30(m)

21 2 8
                                    

Minho Jisung'un boynuna doğru eğilmiş, yer yer ısırıp izlerini bırakıyordu. Tabi bunu yaparken elleri de rahat durmuyordu, altındaki bedenin kalçasında geziyordu.

Jisung aldığı hisle bir kolunu sevgilisinin sırtına sarmış, diğer eliyle boynundaki başı kendisine bastırıyordu.

Minho kalçasındaki ellerden birini sevgilisinin dudaklarına götürdü. Jisung mesajı almış bir şekilde sevgilisinin ağzına gönderdiği parmakları yalıyordu. Yeteri kadar ıslandığınu düşündükten sonra Minho elini sıcak ağızdan çekmiş, altındaki sevgilisinin deliğine doğru ilerletmişti.

Jisung deliğinin başında hissettiği ıslak parmak ile kısık bir şekilde inlemişti. Minho daha fazla beklemeden iki parmağını hızlıca deliğe soktu. Jisung'un aniden nefesi kesildi ve inledi. Hızlı gelgitlerle karşı inliyordu. Minho bir parmağını daha ekledi. Üç parmak Jisung'un içinde gelip giderken, Minho sevgilisinin dudaklarına kapanmış ısırıyordu.

Yeteri kadar hazırladığını düşünen Minho parmaklarını kabaca çıkardı. Kendi aletini eline almış bikaç kere çekip hazırladı.Deliğinin başına koyduğunda tekrardan sevgilinin dudaklarına yaklaştı.

"İçerdekilerin duymasını istemezsin hm?"

"Beni deli gibi inleteceğin halde kendimi tutmamı söylüyorsun."

Hafifçe sırıtmı Minho, sevgilisinin cevabı hoşuna gitmişti. Aletinin başını deliğe soktuğunda altındaki bedenin sesini bastırmak için dudaklarına kapandı. Dudaklarını kanatırlen kendini içine itiyordu.

Hepsini içine ittiğinde  Jisung derin bir nefes verdi. Karnına kadar gelen doluluk hissi onu doruklara ulaştırıyordu. Aniden kapı çalındı. İkisi de çalının kapıyla birbirine baktı.

"Minho iyi misin?"

Felix Minho'nun durumunu bildiği için kontrol etmeye gelmişti. Eli tam kapının koluna varacaktı ki Minho'nun sesiyle durdu.

"İyiyim Felix sadece yalnız kalmak istiyorum."

"Jisung?"

"Konuşuyoruz."

"Şey Hyunjin'le ben çıkıcaz da o yüzden diyim dedim."

Minho sırıtmıştı.

"Pekala siz gidin bizde yatarız falan."

"Dikkat edin."

Minho dış kapının sesini duyar duymaz bakışlarını Jisung'a çekti.

"Sanırım artık kendini tutmanı gerektirecek birşey yok."

Jisung'un cevap vermesine izin vermeden hızlıca içinde hareket etmeye başladı. Jisung ise ani acıyla gözlerini yumarak inledi. Ellerini nereye koyacağını bilemezken sevgilisi ellerini tutup kendisine sarılmasını sağladı. Jisung onun sırtını ne kadar acıtırsa kendisi de o kadar sert vuruyordu kalçasına.

Jisung gelmeye yaklaştığı için ellerini çekip kendi aletine doğru götürüyordu ki Minho hareketlerine ara vermeden sevgilisinin iki elini kavramış ve başının üstünde birleştirmişti.

"Kendine dokunma, zevkle gelmeni sağlayacağım."

"Çok hızlı yapıyors- ıhmm."

Prostatına gelen alet ile lafı yarına kalmıştı. Minho bunu anlayınca hızını yükseltti. Sevgilisinin inleyişleri resmen onu çileden çıkarıyordu.

"Sikeyim yavaş deliğim yırtılacak!"

"Adımla inlersen yavaşlarım."

"M-Minho yavaşla."

"Hmm sanırım her adımla inleyişinle ufak bir tık yavaşlayacağım."

"Bu acıma-"

Hareketleri yine hızlanınca  lafını tamamlayamamıştı. Artık duyduğu acı zevke dönmüş bir şekilde inliyor, sevgilisini çıldırtıyordu.

Ani bir hazla sevgilisinin karnına geldi. Sevgilisi ise içinde yine biraz hareket edip kasılan deliğe geldi.

İkisi de nefes nefeseydi.

Ama daha yeni başlamışlardı...

--------------------------------------------

Olum
Ne yazdım lan
Smut YAZAMIYOM
OLMUYO LAN
BK GİBİ
BU NE
Başka Smut yok
Sonraki bölümde görüşürüzzzzz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arama | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin