Lord Of Egypt - Episode (41)

97 4 0
                                    

အယ်လ်စင်-"ကျွန်တော်မျိုးရဲ့နာမည်ကအယ်လ်စင်လို့ခေါ်ပါတယ်..အရှင်မင်းကြီးရဲ့ကိုယ်ရံတော်တပ်မှူးပါ."

တင်းမာနေတဲ့လေထုကိုအယ်လ်စင်ကပဲကြားဝင်ပြီးဖြိုခွဲပစ်လိုက်သည်..တိုက်တန်ကအယ်လ်စင့်အဖြေကိုကြားသိရပြီးနောက်စိတ်ကျေနပ်သွားသည်.

တိုက်တန်-"အိုး...အီဂျစ်ပြည့်ရှင်ရဲ့ကိုယ်ရံတော်လေးလား..ချစ်စရာလေးပဲ."

အာဇူးမစ်-"မိတ်ဆက်ပြီးပြီဆိုတော့ကိုယ့်နေရာကိုထိုင်လို့ရပြီ."

တိုက်တန်-"ဟားဟား..ဘာဖြစ်လို့အာ့လောက်ထိလောနေရတာလဲ....အခုမှသတိရတယ်...ကျွန်ုပ်အီဂျစ်ပြည့်ရှင်အတွက်ဘာလက်ဆောင်မှတောင်ပါမလာခဲ့ဘူးပဲ."

အာဇူးမစ်-"ကျုပ်လက်ဆောင်လိုချင်လို့ဖိတ်တာမဟုဘူး..ထိုင်ပါ."

တင်းမာနေတဲ့လေထုကိုဖြိုခွဲပစ်လိုက်နိုင်မှပဲအယ်လ်စင်နဲ့အခြားလူတွေကောင်းကောင်းအသက်ရူနိုင်တော့သည်.ကမ္ဘာ့အကြမ်းဆုံးစစ်ဘုရင်နှစ်ယောက်သာတိုက်ပွဲဖြစ်ခဲ့ရင်ဒီမွေးနေ့ပွဲတော်ဟာသွေးလွှမ်းစေမယ့်စစ်မြေပြင်အသွင်သို့ချက်ချင်းပြောင်းလဲသွားနိုင်သည်.မွေးနေ့ပွဲကိုစတင်ပြီဖြစ်ကြောင်းကြေညာလိုက်သောအခါဖျော်ဖြေရေးသမားများကပြဇာတ်တစ်ပုဒ်နဲ့ဖျော်ဖြေစေသည်.

တိုက်တန်-"ဟားဟား..ပြဇာတ်ကသိပ်ကောင်းတာပဲ..ကျုပ်လက်အောက်ငယ်သားတွေကိုလည်းသင်ခိုင်းထားဦးမှပဲ."

အာဇူးမစ်-"ကျုပ်မင်းကိုမေးစရာရှိတယ်."

တိုက်တန်-"မင်းမေးချင်တဲ့အကြောင်းကကျုပ်လက်အောက်ငယ်သားတွေနေရာအနှံ့မှာထကြွသောင်းကျန်းနေတဲ့အကြောင်းလား."

အာဇူးမစ်-"ဟုတယ်..အာ့ဒါဘာသဘောလဲ.ကျုပ်တို့တွေသဘောတူညီချက်ယူထားတယ်မဟုဘူးလား."

တိုက်တန်-"ဟုတာပေါ့..ကျုပ်လည်းမမေ့ပါဘူး..ဒါပေမယ့်ကျုပ်လက်အောက်ငယ်သားတွေကလူနှလုံးကိုသိပ်စွဲလမ်းနေတေ့ာစိတ်မထိန်းနိုင်ပဲဒီလိုတွေဖြစ်ကုန်ကြတာဖြစ်မှာပေါ့.."

အာဇူးမစ်-"စိတ်မထိန်းနိုင်ဘူးဆိုတာမရှိဘူးတိုက်တန်..ခင်ဗျားရဲ့​သြဇာအာဏာနဲ့ဆိုအကုန်လုံးကိုထိန်းချုပ်လို့ရတယ်.ခင်ဗျားဘာတွေကြံစည်နေတာလဲ."

"Lord Of Egypt"(အီဂျစ်ပြည်ရဲ့အရှင်သခင်) Season 1 CompleteWhere stories live. Discover now