Hoş geldiniz... Umarım herkes iyidir ve keyfiniz yerindedir.
Bölümü keyifle okumanızı diliyorum. Yorum yapmayı unutmamanızı da rica ediyorum.
Hemdem - Bir kitabı birkaç gün içinde satışa açılacakmış dostlar.
Fuarlarda buluşmak dileğiyle. Gelişmelerden haberdar olmak için instagramdan takip etmeyi unutmayın olur mu...
Çokça öpüyorum... Sayfalarda da buluşmak dileğiyle 🧡
###
Bedenini saran kolların arasında mırıldanıp sıcaklığına iyice sokulmaya çalışırken, burnuna dolan kokuyla mest oluyordu Nazenin. Şu an Metehan'ın üstünde yatıyor, çıplak tenleri hiç yabancılamadan birbirini sarıyordu. Usulca gerinip burnunun ucuyla adamın boynuna dokunurken mırıldandı.
''Günaydın...'' Sırtına dağılan saçlarını ve tenini okşayan parmakların temasıyla ürperirken yine mırıldanır gibi gülmüş, ardından da Metehan'ın uyumaktan boğuklaşan sesini duymuştu.
''Günaydın güzelim.''
''Bugün kar yağsa ve şehirde tatil ilan etsem olmuyor mu ya... Evde mahsur kalsak falan.''
Nazenin'in çocuk gibi şikâyet edercesine bir sesle söylediği bu sözlere gülen Metehan ise tek hamlede yan dönüp onu yatağa yatırmış, üstüne eğilmişti. Kadının yüzünü örten saçlarını yavaşça kenarlara itip uykulu gözlerine baktı uzun uzun. Sonra ise bıyık altından gülerek konuştu.
''Gece uyumazsan sabah da böyle şikâyet edersin işte küçük hanım. Kar yağsaymış, tatil ilan etseymişmiş. Haziran ayında!'' Deyip kıs kıs gülmeye devam ederken sözlerine de devam etti.
''Bir de kendisinin tatil ilan edebildiğinin havasını yapıyor. Bak bak!'' Bir kez daha kahkahalarla gülüp Nazenin'e sokuldu ve köprücük kemiğinin üstüne bir öpücük kondurdu.
''Gece uyuyamama sebebim ne acaba?'' Diye resmen carlayan kadının sesi ve sözlerine imalı bir sırıtış ve homurdanmayla karşılık verirken elinin tersiyle boynundan aşağıya doğru yol çizdi. Göğüslerinin arasından geçip karnına dokundu.
''Geçerli bir sebebin vardır umarım?'' Diye oyunbaz şekilde mırıldanırken eğilmiş ve kadını kasıklarından uzunca öpmüştü. Gelen bu öpücükle bir kez daha ürperen Nazenin ise yatakta kıvranıyor, kalçalarını tenine mühürlenen dudaklara doğru kaldırıyordu.
''Çok geçerli bir sebebim vardı Binbaşım.''
''Neymiş o sebep? Ben de duyayım Sayın Valim.''
Metehan bu küçük oyunu kadının bacaklarının arasına bıraktığı öpücükle farklı bir noktaya taşımaya çalışırken, Nazenin'in parmaklarını saçlarının dibinde hissetti. Yapmak istediği şeyi onun da bu kadar istiyor olması heyecanını körüklüyordu.
''Sevgilimle sevişiyordum...'' cevabıyla boğazından güçlü bir homurtu yükselen Metehan göz ucuyla komodinin üstündeki saate baktı.
''Mesainin başlamasına bir buçuk saat var.'' Diye fısıldadı dişlerinin arasından.
''Bugün çok yoğun olacak.'' Şikâyet eder gibi mırıldanıp altında kıvranan Nazenin'e baktı yine.
''Daha fazla yorma diyorsan...''
''Kahretsin... Yor... Zaten yorulacağım. Önce sen yor.'' Tek solukta bağırırcasına söylediği sözlerin ardından bacaklarını daha da açtı ve Metehan'ı arada bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMDEM
RomanceHemdem; canciğer olmak, çok yakın dost, yoldaş olmak anlamına gelmektedir. Birlikte, manasındaki 'Hem' kelimesiyle, nefes, can, zaman manasındaki 'Dem' kelimesinden oluşmuştur. Hemdem olunan kişi ile aynı zamanda yaşamak, aynı nefesi almak, bir can...