Yeevun කොච්චර උත්සහ කරත් jk තද ඇගිලි වලින් එ අත් බුරල් කරගන්න යෙවුන් ට බැරි වුණා.. Yevun ට ත් දන්නේ ම නැතුව යෙවුන් බිම jung kook ලග නින්ද ගියා... උදේ ඇගේ හිරි මෑලි කඩපු jung kook වෙරි මර ගාතේ ඇස් ඇරලා වට පිට බලනකොට තමයි දැක්කේ yevun එයාගේ අත අල්ලන් බිම නිදි කියලා.. Jung kook අයෙත් අවුරුදු තුනක් ආපස්සට ගියා.. ඉස්සර සුකීත් මේ වගේ ම jung kook ලග හිටිය විදිහ jk ට මැවිලා පෙනුනා... හෙමිට මුණට වැටිලා තියෙන කොන්ඩ කෑලි අයින් කරපු jung kook ඉර එලියට දිලිසෙන yevun ගේ මුණ දිහා බලන් හිටියා.. එත් එක්ක ම ඇස් වලට කදුළු එනකොට jung kook දැක්කේ යෙවුන් තද කරලා අල්ලන් ඉන්න එයාගේ අත... තොල් දත් අතරට තද වෙනකොට jung kook හයියෙන් yevun ගේ අත ගැසුවේ yevun ගැස්සිලා ඇහැරෙනකොට..
She- ju.. Jung kook...
Jk- තමුසේ මොකද මගේ කාමරේ කරන්නේ..
She- මං.. මේ..
Jk- මං ඇහුවේ මොකද කරන්නේ මගේ කාමරේ කියලා...
She- ඊයේ.. රෑ.. ඔයා ගෙදර ආවේ ගොඩක් drinks අරන්..
Jk- එක මං දන්නවා ඕයි.. මං ඇහුවේ තමුසේ මොකද මගේ කාමරේ කරන්නේ කියලා..
She- මං.. ආවේ.. ඔයාගේ...
Jk- මගේ කාමරේන් දැන් ම එලියට යනවා.. මට තමුසේව දකින්නවටත් ඕන නැ..
She- එත්...
Jk- යනවා...
She- තියෙන නපුරු කම විතරක් 😒
Jk- මොනාද මුමුනන්නේ..
She- මූ.. මුකුත් නැ..
Jk- නැත්තන් යනවා පව් දෙන්නේ නැතුව..Jung kook සැර කරාම yevun අත් දෙකත් එක ට කරන් ගියේ එ ගොරෝසු කටහඩ ට එයා බය නිසයි..
Jk- මේක ත් අහගෙන යනවා...
She- මොකක්ද..
Jk- ආයේ ජිවිතේ කිසිම දවසක මේ කාමරේට අඩියක් තියන්න හිතන්නවත් එපා.. එහෙම වුනොත්.. දන්නවනේ වෙන දේ.. තමුන් ට මේ කාමරේ තහනම්...Yevun mind- ඇයි jung kook ඔයා මෙච්චර ම නපුරු... ඇයි මට මෙතන තහනම්.. හැමදාම මගේ කාමරේට එන ඔයා ඇයි මට ඔයාගේ කාමරේ ට එන්න එපා කියන්නේ...
Jk- මොනාද බලන් ඉන්නේ.. යනවා ගිහින් කෑම ලෑස්ති කරනවා...
Yevun jung kook ගේ වචනේට ඔලුව වනවා ඇවිත් උදේ කෑම ලෑස්ති කරා.. Jung kook ගේ හුරතලේක් හිටියා.. එයා බල්ලෙක්.. එයාගේ නම වුනේ bum.. Bum කියන්නේ ගොඩක් ට්රේනින් කරපු බල්ලෙක්.. Bum ට කෙනෙක් ගේ දුකක්, අසනීපයක්, ලෙඩක්, ආදරයක් වගේ දේවල් හොද ට අදුරගන්න පුළුවන් කෙනෙක්.. සුකී මැරුණට පස්සේ jung kook වගේ ම bum හිටියේ තනි වෙලා.. එත් bum යෙවුන් ආවා ට පස්සේ yevun ට එකතු වුණා.. Bum වෙනස් වුණා.. පුරුදු විදිහට ඉන්න පටං ගත්තා එත් jung kook ඇර...yevun ඔක්කොටම කලින් කරේ jung kook ට බොන්න දෙහි බිම විදුරුවක් හදපු එක..
YOU ARE READING
Lost Love 💔 අහිමි පෙම
Fanfictionමතු යලි භවයක වෙන්න ලැබූනොත් ඔබේ සහකාරිය පතනවා ආදරය යනු ගතින් පමණක් ඒක් වීමක් නොවන බව ඔබට වැටහෙන ලෙස.....❤️❤️❤️