16. İçinden ağlamak

25 10 9
                                    

"İçinden Ağlamak"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İçinden Ağlamak"

Jinhwan'ın Bakış Açısından

"Bunu neden yaptın Miyeon?" Diye sordum. Biraz sinirlendim ama o kadar da değil çünkü kafası eğikti ve aynı zamanda üzgün ve suçlu gibi görünüyordu.

"Üzgünüm Jinhwan, sadece kendimi kontrol edemedim" dedi. "Kızgın değilim tamam mı? Sadece ona yaptıkların yüzünden biraz hayal kırıklığına uğradım." Dedim üzülmesini istemediğim için.

Aslında ona akademisyen olduğumu söylediğim gün aynı zamanda babamın Kim Im-Eon olduğunu ve birisi tarafından öldürüldüğünü de söylediğim gündü.

Beklenmedik bir şekilde, Kim Hang Joon'un aslında babam olan asistanını öldürdüğüne dair bazı söylentiler duyduğunu söyledi. Birkaç gün önce babamı öldürenin Jennie'nin babası olduğunu söylediğinde şaşırmıştım, ona gerçekten inanmak istemiyorum çünkü Jennie iyi bir insan ve babasının böyle bir şey yapmayacağını düşünüyordum.

Ancak dün Miyeon'a bu konuyu konuşmak için buluşmak istedim. Ama ne yazık ki Jennie ile kavga etmişti.

Kızmadığımı hissettirmek için ona sarıldım. Ama hâlâ Jennie için endişeleniyorum.

...

Taehyung'un Bakış Açısından

Pazartesi: Dersler yeniden başlıyor ve günün son dersimiz sona erdi. Her zaman Jennie'ye bakıyorum ve onun tedirgin olduğunu fark ettim. Kimseyle konuşmadığı, hocaya odaklanmadığı için bir şeyin ya da birisinin onu rahatsız ettiğini hissediyorum, bazen bana bakıyor ama üzgün bir ifadeyle bakıyordu.

"Öğrencilerin dikkatine, lütfen önemli bir duyuru için eve gitmeden önce kapalı korta gidin. Ben Başkan, teşekkür ederim." Konuşmacı herkesi alarma geçirdi. Kapalı korta doğru ilerledik ve sahnede başkanı gördük. Kai'yle birlikte.

Başkan, "İyi günler öğrenciler, şimdi çok önemli bir duyurum var" dedi. Herkes suskundu ve onun ne diyeceğini bekliyordu.

"Öğrenciler, hazır mısınız?"

"EVET!" benim dışımda öğrenciler bağırdı. Ne oluyordu?

"Ben, okulun başkanı, okulun yeni kraliçesini duyuruyorum..."

Ne? Ne...

"Yeni kraliçemiz Bayan Kim Jennie!"

"Aman Tanrım!"

"O bunu zaten kabul etti!"

"Kai artık onun erkek arkadaşı... Aman Tanrım! Peki ya Irene?"

"Irene çok zavallı."

Jennie'nin sahneye çıktığını gördüğümde herkesin fikrini duyabiliyordum. Bir anda vücudumun her yerinde bir ürperti hissettim. Kraliçe olmayı kabul etti, bu da Kai'nin kız arkadaşı olması gerektiği anlamına geliyor. Jin'in birkaç gün önce söylediklerini umursamadığına inanamıyorum...

"Sanırım sen de Kai'den hoşlanıyorsun, öyleyse neden kraliçe olmayı kabul etmiyorsun?" -Jin

"Başkanın kararı olsa bile Kai'nin seçilmiş kral olduğu için üzgün olduğumu söylemek istiyorum." -Jennie

Başkan, "Bunu ve ayrıca Bay Kim Jong-In'in kız arkadaşı olma sözleşmesini zaten kabul etti" dedi. Kai'ye baktım ve gülümsemesi bulutlara ulaşmak üzereydi.

Ne pislik bir şey.

Jennie'ye baktım. Herkese bakarken geniş bir şekilde gülümsüyordu. Bir anda bana baktı ve gülümsedi. Ama gözlerinin ağlamak üzere olduğunu gördüm.

🎶Darlin' I, I can't explain
Where did we lose our way?
Girl it's drivin' me insane
And I know I just need one more chance🎶

🎶Sevgilim, açıklayamam
Yolumuzu nerede kaybettik?
Kızım bu beni deli ediyor
Ve biliyorum sadece bir şansa daha ihtiyacım var🎶

🎶To prove my love to you
And if you come back to me
I'll guarantee
That I'll never let you go🎶

🎶Sana olan aşkımı kanıtlamak için
Ve eğer bana geri dönersen,
seni asla
bırakmayacağımı garanti edeceğim🎶

🎶Can we go back to the days our love was strong?
Can you tell me how a perfect love goes wrong?
Can somebody tell me how to get things back The way they use to be?🎶

🎶Aşkımızın güçlü olduğu günlere geri dönebilir miyiz?
Mükemmel bir aşkın nasıl ters gittiğini bana anlatabilir misin?
Birisi bana her şeyi eski haline nasıl döndüreceğimi söyleyebilir mi?🎶

🎶Oh God give me a reason
I'm down on bended knee
I'll never walk again until you come back to me I'm down on bended knee🎶

🎶Tanrım bana bir neden
ver diz çöküyorum
sen bana dönene kadar bir daha asla yürümeyeceğim diz çöküyorum🎶

Jennie....

Jennie kraliçe olmayı kabul etti çünkü Taehyung ve diğerlerinin zorbalanmasını istemiyor. İrene eninde sonunda babasının dosyalarından Taehyung'un da akedemisyen olduğunu öğrenecek ve Taehyung'u okuldan arttıracaktı.

Siz ne düşünüyorsunuz?

ARKADAŞ#1 -Taennie-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin