හැමදාම වැඩ ඇරිලා එනකොට jung kook ට බාගෙට නිවුණු coffee එකක් ඕන.. එක නිසා යෙවුන් හැමදාම coffee එකක් jung kook ට ලෑස්ති කරා..
She- jung koo coffee...
Yevun jung kook ඉන්න විදිහ දැකලා ගැස්සුනත් කොපි එක තියලා ඉක්මනට යන්න ගියත් ඔලුව කැරකෙනවා වගේ දැනේනකොට යෙවුන් එක තැන නතර වුණා, එක පිම්මට yevun ලග ට ආව jung kook යෙවුන්ගේ ඉන වටේ අත දාලා ලග ට ඇදලා ගත්තේ යෙවුන් ගිහින් jung kook ගේ විසල් පපුව මැද්දට තද වෙනකොට...jung kook කටේ තිබ්බ සිගරට් එක අයින් කරලා යෙවුන් ව kiss කරේ jung kook ගේ කටේ තිබ්බ සිගරට් දුම් ඔක්කොම යෙවුන් ගේ කටට යනකොට.. යෙවුන් හුස්ම ගන්න බැරි නිසා jung kook ගේ පපුවට ගැහුවා...
She- කැහැ... කැහැ..මො.. මොකද කරන්නේ..
Jk- ශ්හ්...Jung kook හෙමිට යෙවුන් කොන්ඩ කෑලි අයින් කරලා කන පිටි පස්සට කරා.. හෙමිට jung kook එයාගේ තොල් යෙවුන් ගේ නලල ලගටම අරන් ගිහින් ටිකක් වෙලා එ තොල් වල උණුහුම යෙවූන් ට දැනේන්න ඇරියා... Jung kook ගොඩක් වෙලා යෙවුන් ගේ නලල උඩ එයාගේ තොල් වලින් සෙල්ලම් කරේ යෙවුන් ගේ හැගීම් අවුස්සන්න... නලලෙන් මිදුණු jung kook යෙවුන් ගේ ඇස් දිහා බලන් හිටියා.. කවදා වත් පෙනුනේ නැති දිලිසෙන බවක් jk ට පෙන්න අරන්.. ඉස්සර ත් එහෙම දිලිසෙන්න ඇති එත් jung kook ට එ දේවල් මග ඇරෙන්න ඇති... හෙමිට තොල් කම්මුල් වලට අරන් ආව jung kook තවත් යෙවුන් ගේ හැගීම් අවුස්සන්න උත්සහ කරත් යෙවුන් කරේ jung kook ගේ ඇස් දීහා බලන් ඉන්න එක..
Jk- i want you🔞
Jung kook එහෙම කියනකොට යෙවුන් එක පිම්මට jung kook ගේ බෙල්ල ඉස්සරට ඇදලා jung kook ගේ තොල් අල්ල ගත්තා... කට කොනින් හිනා වුනු jung kook යෙවුන් ගේ ඉන තවත් එයාගේ ඇගට හේත්තු කරගත්තා.. මල් පෙත්තක් වගේ යෙවුන් ව බෙඩ් එක ට අරන් ගියපු jung kook yevun ව ඇදේ ඇල කරේ දිගු රැයකට මුල පුරන්න හිතන්.. හෙමිට යෙවුන්ගේ ඇදුම් එකින් එක ගැලව්ව jung kook යෙවුන් ගේ බෙල්ල තැනින් තැන එයාගේ දත් වලට හිර කරගත්තා.. සමහර තැන් නිල් වෙනකොට සමහර තැන් රතු වෙලා ලේ ආවා... යෙවුන් ගේ තොල් වල රස තැන් හොය හොය ඇවිද්ද jung kook ඇදේ තිබ්බ බෙට් ෂිට් එක යෙවුන් ගේ ඉන ලග ට වෙනකම් ඇද්දා 🔞..
Jk- are you ready🔞
She mind- මිසිස් යෙවුන්.. පුළුවන් නම් husband එක්ක එකතු නොවී ඉන්න බලන්න මොකද එ දේවල් දරාගන්න පුළුවන් තත්වෙක ඔයා නැ... ඔයා මැරෙන්න වුනත් පුළුවන් තේරුම් ගන්න... ටික දවසකට කලින් doctor කිව්ව දේවල් මතක් වෙනකො ට යෙවුන් තද කරලා ඇස් පියන් ඔව් කියන්න ඔලුව වනනකොට jung kook එයාගේ ප්රණවත් ශරීරය යෙවුන් ට ඇතුල් කරේ වෙදනව ට යෙවුන් ට කෑ ගැහෙන කොට...She- අහ්හ්හ්හ්..... 🔞
Jk- ශ්හ්.. මං ඔයාට රිද්දන්නේ නැ...යෙවුන් එයාව ම කොන්ට්රෝල් කරගන්න කම් jung kook යෙවුන් ගේ මුණ බෙල්ල පුරා ම තෙත හාදු තියන්න පටං ගත්තා.. ටික වෙලාවක් යනකොට yevun ත් ඉනෙන් ඉස්සුනේ jung kook ට එයාගේ වැඩේ පහසු වෙනකොට..
ඔතනින් එහ මං ලියන්නේ නැ ඔයාලා හිතා ගන්න 🔞😁
YOU ARE READING
Lost Love 💔 අහිමි පෙම
Fanficමතු යලි භවයක වෙන්න ලැබූනොත් ඔබේ සහකාරිය පතනවා ආදරය යනු ගතින් පමණක් ඒක් වීමක් නොවන බව ඔබට වැටහෙන ලෙස.....❤️❤️❤️