"O biliyor."
İyi okumalar dilerim.
Sonunda bugün cuma. Projelerimi geçmeyi çoktan bitirdim ve gelecek hafta mezuniyetimiz var.
Sabah rutinimi yaptım ve giyindim ve tam gitmek üzereyken telefonum çaldı. Ve o... Kai.
Kim Jong-In: Daha sonra buluşalım. Seninle her gün çıkacağımı söylediğimde aslında ciddiydim.
Ne?! İstemiyorum ama Başkan Bae yüzünden mecburum. Ah!
Jennie: Tamam. Ama nerede?
Kai: Hadi bunu farklı kılalım. Belki ünlü bir barda? Çok şey biliyorum.
Ah, s'keyim. Bazı barlara gittim ama bu bazı partiler yüzündendi, bir randevu yüzünden değil. Ve cidden, bir barda mı çıkacağız?
Ve yine söylüyorum, buna karşı çıkamam çünkü Başkan Bae'ye itaat etmem gerekiyor.
Jennie: Ah bu iyi. Saat kaçta?
Kai: Belki akşam 7 civarında? Ama seni getiremediğim için çok üzgünüm çünkü katılmam gereken bir toplantım var.
Kai gerçekten popüler olduğundan yeni mezun olmasına rağmen birçok şirket ona teklif verdi. Belki mezun olduktan sonra burada Kore'de kalacak, bizim gibi muhtemelen bazı ülkelerde turneye çıkacak. Ve babamın şirketi dünyanın her yerinde, bu yüzden onu ben yöneteceğimden, onları denetlemek için bazı turlara katılmam gerekiyor.
Jennie: Ah, sorun değil! Şimdi şoförümü arayacağım.
Kai: Tekrar özür dilerim. Seni seviyorum.
Ah Si-"Ben de seni seviyorum" diye mi cevap vereyim? Ama yapamam! Her neyse, görmemiş gibi yapacağım.
Görüldü attım ve uygulamadan çıktım.
...
"Aman Tanrım! Jennie!" Okulun kapısına geldiğimde Nayeon yanıma geldi. Çok mutlu görünüyor ama neden?
"Ne oldu?" Diye sordum. Ne oluyordu?
"Şuna bak, Aman Tanrım!"
@ParvenuMagazinHazır!
•Parvenu Üniversitesi öğrencileri Bayan Kim Jennie ve Bay Kim Jong-In bir kafede görüldü. Onlar çıkıyor mu?
Yorumlar: (800k)
@Seoyeon: Aman Tanrım!? Bu doğru mu? Birisi bana hemen cevap versin!
@DOKyungsoo: Bu da ne böyle?
@ChoiYena: Resmi mi bunlar? Kim Jennie okulumuzun kraliçesi ve Kai de kralımız ama çıktıklarını bilmiyordum.
Aman Tanrım yorumlar dop doluydu! Benim çıktığım Romantik Kalpler Festivali'nde Kai'nin maçı kazandığını biliyorlardı ama bunun resmi olduğunu bilmiyorlardı.
Gönderiyi görünce o kadar da şaşırmadım çünkü Başkan Bae'nin olmasını istediği şeyin tam olarak bu olduğunu biliyorum. Beni sinirlendirmek için. Daha da kötüsü bu konuda hiçbir şey yapamıyorum!
"Bu doğru Jennie-yah? Bunun sadece haber olduğunu biliyorum ama bu gerçekten doğru mu? Sen ve Kai resmi misiniz?" Diye sordu, gözleri ve ağzı genişti.
"E-evet, aslında-"
"Aman Tanrım!" Binlerce kez çığlık attı ve zıpladı. Benim, Kai ile olmamı istediğini bilmiyordum...
Yaptığı şey sayesinde hemen hemen her öğrencinin dikkatini çekti ve onlara bizim resmi olduğumuzu açıkladı! Bağırışlar ve çığlıklar okulu doldurdu.
Ahh! Nayeon yüzünden bir baş ağrısı daha. Etrafıma baktım ve yanlışlıkla Jin'in bana sırıttığını ve hayal kırıklığına uğradığını gördüm. Taehyung'un benden hoşlandığını bildiği için gerçekten kızgın olduğunu biliyorum. Ve Taehyung'u sırf okulun kraliçesi olmak için feda ettiğimi düşünüyor. Ama çok şey varsaymıştı o.
Saat öğleden sonra 6:30 ve ben şimdi sözde bara gideceğim. Ben bir parti kızıyım, bu yüzden bugün Kai'nin yanında biraz rahat edebilirdim. Ona mesaj attım.
Jennie:Şimdi gidiyorum. Neredesin?
Bara geldiğimde telefonumu kontrol ettim ama hala cevap vermedi. Böyle zamanlarda her zaman geç kalmaz. Yine kendimi rahatsız hissediyordum.
Birkaç dakika sonra aniden ve sonunda telefonum çaldı.
Kai: Ah, çok üzgünüm Jennie... Arkadaşlarım beni gece dışarı çıkmaya davet etti, oraya gitmeliyim. Zaten orada mısın? Seni alması için şoförüme mesaj atacağım. Tekrar ediyorum, çok üzgünüm. Seni seviyorum.
Ne oluyor be?! Cidden mi? Burada dakikalarca bir aptal gibi rahatsız bir şekilde oturuyordum ve o gelmediğini mi söyledi? Ve bu sadece bir gece dışarı çıktığı için benim yerime arkadaşlarına mı öncelik veriyor?
Şimdi gerçekten çok sinirlendim. Çantamı sert bir şekilde alıp sandalyede ayağa kalktım.
"Burada ne yapıyorsun?" Birisi kolumu tuttu. Arkamı döndüm ve gerçekten şaşırdım çünkü o... o Taehyung.
"N-senin burada ne işin var?"
"Ben de sana aynı soruyu soruyordum Jennie" dedi. Biraz farklı görünüyor.
"Bu arada, senin ve Kai'nin zaten resmi olduğunuzu gördüm. Bunun sizin randevunuz olması mı gerekiyor? O zaman o nerede?" Sürekli sordu.
"Uhm... hayır bu bizim randevumuz değil" diye yalan söyledim. "Gitmek zorundayım." Arkamı döndüm ve beni durdurmak için tekrar kollarımdan tuttu.
"Neden bu günlerde benden kaçıyorsun?" Sorusu karşısında şaşırdım ama ona cevap vermedim ve sırtımı döndüm.
"Ah, cevabı zaten biliyorsam neden sana soruyorum ki?" Kendi sorusunu yanıtlayarak söyledi. Yürümeye devam edecektim ki dediği şeyle ayaklarım bir daha adım atamaz hale geldi.
"Şirketimizi sabote edenin baban olduğunu zaten biliyorum." demesiyle tüm vücudumun ürperdiğini hissettim.
Vücudum titremeye başlarken yüzüne bakamadım.
"N-ne?" Nasıl..?
"Öyleyse lütfen sırf bu yüzden benden kaçma," dedi ondan uzaklaşmadan önce.
✩
Tüyler diken diken.
⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ#1 -Taennie-
Fiksi PenggemarOnlar en iyi arkadaşlar. Ama bu şekilde mi bitecek? Jennie normal hayatından, ünlü bir üniversitede okumasından, sevdiği her şeye sahip olmasından ve en yakın arkadaşı Taehyung'un yanında olmasından memnundur. Mükemmel hayatından gerçekten çok mutlu...