ဇန်ဒါ-"အခုတော့တကယ်ခွဲရပြီပေါ့..ငိုချင်တာမျက်ရည်တောင်မထွက်နိုင်တော့ဘူး."ရာဗာနာ-"မငိုပါနဲ့မောင်တော်ရယ်.လက်ထပ်ပြီးသွားရင်ရောမပြည့်ရှင်ကိုခွင့်တောင်းပြီးခဏတဖြုတ်လာလာလည်ပေါ့.မဟုလည်းအစ်မတော်တို့လာလည်မှာပေါ့."
ဆီးလ်ဂရက်-"ဟုသားပဲငါ့ညီတော်ရယ်."
အိုင်းဆက်-"ပြီးတော်နတ်ဘုရားတွေပူဇော်ပွဲလည်းနီးနေပြီ.အာ့အချိန်ကျရင်ရောမစစ်သူကြီးနဲ့လာခဲ့ပေါ့မဟုဘူးလား."
ဇန်ဒါ-"ဟုသားပဲ...ဘာလိုလိုနဲ့နတ်ဘုရားများပူဇော်ပွဲတောင်နီးနေပြီ.စစ်သူကြီးနဲ့အတူလိုက်လာခဲ့မယ်."
ဟားမက်စ်-"ကြင်ယာတော်လေးအလိုကျပါပဲခင်ဗျာ..ကြင်ယာတော်လေးသာပျော်ရွှင်မယ်ဆိုရင်ဟောဒီ့ကမောင်တော်ကတစ်ယောက်တည်းကျန်နေခဲ့ရလည်းကျေနပ်ပါတယ်ခင်ဗျ."
ဇန်ဒါ-"ဟီးဟီး...အာ့ဒီ့ကပြန်လာရင်အရှင်မင်းကြီးအနားမှာပဲမခွာစတမ်းတွယ်ကပ်နေပြီးတချိန်လုံးစိတ်ချမ်းသာအောင်ပြုစုပေးပါ့မယ်."
အဲလ်ဂရက်-"အဟမ်းအဟမ်း...ရောမပြည့်ရှင်ကဥပုဒ်စောင့်တဲ့ကျားကြီးမဟုဘူးနော်ငါ့ညီတော်..တော်ကြာငါ့ညီတော်လေးကပဲပြန်ပြုစုခံနေရမှဖြင့်..အဟီးဟီး.."
ဇန်ဒါ-"အား!!!!!...ဘာတွေပြောနေမှန်းလည်းမသိဘူး!!!!!"
"ဟားဟားဟားဟား!!!!!!!!!"
ဇန်ဒါ့ကိုနူတ်ဆက်ခြင်းကဝမ်းနည်းစရာတွေနဲ့မဟုပဲနှစ်လိုဖွယ်ရယ်မောသံတွေနဲ့သာပြည့်နှက်နေခဲ့သည်.နောင်တော်မထိတထိစနောက်လို့မျက်နှာတွေနီရဲပြီးဒေါသပုန်ထနေတဲ့ဇန်ဒါလေးကိုကြည့်ပြီးဗိုက်ကြောနာတဲ့အထိအော်ရယ်တဲ့သူတွေကရယ်ပြီးချစ်ရည်ရွန်းတဲ့နှစ်လိုဖွယ်အကြည့်တွေနဲ့နွေးထွေးစွာငုံ့ကြည့်နေတဲ့ဟားမက်စ်တို့ဟာတစ်ချိန်တည်းမှာမဟာရန်သူတော်တွေကနေနွေးထွေးတဲ့မိသားစုကြီးတစ်ခုအဖြစ်အချိန်တခဏတာအတွင်းမှာပြောင်းလဲသွားခဲ့ပြီ....ချစ်ရတဲ့သူတစ်ယောက်တည်းရဲ့ရှေ့မှာကလွဲရင်သူ့ရဲ့နွေးထွေးကြင်နာတတ်တဲ့တစ်ဖက်ခြမ်းကိုဘယ်သောအခါမှထုတ်ဖော်မပြတတ်တဲ့ရေခဲတောင်ကတောင်အရူံးပေးရတဲ့အေးစက်တည်ငြိမ်လွန်းပါတဲ့အာဇူးမစ်ခ်ကလည်းချစ်ရသူအယ်လ်စင်ရဲ့ဖြုစင်လှပတဲ့အပြုံးတွေကိုငေးကြည့်ရင်းနူတ်ခမ်းတွန့်ရုံမျှပြုံးဝင့်နေတော့သည်..ဘေးနားကအခြွေအရံတွေနဲ့စစ်သည်ရဲမက်တွေကတောင်ပြုံးဝင့်ငေးမောရလောက်သည်အထိသူတို့ရဲ့ကြီးမားတဲ့မိသားစုကြီးဟာသိပ်ကိုနူးညံ့နွေးထွေးလွန်းပါသည်.
YOU ARE READING
"Lord Of Egypt"(အီဂျစ်ပြည်ရဲ့အရှင်သခင်) Season 1 Complete
حركة (أكشن)"ဒါနမူနာပဲရှိသေးတယ်..နောက်တစ်ခါငါကိုယ်တော်ပိုင်တဲ့လူကိုအကြည့်နဲ့တောင်ထိဖို့မကြိုးစားမိစေနဲ့..မဟုလို့ကတော့ငါကိုယ်တော်ကိုယ်တိုင်မင်းတို့အားလုံးကိုတစ်စစီဆွဲဖြဲပြီးနဂါးစာကျွေးပစ်မယ်