Lord Of Egypt - Episode (27)

108 5 0
                                    

အာဇူးမစ်-"စစ်ပွဲအတွက်အားလုံး​ပြင်ဆင်ပြီးပြီလား."

မိုဟာနို-"ပြင်ဆင်ပြီးပါပြီအရှင်မင်းကြီး."

အာဇူးမစ်-"ဇန်ဒါ့သတင်း."

မိုဟာနို-"ဘာမှမကြားရသေးပါဘူးအရှင်မင်းကြီး.အရှင်မင်းသားကိုဆက်ရှာဖွေနေပါတယ်..."

အာဇူးမစ်-"ဆက်ရှာခိုင်းထားလိုက်."

မိုဟာနို-"အမိန့်တော်မြတ်အတိုင်းပါအရှင်မင်းကြီး"

အိုဖီယာ-"ကျွန်တော်ရောက်ရှိပါပြီနောင်တော်."

အာဇူးမစ်-"အင်း...ငါကိုယ်တော်မင်းတို့နှစ်ယောက်လုံးကိုတာဝန်ကြီးတစ်ခုပေးစရာရှိတယ်..ဒီစာချွန်လွှာကို"တီဗာ"တောင်တန်းမျိုးနွယ်စုခေါင်းဆောင်ကိုပေးရမယ်.အိုဖီယာကသံတမန်အဖြစ်ဆောင်ရွက်ရမယ်.မိုဟာနိုကအိုဖီယာကိုအသက်ပေးကာကွယ်ရမယ်..မနက်ဖြန်သွားပါ."

အိုဖီယာ-"တီဗာတောင်တန်းမျိုးနွယ်စုတွေကကျွန်တော်တို့ကိုမုန်းတီးနေတာမဟုလားအရှင်မင်းကြီး.သူတို့ကကျွန်တော်တို့ကိုလက်ခံပါ့မလား."

အာဇူးမစ်-"သူတို့လက်ခံလာအောင်လုပ်ရမှာကမင်းရဲ့တာဝန်ပဲ.."

အိုဖီယာ-နားလည်ပါပြီနောင်တော်."

အာဇူးမစ်-"မင်းတို့နှစ်ယောက်လုံးပြန်လို့ရပြီ."

နှစ်ယောက်လုံးစာချွန်လွှာကိုယူဆောင်ကာနန်းဆောင်ထဲကနေထွက်ခွာသွားခဲ့ကြသည်..

အယ်လ်စင်-"တီဗာတောင်တန်းလူမျိုးတွေကဘာလို့ကျွန်တော်တို့ကိုမုန်းနေကြတာလဲ."

အာဇူးမစ်-"နယ်မြေကြောင့်လေ...ဖခမည်းတော်ကနယ်မြေချဲ့ထွင်ခဲ့တော့သူတို့အတွက်နေစရာမြေမရှိဖြစ်ခဲ့တယ်.နောက်ဆုံးသူတို့မှာနေစရာဆိုလို့တောင်တန်းတွေပဲရှိတော့တယ်.အာ့ဒါကြောင့်ငါကိုယ်တော်တို့လိုမြေပြန့်သားတွေကိုမုန်းနေကြတာ.အခုတော့သူတို့ကိုနေစရာပြန်ပေးသင့်ပြီလို့ထင်တယ်.မဟာမိတ်ဖွဲ့ပြီးနိုင်ငံအတွက်အင်အားတောင့်တင်းအောင်လုပ်လို့ရတယ်."

အယ်လ်စင်-"အရှင်မင်းကြီးစဥ်းစားတာတကယ်ကောင်းတယ်...နှစ်ဦးနှစ်ဖက်အကျိုးရှိတာပေါ့....မင်းသားလေးလည်းအခုဘာတွေလုပ်နေလဲမသိဘူး.."

"Lord Of Egypt"(အီဂျစ်ပြည်ရဲ့အရှင်သခင်) Season 1 CompleteWhere stories live. Discover now