Selam arkadaşlar.
Bugün durmadan 15 bölüm yazıp attım. Artık yorulduğum için bu son bölüm bugün ki. Yarın bölüm gelmeyebilir.
İyi okumalar dilerim.💜
"Romantik Kalpler Festivali."
Bugün 'sözde' bayram nedeniyle herkes çok neşeli, neşeli ve mutlu. Biraz gerginim, sanırım bu lanet düğün kabinine dahil olmazsam duygularım da onlar gibi olur. Mutlu.
Ama ben de dahil olduğum ve gelin olduğum için bu beni çok sinirlendiriyor. Taehyung ve Kai neden benim için savaşsın ki? Bu çok saçma, sadece bir oyundu ve normal bir stanttı ama gerçekten ciddi davranıyorlar.
Şu anda Jisoo'yla birlikteyim. Kahvaltı yapmadığım için ilk önce tarçınlı rulo aldım. Kahvaltı için tavuk alması çok komik. Gerçekten "tavuk takıntısı" bozukluğu var.
"Heyecanlı mısın? Çünkü heyecanlıyım" diye tezahürat yaptı. O, heyecanlanan %99'dan biri. Ben o %1'in içindeyken. "Hey, şu postere bakın! Üniversitenin her duvarına 100 kopya asılmış gibi görünüyor. Irene gerçekten heyecanlı görünüyor" dedi ve sonra sırıttı.
(Shop'u kendim yaptım o yüzden kusurları çok takmayın.)✩
"Günaydın öğrenciler! Romantik Kalpler Festivali için heyecanlı mısınız?" Irene'in yüksek sesi kalabalığın tezahürat yapmasına neden oldu. "Bu küçük duyurunun ardından özgür olabilirsiniz ve istediğiniz herhangi bir standa gidebilirsiniz! Sadece 'Düğün Kabini Kai Taehyung'a karşı' mekaniğini ve oyunlarını açıklayacağım! Yani her oyunun galibi bir puana sahip. Yani 5 puanımız var. oyunlar..." dedi ve sonra bize büyük ekranda 5 oyunu gösterdi. "İlk oyun okçuluk, daha büyük puan alan kazanır! İkinci oyun bowling, okçulukla aynı mekanik. Üçüncü oyun dart atışı, o da aynı mekanizmaya sahip. Dördüncü oyun tekvando ve bir. Diğer oyuncuyu 5 saniyeliğine yere düşüren kazanır! Ve... son oyun gizli bir oyundur" dedi ve sonra sırıttı.Kalabalık şikayet etti ve sonunda hala tezahürat yapmaya devam etti. "Kazanan, düğün standındaki Jennie'nin damadı olacak ve tabii ki Jennie'nin dudaklarını öpecek" bana baktı ve sırıttı. "Bu yüzden, standındaki damat olacak ve tabii ki Jennie'nin dudaklarını öpecek" bana baktı ve sırıttı. "O halde Kim'e karşı Kim rekabetini başlatalım... Şimdi!"
1. Oyun: Okçuluk
Kai ve Taehyung'un yay ve oklarıyla sahaya doğru yürüdüklerini gördüm. Ben İrene ile sahnedeyken tüm seyirciler tribünlerde tezahürat yapıyordu. Ne kadar ironik.
"Öyleyse Kim Jong-In ile başlayalım!"
Derin bir iç çekti ve ardından kollarını birleştirdi. Konu okçuluk olduğunda gerçekten çok iyi bir duruşu var. Daha sonra ateş etti...
"Dokuz aldı!" diye bağırdı Irene. Bu iyi bir şeydi. Oturmadan önce V'ye sırıttığını gördüm. "Ve sırada Kim Taehyung!" Önce bana baktı ve ellerini hedefe koydu.
"Onun... beşi var! Bu turun kazananı Kai!" Kalabalık Kai'yi alkışladı ve ardından Kai, Taehyung'a sırıttı.
Kim Jong In: 1
Kim Taehyung: 0
2. Oyun: Bowling
Kai son raundu kazandığından, ilk giden o oldu. Aslında bowlingi bir kez denedim, gerçekten sinirlendim ve hoşuma gitti çünkü bowling topu biraz ağır olsa da eğlenceliydi. Ellerini yerleştirdi ve ardından topu yuvarladı.
"7 lobutu düşürdü! Fena değil!"
Kai'nin ardından Taehyung da topu yuvarladı.
"Bu bir ani atış! Vay be!" AMAN TANRIM. Bunu az önce mi yaptı? Bütün lobutları devirdi!
"Taehyung bu raundu kazandı!"
Kim Jong In: 1
Kim Taehyung: 1
3. Oyun: Dart Atışı
İlk olarak Kim Taehyung devam etti. Onun bu işte iyi olduğunu biliyorum ama Kai'nin iyi olup olmadığını bilmiyorum. Bazen bunu oynadığımızda 10, bazen de 8 sayı atıyor.
"Dokuz sayı attı! Bu iyi bir sayıydı!" Biliyordum! Taehyung bu konularda iyi..
Sırada Kai var. Aslında on puan alması lazımdı.
Gerçekten kendinden emin görünüyor, belki de öyledirbu konuda iyi-
"Altı sayı attı! Taehyung bu raundu kazandı!" Irene bağırdı ve kalabalık tezahürat yaptı. Bir şekilde kalbimin düzensiz atışı vardı ve nedenini anlamıyordum.
Kim Jong In: 1
Kim Taehyung: 2
✩
Taehyung şu an öndee.
Kim, Kim'e savaş 2'ye hazır mısınız peki? Bölüm yarın gelemeyebilir çünkü oldukça meşgul olacağım. Bu bölüm, bugün atmış olduğum son bölümm.
Yaklaşık 15 bölüm sonra sezon final yapmayı düşünüyorum. Belki kısalabilir bilmiyorum.
Kitap uzun çünkü en baştan dediğim gibi bu normal bir 'arkadaş' kurgusu değil.
Saygılarımla, yazar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ#1 -Taennie-
Fiksi PenggemarOnlar en iyi arkadaşlar. Ama bu şekilde mi bitecek? Jennie normal hayatından, ünlü bir üniversitede okumasından, sevdiği her şeye sahip olmasından ve en yakın arkadaşı Taehyung'un yanında olmasından memnundur. Mükemmel hayatından gerçekten çok mutlu...