Jennie'nin mood dkaşmwiqmef
Oy vermeyi unutmayın!💗
"Gerilim-Sabote"
✩
"Bana babamı sabote ettiğin gün ne olduğunu anlat, affedip affetmeyeceğimden emin değilim ama dinleyeceğime söz veriyorum."
"Bunu kimseye söyleme..."
"Baba söz veremem."
-12 yıl önce-
Kim Hang Joon'un Bakış Açısından (Jennie'nin babası)
"Günaydın baba!" 8 yaşındaki kızım Jennie yanıma yaklaşırken mutlulukla konuştu.
Jennie'yi başından öptüm ve sarıldım. Değerlim benim.
"Hastaneye gidecek miyiz?" Diye sordu. Eşim dördüncü aşama kanser nedeniyle hastanede ve Jennie'nin tek bildiği annesinin biraz hasta olduğu.
"Evet Jennie ama daha sonra gideceğiz çünkü ofisime gitmem gerek tamam mı?"
"Tamam baba, hoşçakal"
...
"Satışlarımız neden düşüyor?! HEPİNİZ NE YAPTINIZ?!" Bütün çalışanlarıma bağırdım. Asistanım, şirketimin satışlarıyla ilgili sunumunu yaptı ve şuan tamamen batıyoruz.
Asistanım Kim Im-eon, "Bay Kim, araştırmama göre başka bir şirketin satışları giderek artıyor, bu da bizim düşüşümüzün nedeni" dedi. 3 yıldır sekreterim ve kızım Jennie ile aynı yaşta bir oğlu vardı.
"Hangi şirket bu?" Diye sordum. "B-bu Beomhyung'un şirketi." dedi sakince. Bu marka bende tuhaf bir his uyandırdı, sanki sahibini tanıyormuşum gibi bir his uyandırdı.
Aniden telefonum çaldı. Arkadaşım Bae Joo Hyung'un da Jennie ile aynı yaşta bir kızı vardı. Yanılmıyorsam kızının adı Joo Hyun'du.
Aramayı aldıktan sonra "Hang Joon?" dedim.
"Şirketinizin satışlarının azaldığını duydum, ne oldu?" Diye sordu az çok endişeli gibiydi ses tonu.
"Şöhret kazanan başka bir şirket yüzünden." Dedim açıkça.
"Pekala, bu konuda sana yardımcı olabilirim" dedi. Sırıttığını tahmin edebiliyordum.
Sesini alçalttı, "Onları sabote edebiliriz-"
"Üzgünüm ama hayır, teşekkürler." Dedim sözünü keserek.
"Haha! Bir gün fikrini değiştireceğini biliyorum, bu yüzden zaten kabul ediyorsan beni ara," dedi alaycı bir şekilde ve aramayı sonlandırdı.
Teklifini kabul edeceğimi sanmıyorum. Ben kara kara düşünürken aniden kapı üç kere çalındı.
"İçeri gel" dedim. Bakışlarımı kaldırdığımda sekreterim Kim Im-eon'u gördüm.
"Efendim, şirketimiz gerçekten iflasın eşiğinde, bir şeyler yapmamız gerektiğini düşünüyorum" dedi.
"Önce düşünmeme izin ver, tamam mı?"
"Tamam efendim, teşekkür ederim."
Odamdan ve binadan çıktım, Jennie'yle birlikteyim ve hastaneye gideceğiz. Onu yan taraftaki kanepede bıraktım.
"Burada ol Jennie, hemen döneceğim."
Yiyecek almak için otomat makinesine gittiğimde aniden arkadaşım Kim Beom Jae ile Jennie'nin yaşındaki oğluyla karşılaştım.
"Kim Hang Joon! Nasılsın?" dedi. Gülümseyip oğluna baktım.
"İyiyim, oğlunuzun adı nedir?"
"Ben Taehyung. Kim Taehyung." Taehyung daha sonra uzaklaştı ve kızım Jennie'ye yaklaştı. Görünüşe göre onun arkadaşı olmak istiyordu.
"Peki, şirketiniz nasıl?" Diye sordu. Gerçeği söylemek zorunda mıyım? "Evet, stabil. Peki ya seninki?" Bakışlarımı kaçırırken cevap verdim.
"Şirketim de iyi."
"Uhm, şirketinizin adı nedir?" Ona sordum. Bu konuda kendimi iyi hissetmiyorum...
"Kendi adımı ve oğlumun adını birleştirdim, adı 'Beomhyung' nasıl?"
✩
Bölüm sonu🙈 Bazı karanlık sırlar ortaya çıkmaya başlıyorr.
Küçük ve küçük Taehyung ilk başta Hastane de karşılaştılar fakat sandıkları zamandan daha önce tanışmıştılar. Bunu da bu bölüm gördük. Aslında Taehyung'un babası öldüğünde değil de, Jennie annesini görmek için geldiklerinde tanışmışlardıı.😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ#1 -Taennie-
FanficOnlar en iyi arkadaşlar. Ama bu şekilde mi bitecek? Jennie normal hayatından, ünlü bir üniversitede okumasından, sevdiği her şeye sahip olmasından ve en yakın arkadaşı Taehyung'un yanında olmasından memnundur. Mükemmel hayatından gerçekten çok mutlu...