Bölüm şarkıları (şarkıları dinleyerek bölümü okursanız daha iyi anlayacaksınız.)
Billie Eilish- i love you
Billie Eilish- Tv
Beomhyung kıyafetlerinin inmesine 5 saat kala gün geldi.
Bae Joo Hyung bu fikri düşündüğü için gerçekten çok akıllıydı. Ancak biraz kötülük içeren akıllılık iyi değildir.
Joo Hyung beni arayıp bilgilendirene kadar bekledim. Yasadışı satış yapan firma hakkında zaten polise gittik. Bugün öğleden sonra binayı inceleyeceklerini söylediler ama incelemeden önce zaten sorunları ortaya çıkardık.
Biraz bekledikten sonra telefonumun çaldığını duydum. Joo Hyung olmalı.
"Merhaba Jang Hoon! Zamanlayıcıyı başlatmaya hazır mısın?"
"Evet."
...
Kim Beom Jae'nin Bakış Açısından (Taehyung'un babası)
"Taehyung, hemen döneceğim tamam mı? Sadece şirketimizi ziyaret edeceğim" dedim.
"Tamam baba, seni seviyorum!" Dedi Oğlum.
"Ben seni daha çok seviyorum." dedim ve alnından öptüm. Neden bilmiyordum ama Taehyung'u bolca öpmek gerektiğini hissediyordum. Sanki onu son kez görecekmişim gibi.
Eşim Taehyung'u doğurduktan sonra öldü. Yani ikimiz bir başımıza kalmıştık. Bu yüzden şirketim için gerçekten çok çalıştım, ona iyi bir hayat vermek istiyorum.
Y: ağlayacağım ya.
Çalışanlarım şirketimizin zirvede olduğunu söylediğinde gerçekten şok oldum. Artık Taehyung'a hak ettiği bir hayatı verebildiği için gerçekten çok mutluydum.
"Günaydın efendim!" Çalışanlarım beni karşıladı. Daha sonra sıcak bir gülümsemeyle selam verdim.
Yüksek bir patlama duyduğumda ise depoyu kontrol etmek üzereydim.
Ne olduğuna bakmak için depodan çıktım. Diğer çalışanlarımın yerde acı içinde bağırdıklarını gördüm.
"Ne oluy-"
Tekrar büyük bir patlama sesi duyunca şok oldum. Kendimi bir anda yerde buldum. Vücudumun ağrıdığını hissettim ama devam etmeliydim, ne olduğunu öğrenmeliydim, dayanmalıydım!
Vücudum acısa da emekleyerek bir parça kağıt aldım ve üzerine şunu yazdım:
Sevgili Asistanım Lee Jeong Yoon,
Belki bu notu gördüğünde ben çoktan ölmüşümdür. Lütfen oğlum Kim Taehyung'a iyi bakın. Sizi çok seviyorum
Saygılarımızla, Kim Beom Jae.
Yazdıktan sonra yüksek bir patlama daha duydum. Ve gözlerim kendiliğinden kapanmaya başladı.
"Taehyung...oğlum kendine iyi bak." Ve son sözlerim.
En azından birisinin oğlumla ilgileneceğini biliyorum.
...
Kim Hang Joon'un Bakış Açısından (Jennie'nin babası)
Şu anda beni rahatsız eden bir şey vardı. Bu sefer Beomhyung binasının zaten bombadan zarar gördüğünü biliyorum ve kendimi çok kötü hissediyordum.
Aniden telefonum çaldı. Bu Joo Hyung'du.
"Merhaba?" Sinirli bir şekilde cevap verdim.
"Hang-Joon..." Joo Hyung biraz zor konuşuyor gibiydi.
"Ne?" Diye dedim.
"Şimdi ofisine gideceğim!"
"Ne ne oldu?!" Diye bağırdım tekrardan. Ne oluyordu orda!
"Beom Jae de patlamadan öldü."
"Ne?!"
"Ne yapmalıyız?!" diye sordum.
"Bilmiyorum..."
"Ama onu asla kazaya dahil etmeyeceğimizi söylemiştin!" Dedim gözlerimden yaşlar süzülürken.
Masaya yumruk attım. O hâlâ benim arkadaşımdı! Nasıl..Nasıl!
Öfkeyle odadan çıktım.
"Kim Im-eon?!"
Asistanımın odanın dışında beni dinlediğini gördüm.
...
Kim Beom Jae'nin cenazesindeyiz. Suçluluğum şu anda beni öldürüyordu ama bunu kimseye göstermemeliydim
Asistanımı en son odamın dışında gördüğümde onunla konuştum ve o doğruyu söyledi. Konuştuğumuz her şeyi duydu. Başka seçeneğim yoktu...
Onu öldürdüm.
Ne yaptığımıza dair tek bir kanıtım olamaz. Yani ailesini düşünmeden, oğlunu, kızını düşünmeden, ailesini düşünmeden onu öldürdüm. Eşim öldüğünden beri hayatım çok karmaşık. O kadar kızgındım ki Bae'nin aptal planına katılmamın nedeni bu olabilir. Artık çocuğumun geleceğine daha fazla önem vereceğim ve onu geride bırakmamalıyım.
Ama şimdi Taehyung'a baktığımda ağlayarak babasının tabutunu kucaklaması, sanki vicdan azabından defalarca göğsüme bıçak saplıyormuş gibi. Bir aileyi kaybetmek için çok gençti ve kendisine kalan babasını öldüren kişi de onun tam arkadaşıydı.
Ve o arkadaş bendim.
-Flashback sona erdi-
Ay iki üç bölümde öldürmediğim kişi kalmadı çok kötü hissediyorum😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ#1 -Taennie-
FanfictionOnlar en iyi arkadaşlar. Ama bu şekilde mi bitecek? Jennie normal hayatından, ünlü bir üniversitede okumasından, sevdiği her şeye sahip olmasından ve en yakın arkadaşı Taehyung'un yanında olmasından memnundur. Mükemmel hayatından gerçekten çok mutlu...