Minho'nun bakış açısı
Elimde tuttuğum hediyeyle yine karşıdaki parkta bekliyorum. Gözlerimi kaşıyarak açtığımda uyuya kaldığımı farkettim. Yandaki telefonumu alıp saati kontrol ettim. Saat 8:20. Sktir, geç kalmışım. Etrafı bi gözden geçirip kimsenin olmadığından emin olup Felix'in evine doğru çıkmaya başladım.
Jisung'un bakış açısı
Evin önüne geldiğimizde kapıya yaslandığım gibi açılması da bir olunca elimdeki poşetlerle birlikte evin içine devrildim. "Hoşg- lan aşkım! İyi misin?"
"Skerim aşkını. Ne ara açtın lan."
"Ne bilim. Sesini duyunca açtım işte."
"Lan Jeongin, nesi komik." O da arkamda dikilmiş gülüyordu. Dizine attığım küçük tekme ile sarsılıp kendine geldiğinde bende yerden kalktım ve Hyunjin'e sarıldım. "N'aptınız aşkım ben yokken."
"Bişey yapmadık yaa, boşver sen."
"Hyunjin sen beni aldatıyor musun." Felix'te mutfaktan çıkmış ve kapının önünde sarmaş dolaş olan Hyunjin'le beni görünce kendini kapının kenarına yaslamış ve bi elini alnına koymuştu. "Nasıl yaparsın bunu bana! Beni sevdiğini sanmıştım oysaki. Yeni sevgilinle iyi hayatlar."
"Hayır sevgilimm. Bırakma beni! Açıklayabilirim." Hyunjin hızlıca benden ayrılmış ve Felix'in önünde diz çöküp yalvarmaya başlamıştı. Tabi Jeong'la ben ikisini izlerken gülme krizine girmiştik. "KALBİM DURACAK JİSUNG YARDIM ET DLŞDLDLLD."
"AMK BİRLİKTE YAŞLANANA KADAR ÖPÜŞELİM DEDİ HYUNJİN DLŞDKDELLDSLLSSL"
"Yav siz ikiniz ne gülüyorsunuz orda amk. Ciddi bi şekilde tartışıyoruz burda."
"Tabi kanka yaa, çok ciddisiniz."
"Jisung çeneni kapat, yoksa ayıracam."
"Tamam tamam yeter bu kadar. Hyunjin hem Felix'le hem de Jisung'la tartışmayı bırak ta nefes alıyım. Boğuluyorum amk."
Sonunda hepimiz sakinleştiğimizde Yongbok kolumu tuttuğu gibi beni çekiştirmeye başlamıştı. "Hadi gelin gelin." Diğer ikisi de arkamdan gelince hep birlikte mutfağa girdik ve mutfak kapısının açılmasıyla içerden sesler yükselmişti. "DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN JİSUNGİE!" Seungmin, Chan ve Changbin aynı anda yüksek bir sesle bağırmışlardı. Felix, Hyunjin ve Jeongin ise yanımdan sıyrılıp karşıma geçmişti. Şimdi herkes karşımda benim doğum günümü kutluyorlardı. "İyiki doğmuşsun Jisung!"
"Teşekkürler Felix."
"Eeeee süprizimizi beğendin mi?"
"Valla beğendim de zaten hazırlıkları pasta, brownieleri falan biz yapmamışmıydık bugün için."
"Bi dakika Felix. Jisung'un haberi var mıydı yani. Eee o zaman çokta süpriz olmadı ki."
"Yaa valla pasta kek olayını unutmuştum yaa Changbin."
"Boşverin, siz olun bana yeter. Ayrıca dekorasyon harika olmuş. Bu da bir süpriz."
"Yaaaaa yicemm!" Felix boynuma atlamıştı. Tabi bu hareketiyle geriye kalan herkes de bize ortak olmuştu. "Bişey sorucam bölmek gibi olmasında, Minho nerde?" Chan'ın sorusuyla Felix direk olarak bana bakmıştı. "Yaaaaa şey, onun bi işi varmış. Gelemeyeceğini söyledi." Felix'in verdiği yanıtla biraz da olsa rahatlamıştım. "DJ Jeongin, açın müziği!" Seungmin'in emriyle Jeongin'de doğrulup masanın üstünde duran küçük hoparlöre yöneldi ve bi şarkı seçip oynattı. "HOOP ELLER HAVAYA!" Changbin'in bağırmasıyla herkes dans etmeye başladı. Felix değişik hareketler yaparken Chan bale, Hyunjin ortalıkta dönerke Seungmin Ankara havası misali oynanırken, Jeongin'de Felix'in karşısına geçmiş ona eşlik ediyordu. Bi anda çalan kapı ile kapıya doğru yöneldim. "Ben açarım kapıyı!" Kulpunu tuttuğum kapıyı açtım. "Merh-" Karşımda duran surat ile lafımı dahi bitirememiştim. Ne işi vardı burda...
...
(BÖLÜMÜ YAYINLAMAYI UNUTMUŞUM ŞAKA GİBİ! Bİ BAKAYIM DEDİM YAYINLAYACAĞIM BÖLÜMLERE! BUNU YAYINLAMADIĞIMI FARKETTİM. O yüzden bugün iki bölüm paylaştım haberiniz olsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arama | Minsung
أدب الهواةH: Alo, sevgilim seni çok özledim. Hep telefonu açıyorsun ama telefonun karşısında yoksun değil mi? M: Seni çok özledim Jisung... ...