής, όπου δίχως την θέληση της καταλήγει σε έναν οίκο ανοχής και έρχεται αντιμέτωπη με τις αντιξοότητες και τον σκοτεινό κόσμο της πορνείας. Εκεί θα γνωρίσει τον Μάρκο, ένα εκδιδόμενο γκέι αγόρι...