"Öpücük."
İyi okumalar dilerim.
✩
Bugün cumartesi ve ne yaparsam yapayım Taehyung'u düşünüyorum. Ve bundan nefret ediyorum. Onları sabote edenin babam olduğunu nereden biliyordu? Daha da şaşırtıcı olan ise bana kızgın olmaması.
Onun anlayışlı bir insan olduğunu biliyorum ama şimdi? Bir aptal gibi davranıyor. Hayatını perişan eden kişiden nasıl nefret etmez? Bana bağırmalı! Canımı acıt! Acı sözler söyle! Ama ne? O yapmadı. Ve bu beni daha da strese soktu.
Çok nazik bir insan olduğu için stresliyim. Eğer şu an onun durumunda olsaydım, hayatımın geri kalanında Joo-hyung'tan ve kızından da nefret ederdim.
Neden böylesin Taehyung?
Aniden Kai bana mesaj attı. Dün yüzünden ona hala kızgınım, sırf arkadaşları yüzünden beni terk etti. Kıskandığımdan değil ama sırf onun için o barda çok uzun süre bekledim.
Kai: Daha sonra aynı yerde buluşalım. Dün gece olanlar için çok üzgünüm. Beni Affet, seni seviyorum.
Nedenini bilmiyorum ama ürktüm. Ama yine de, bunu yapana kadar numara yapmak zorundayım.
Jennie: Sorun değil. Ne zaman?
Kai: Tam olarak saat 80'de. Bu sefer seni arabamla getireceğim.
Başka seçeneğim yok.
...
Evimin önünde Kai'nin arabasının korna sesini duyduğumda yüzüme allık sürüyordum. Hemen daha şık bir kıyafet giyerek dışarı çıktım.
Jennie ve kombini.
Dört kişilik Bugatti'nin bana yaklaştığını gördüm. Arabasından inip kapıyı bana açtı. "Her zaman olduğu gibi güzel görünüyorsun." Elini belime koydu! Ahh! Bu elbiseyi giydiğime şimdiden pişman oldum. Sahte bir gülümseme gönderdim ve arabasına bindim.
Arabanın içinde sadece sessizdik. Bazen bir sohbet başlatıyor ama ben her zaman o farkına varmadan bitiriyorum.
Barda beni Chanyeol, Kyungsoo ve Baekhyun gibi arkadaşlarıyla tanıştırdı. Aslında hoşlardı ama Kyungsoo biraz fazla ciddiydi.
Kai'yle mutluyum ama o kadar da rahat değilim. Yakın olmam gereken bir yabancı gibi. Kai ve arkadaşları sarhoş olana kadar içki içtiler.
"Güle güle~" diye bağırdı Kai. Şimdi onu arabasına doğru yönlendiriyorum ve yemin ederim ki o benim için çok ağır.
Çok ağırdı ve bu da onu yönlendirmemi daha da zorlaştırıyordu. Kendini de kaybediyor. Ofladım. Peki bu kadar sarhoşsa nasıl araba kullanacak?
Onu yolcu koltuğuna fırlattım ve Taehyung'u sokakta yürürken gördüğümde hâlâ ne yapacağımı düşünüyordum. Ve sarhoş mu?
Kahretsin! Onun burada ne işi var? Ve o sarhoş!
Bana yaklaştığını yeni fark ettim ve saniyeler boyunca donup kaldım. O an onun çoktan karşımda olduğunu fark ettim. Ben gidemeden o bana sarıldı.
Sıkı, sıcak ve rahat bir kucaklama. Birdenbire kendimi rahat hissettim. Ama yine de ondan uzak durmam gerekiyor.
Onun kucağından uzaklaştım, "Taehyung! Ne yaptığını sanıyorsun sen?!" Ona bağırdım.
"Bunu durduracağım, yeter ki benden kaçma Jennie," dedi umutsuzca.
"Taehyung, yapamayacağımı biliyorsun." Sesim çatladı. Ağlamak üzereyim.
"AMA NEDEN?!" Taehyung sanki anlamamış gibi şöyle dedi: "Bizi sabote edenin baban olduğunu bildiğim halde sana kızmadım! Peki neden benden kaçınıyorsun?"
İçimde kalan tüm gücü toplayıp karşılık verdim: "Çünkü kendimi suçlu hissediyorum! Kızmasan bile, senin üzerinde beni suçlayan bir tarafın olduğunu biliyorum."
"Hayır! Seni asla suçlamadım! Lütfen Jennie, seni seviyorum..." dedi ve omuzlarımdan tuttu. Bunu bana doğrudan söylemesi beni şaşırttı ve kafam da karıştı.
"Hayır Taehyung uyan! Benim yüzümden acı çekiyorsun! Babanın ölmesinin sebebi benim..." Babam olduğunu bilsem bile hâlâ kendimi suçluyorum. Babam, annem yanımda olmasa bile mükemmel bir hayata sahip olmamı istiyor. Yani her şeyi yaptı. Diğer aileleri yok etse bile.
"Benden kaçtığında daha çok acı çektim" dedi bana yaklaşarak. Durup "Seni seviyorum ve beni kimse durduramaz" dediğinde yüzlerimizde sadece bir santimlik mesafe vardı.
Ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Birkaç saniye sonra şaşkınlığı dan kurtulup öpüşüne karşılık vermeye başladım. Ben onun alt dudağını emerken o üst dudağımı emiyordu. Birden üst dudağımı dişleriyle ısırdıktan sonra benden uzaklaştı. Gözlerim hala kapalıydı ve açtığımda doğrudan gözlerimin içine baktığını gördüm.
Ah, kalbim neden bu kadar hızlı atıyor? Ben.. ben Taehyugda-
Hiçbir şey olmamış gibi "Arabaya bin, ben sürerim" dedi ve Kai'nin arabasının anahtarını aldı elimden.
✩
Sonunda kiss sahnesi geldi lsmswşmdf
Oy vermeyi unutmayın!⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ#1 -Taennie-
FanficOnlar en iyi arkadaşlar. Ama bu şekilde mi bitecek? Jennie normal hayatından, ünlü bir üniversitede okumasından, sevdiği her şeye sahip olmasından ve en yakın arkadaşı Taehyung'un yanında olmasından memnundur. Mükemmel hayatından gerçekten çok mutlu...