34. Soruşturma

24 9 12
                                    

"Soruşturma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Soruşturma."

İyi okumalar dilerim.


U

yuyamadım.

Jin'in söylediği şey aklımda tekrarlanıp duruyor ve buna dayanamıyorum. Şu an deliriyorum, bu bana işkenceydi!

"Taehyung o zamandan beri biliyordu ama kızmadı. Hatta seni daha da çok anladı." Bu cümle beni bütün gece ağlattı. O kadar anlayışlı ve nazik ki.

Ama gittiği ve onu aradığımda yüzüme bile bakmadığı günü her hatırladığımda içim acıyor.

"Bayan Jennie, dedektifiniz burada."

Hemen ayağa kalkıp hazırlanmaya başladım. Babam için bir müfettiş tuttum, intikam alana kadar asla durmayacağım. Adı Min Do Yeon.

Hazırlanıp giyindikten sonra kapıyı açtım ve onun ciddi yüzünü gördüm. "Biraz bilgi topladın mı?" Diye sordum.

"Bu yüzden buraya geldim" dedi ve ben de sırıttım.

"İlginç... Hadi ofisime gidip orada konuşalım," dedim beni ofisime doğru yürürken.

"Dün Joo-Hyung'u takip ettim, telefonda biriyle konuştuğunu duydum, onlara o kadar da yakın değildim ama yine de duydum." Lanet olsun, bilgi toplamada çok iyi.

"Nedir?" Daha çok ilgilenmeye başlıyordum. Belki duyacağım şeyin soruşturmaya çok faydası olur.

"İtalyanca biriyle konuşuyor, tercüme ettim, onlar da senin hakkında konuşuyorlar. Sanırım senin hakkında bir şeyler planlıyorlar."

"Başka ne duydun?"

"Konuştuğu kişinin adını söylediğini duydum, şöyle birisini duydum... Clantino? Gerçekten emin değilim çünkü Joo-Hyung o sefer sesini alçalttı. Clantino? Hiç böyle bir şey duymamıştım.

"Ve son bilgi, Joo-Hyung ofisini açık bıraktı ve ben de oraya gizlice girdim... Telefonunu aldım ve son aramayı takip ettim. Konuştuğu kişi Roma, İtalya'da."

Roma, İtalya. Suç ortağı İtalya'nın Roma kentinde yaşıyor. En son Fransa ya da İtalya'yı planlıyordum, sanırım şimdi gitmem gereken yer İtalya'ydı.

"İyi iş Do Yeon" dedim, sırıttım ve sonra dedektif gitti.

Soruşturmayı Roma'da yapmalıyım, o Clantino'yu avlamalıyım.

...

"Seni Özledim" kafesindeydim. Yakın zamanda İtalya'nın Roma şehrine uçuşumu ayarladım bile. Ama yine de Taehyung'un gittiğinden beri nereye gittiğini merak ediyorum.

Taehyung çok uzun zamandır benim en iyi arkadaşımdı ama şimdi? Bu tür şeyler çok kolay oldu ve ben suçluyum. Sıcak gözleri soğuğa dönüştü. Bir zamanlar çok komikti ve şimdi ciddi. Ve bu yüzden kalbim ağrıyordu.

Benim yüzümden mi değişti? Ona yaşattığım acılar onu değiştirdi ve bunların hepsinin benim hatam olduğunu biliyorum. Jin'in neden bana gerçekten kızdığına ve hayal kırıklığına uğradığına şaşmamalı.

Biz çok iyi arkadaşız ama şimdi düşmanmışız gibi hissediyorum. O kadar bencilleştim ki onun yerine Kai'yi seçtim ve o geride kaldı.

Beni sık sık güldüren eski Taehyung'u özlüyorum. Eski Taehyung'u özledim.

Sıcak kalpli Taehyung.

Çok komik Taehyung. Mütevazı Taehyung.

Nazik Taehyung.

En yakın arkadaşım Taehyung'du.

Lanet olsun, onu özlüyorum.

Diğer bölüm sezon finali...

Oy vermeyi unutmayın!⭐

ARKADAŞ#1 -Taennie-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin