2. Arkadaş Alanı.

58 12 26
                                    

Jisoo - Jennie - Nayeon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisoo - Jennie - Nayeon

"Arkadaş Alanı"

Az önce yaşananlardan dolayı derste anlatılanları dinleyemiyorum! Uhhh ama çok sinir bozucu. İç çekerek hocanın odadan çıkmasını bekledim.

Mola vaktimiz geldiğin de yemek yiyecek havamda değildim çünkü sabah yediğim tost gerçekten midemi doldurdu.

"Uhm Jennie, daha önce olanlar için sana teşekkür etmek istiyorum." Bakışlarımı bunu söyleyen kişiye kaldırdım, ah, bu Irene'in daha önce zorbalık yaptığı ve yerdeki köriyi yemek üzere olan çocuk.

"Benim adım Jinhwan."

"Ah, tamam. Rica ederim" dedim.

"Bu arada, öğleden sonra bu üniversiteden ayrılacağım."

"Ne?!" Hemen sandalyemden ayağa kalkıp dehşetle Jinhwan'ın yüzüne baktım.

"Öğrenciler, özellikle de Irene, senin bir akademisyen olduğunu öğrendiğinde otomatik olarak üniversiteden atılacağını bilmiyor muydun? Yani eğer çok iyi biriysen, o zaman bu okulda kalıcı olursun" dedi ve üzgün bir şekilde gülümsedi.

Şu anda gerçekten Irene'in yanına gidip sağ yanağına yumruk atmak istiyordum. (çünkü bu sabah yumrukladığım yanağı sol yanağıydı) Jinhwan'dan intikam almak için.

Başka okullara transfer olabilseydim... Ama babam burada okumamı istiyor çünkü Irene'in babası ve benim babam çok iyi arkadaşlar ve bu çok garip çünkü onlar arkadaşken kızları düşman.

"Tamam, tekrar teşekkür ederim" dedi Jinhwan ve yürüyerek uzaklaştı.

Öğle vakti oldu ve Jinhwan çoktan gitti. Bu konuyu düşünürken Taehyung o sırada ikimize tarçınlı rulo almak için kafeteryadaydı.

"Merhaba Jennie, bu sabahki havanı beğendim. Ben de kafeteryadaydım ve Irene'in suratına yumruk attığında neredeyse çok güldüm! Ben de ona bunu yapmak istedim ama keşke biraz cesaretim olsaydı" dedi Jisoo gülerken. Nayeon da yanıma geldi ve Jisoo'nun söylediklerine güldü.

Nayeon ve Jisoo da bu okuldaki arkadaşlarım. "Peki bu arada Jin'le nasılsın?" Jin'in, Jisoo'nun erkek arkadaşı olup olmadığını sordum.

"Biz iyiyiz, o gerçekten komik."

"Peki ikinizin de soyadı 'Kim' değil mi?" Dedim ve başını salladı. Böyle bir düşünceye güldüm, neden bu okulda bu kadar çok Kim var? Kim Jisoo, Kim Seokjin, Kim Namjoon, Kim Jinhwan, Kim Jennie, Kim Taehyung ve çok daha fazlası!

Herkes bizim kardeş olduğumuzu düşünüyordu ama aslında değiliz. Özellikle Taehyung ve ben, soyadımızdan dolayı hep kardeş olduğumuzu ve hep birlikte olduğumuzu düşünüyorlardı ama değildik. Biz sadece en iyi arkadaşız.

ARKADAŞ#1 -Taennie-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin