Yeniden merhaba :)
Burada olmayı ve bir şeyler yazmayı çok özlemişim. Tabii bu yazıyı yazmam bile iki hafta sürdü. Demek ki aranıza dönmeme biraz daha vakit var.
Hayatımın en güzel ama en zorlu, en heyecanlı ama fiziksel anlamda en acı verici döneminin sonunda dünya güzeli (yavrusu her anaya güzel gelirmiş :)) bir oğlum oldu.
20 Mayıs 2024 tarihinde doğarak Denizli'li olduğunu bir kez daha tescilleyip, babası gibi Denizli sever bir egeli olacağının sinyalini verirken, Bandırma'lı annesinin gönlü kırılmasın diye de saat tam 10.00'da doğan canım Efe oğlana teşekkür ediyorum :)
Şaka bir yana hamileliğim boyunca ara verip yazmamak hem bana iyi geldi, hem de bebeğimi tüm o duygusal karmaşalardan korumuş oldum. İyi bir karar verdiğimi düşünüyorum:)
Ne yazık ki beşinci aydan sonra zorlu bir gebelik geçirdim. Doğumdan sonra ise küçük adamımız rahatsızlandı ve dört gün boyunca yenidoğan yoğun bakımda kaldı.
Belki bir gün tüm o zorlu gebelik süreciyle ilgili ve ne yazık ki deneyimlemek zorunda kaldığımız yoğun bakım süreciyle ilgili sohbet ederiz.🥺
Ama ne olursa olsun şu an iyiyiz ve elbet bir gün buraya döneceğim. Efe biraz daha büyüsün, biz biraz daha birbirimize alışalım, dahası tanışalım🥰
Ben de bu sırada Hemdem'i baştan okuyup gelirim. Çünkü hâlâ birinci kitabın finali ve ikinci kitabın ilk altı bölümüyle ilgili şüphelerim var. Bundan sebepli de hikâyeyi ilerletemiyorum diye düşünüyorum. Belki vakit buldukça onları güncellerim sonra da sizlerle paylaşırım.
Ama bu bir söz verme değil. Efe ve ben ne zaman belli bir düzene sahip olursak o zaman burada olacağım.
Durumlar böyle... Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum ve sizlere yenidoğan bebek kokusu güzelliğinde ve huzurunda bir yaz diliyorum.
En kısa sürede yeniden görüşmek dileğiyle. Sevgi ve saygılarımla...
Aslıhan Güngör Zeybek
270 kelimeyi 15 günde zar zor yazdığımı da bir ömür unutmamak için buraya not düşmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMDEM
RomanceHemdem; canciğer olmak, çok yakın dost, yoldaş olmak anlamına gelmektedir. Birlikte, manasındaki 'Hem' kelimesiyle, nefes, can, zaman manasındaki 'Dem' kelimesinden oluşmuştur. Hemdem olunan kişi ile aynı zamanda yaşamak, aynı nefesi almak, bir can...