යෙවුන් wash දාන් එන්න පරක්කු නිසා jung kook yevun ගේ කාමරේ ට ගියා.. මොකද දැනට මත් රෑ කෑම හදන්න එන්න යෙවුන් පරක්කුයි...
Jk- මොන මගුලක් කරනවද මෙච්චර වෙලා එන්නේ නැතුව.. කලන්tතයක් වත් හැදිලා වැටිලා ද දන්නේ නැහැ.. යෙවුන්..යෙවුන්...
She- ඇයි...
Jk- එලියට එනවා තමුන් විතරක් නෙමෙයි wash දාන්න ඉන්නේ..
She- මේ එනවා...Yevun ඉක්මනට ටවල් එකත් ඇදන් එලියට ආව...යෙවුන් ඉන්න විදිහ දැකල jung kook ගේ ඇස් පොඩ්ඩක් විතර ගැස්සුනා...
Jk- මොකද කරේ මෙච්චර වෙලා 😒
She- ඉතින්.. ඔයාගේ කාමරේ wash room එකක් තියෙනවා නේ jung kook..
Jk- ඉතින්.. 😡
She- ඉතින් ඔයා.. මගේ කාමරේ..
Jk- oh halo... මේ මගේ ගෙදර.. මට ඕන තැනක යන්න ත් පුළුවන් ඉන්නත් පුළුවන් තේරුණා ද... මට ඕන නම් මං හැමදාම නාන්නේ මේ wash room එකෙන්...තවත් එතනින් එහාට යෙවුන් jung kook ට මුකුත් ම කියන්න ගියේ නැහැ.. යෙවුන් කන්නඩ්ය ඉස්සර ඉදන් කොන්ඩේ පිරනකොට, කොන්ඩේන් වැටෙන පුංචි වතුර බින්දු, රෝස පාට තොල් ලග තාමත් වතුර බින්දු තියෙන විදිහ, යෙවුන් ගේ හිනි දිග බෙල්ල...jung kook යෙවුන් දිහා ටිකක් වෙලා බලන් ඉදලා හිතන්නවත් වෙලාවක් නොදී යෙවුන් ව එයාගේ පැත්ත හරව් ගත්තා..
She- ඇ.. ඇ.. ඇයි මේ..
Jk- මටඔයාව් කිස්ස් කරන්න ඕන 😏
She- මො.. මොකක්...
Jk- ඔයා ඔහොම ඉන්න කොට මං කොහොමද.. යෙවුන් කිසිම දවසක jk එයාට ලං වෙනකො ට එක නතර කරන්න උත්සහ කරේ නැ.. එත් අද නොහිතපු විදිහට යෙවුන් jung kook ව ඇත් කරා.. එහෙම කරා ම jung kook ත් කවදාවත් නැතුව ගොළු වෙලා. ආපහු පාර්ක් ඉනෙන් ඇදලා යෙවුන් ව් ලග ට ගත්ත jung kook yevun ගේ ඇස් දිහා බැලුවා..Jk- මොකද දගලන්නේ..
She- මට පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න...කට කොනින් හිනා වුනු jung kook yevun ගේ බෙල්ල එයාගේ දත් අතරට හිර කර ගත්තේ යෙවුන් වෙදනාවෙන් දගලනකොට.. අනිතිමට එ රෝස පාට තොල් අල්ල ගන්න කොට යෙවුන් jung kook ගේ පපුවට ගැහුවේ ඉස්සර වගේ ගොඩක් වෙලා හුස්ම අල්ලන් ඉන්න යෙවුන් ට දැන් බැරි නිසයි...
She- jung kook... එහාට වෙන්න.. කිස්ස් එක මැද්දේන් යෙවුන් jk ට කතා කරත් එ ගැන ගානක් වත් jung kook ට තිබ්බේ නැහැ.. හුස්ම හිර වෙනවා වගේ දැනෙනකොට යෙවුන් jung kook ගේ කම්මුලට ගැහුවේ jung kook ගේ කට අග පැලිලා ලේ එනකොට..
Jk- උබ 😡...
She- අහ්හ්හ්.. කැහැ.. Jung kook.. ආපු ආවේගට jung kook yeevun ගේ හිනි බෙල්ල එයාගේ විසල් අත් වලට මැදි කරගත්තා..Jk- උබ ට හරියට kiss කරන්නවත් බැරි ද..
She- අහ්හ්.. අතාරින්න jung kook
Jk- කෙල්ලෝ කී දෙනෙක් මාව kiss කරන්න දගලනවද කියලා දන්නවද... උබ ට එක වත් හරියට කරගන්න බැරි නම් උබේන් වැඩක් තියෙනවා ද ආ..
She- මාත්... එ... එක.. කෙල්ලෙක් විතරයි.. නේද ඔයාට... යෙවුන් ගේ ඇස් අගින් කදුළු බින්දු ගලන් යනකොට jung kook yevun ගේ බෙල්ල අතඇරලා wash room එක ට ගියේ යෙවුන් හයියෙන් හුස්ම ගන්න කොට
YOU ARE READING
Lost Love 💔 අහිමි පෙම
Fanficමතු යලි භවයක වෙන්න ලැබූනොත් ඔබේ සහකාරිය පතනවා ආදරය යනු ගතින් පමණක් ඒක් වීමක් නොවන බව ඔබට වැටහෙන ලෙස.....❤️❤️❤️