"Mezuniyet kutlaması."
İyi okumalar dilerim.
⭐
"Jennie!" Nayeon ve Jisoo bana yaklaştılar, aslında bugün zorbalığa uğradığımı bildiğim için gergindim ve bugün onlarla yüzleşmem gerekiyordu. Sadece Nayeon, Jisoo ve Jin ile konuşabiliyorum çünkü Jimin ve Jungkook çoktan Kore'den ayrılmışlardı.
Bugün Batch 2024'ün Mezuniyet Kutlaması. Kutlama yeri Seul'deki bir samgyeopsal mağazasında. Aslında son kutlamamız için bütün geceyi yiyerek, içerek ve gülerek geçireceğiz.
"Bekleyen iyi bir kariyere kadeh kaldıralım! Vay be!" Namjoon bağırdı. Hepimiz hep birlikte bağırıp şarabı içtik ve yemeye başladık. Yemek sırasında neredeyse hepsi bana baktığı için kendimi çok rahatsız hissediyorum.
Bu da ne?
Et parçasını çiğnemeyi bıraktım ve bir şekilde onları sorgular gibi onlara baktım. Namjoon boğazını temizledi ve "Sadece özür dilemek istiyoruz" dedi.
Onlara bakarken şok oldum, duygularım yeniden geri geldi. Sanki yine başıma geliyormuş gibi hissediyorum. Yumurta sarısının yapışkanlığını ve söyledikleri incitici sözleri hissedebiliyorum. Ve elbette Taehyung'u koridorda onlar tarafından zorbalığa maruz bırakılırken nasıl bıraktığımı hatırladım.
Namjoon şöyle devam etti: "Seni incittiğimiz, kırıcı sözler söylediğimiz için içtenlikle özür dileriz. Babanın yakın zamanda vefat ettiğini biliyoruz, bu yüzden gerçekten streslisin ama hala bir sonuca varamıyoruz. Hala kendin için bir nedenin var." diye devam etti Namjoon ve atmosfer giderek ağırlaşıyor.
Diğer okul arkadaşım, "Taehyung'a da özür dileyebilseydik ama o çoktan gitti. Taşlar onu gerçekten incitmişti, o gün biz gerçekten bir grup hasta pisliktik ve özür dileriz" dedi. Taehyung'a taş atanlar.
Benden özür dilemeye başladılar. Bakışlarımı Jin'e kaldırdım, aynı anda hem kızgın hem de üzgün görünüyordu. Belki Taehyung'a yaptıklarımdan dolayı bana hala kızgındır.
"H-hayır arkadaşlar, hadi unutalım bunu tamam mı? Daha yeni mezun olduk ve yaptığımız aptalca şeyleri unutmalıyız. Evet, bu beni çok üzdü ama bu sizi asla affetmeyeceğim anlamına gelmiyor arkadaşlar" diye açıkladım. onlara. Aniden ağır atmosfer ortadan kalktı.
"Bugün eğlenmeliyiz. Bunun bir kutlama olması gerekiyordu değil mi Jennie?" dedi Kai, durumu abartmaya çalışarak.
"Evet! Şerefe!" Bağırdım ve sonunda daha öncekinin aksine yemek yeme ve gülme konusunda rahatladım. Ama Jin'in bana baktığını görünce iç geçirmeden duramıyorum. Onunla gerçekten konuşmalıyım.
Çoğu zaten sarhoş, ben de bir dakika izin isteyeyim dedim. Jin'i konuşmamız için dışarı çıkarmadan önce güvenimi topladım. Aslında sarhoş görünmüyordu.
"Konuşabilir miyiz-"
"Şimdiye kadar yaptıklarından pişman mısın?" Bana açıkça sordu. Söylediklerimi kesmesi düşüncesi beni tedirgin ediyor. Soğuk ve bir şekilde çılgın sesi beni biraz korkuttu.
"Sadece babamın babasını öldürdüğünü nasıl bildiğini bilmek istiyorum" dedim ama bir şekilde fısıltı gibi. Onun gözlerinin içine doğrudan bakamıyorum çünkü çok gerginim.
"Bunu uzun zamandır biliyordu Jennie." Söylediği şey karşısında şok oldum. Taehyung bunu biliyor muydu? Neden bana söylemedi? Birdenbire gözlerim yaşardı.
"Ama nasıl?" Kekemelikten başka bir şey yapamıyorum. Gerçekten şok oldum ve bundan sonra söyleyeceği şey yüzünden nefesim daraldı.
"Ondan uzaklaşmaya başladığında zaten şüpheleniyordu. Bir şekilde araştırdık ve sonra bize Taehyung'un babasını öldürdüğünü söyleyen baban oldu. Bize bunu söyleyenin kendisi olduğunu sana söylemememiz gerektiğini söyledi."
Ne? Bunu söyleyen kişi babam mıydı?Taehyung'a gerçeği söyledi ve geçen sefer babama çok kızmıştım. Her zaman ona bağırıyorum ve her şey için onu suçluyorum. Taehyung'a doğruyu söylediğini bilmiyordum.
Ama Taehyung o zamandan beri bunu biliyorsa neden bana söylemedi? Babama çok kızdığım ve babasının katilinin kızı olduğum için hâlâ suçlu olduğum için onunla aram açıldı.
Şimdi kendimi çok ihanete uğramış hissediyorum. Taehyung'un babasını öldüreni hâlâ tanımadığı için acı çektiğini sanıyordum ama meğerse hiçbir şey bilmeyen benmişim.
"Taehyung o zamandan beri biliyordu ama kızmadı. Hatta seni daha da iyi anladı." demesi gözyaşlarımın akmasına neden oldu.
✩
Bölüm sonuu.
Oy vermeyi unutmayın!⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ#1 -Taennie-
FanficOnlar en iyi arkadaşlar. Ama bu şekilde mi bitecek? Jennie normal hayatından, ünlü bir üniversitede okumasından, sevdiği her şeye sahip olmasından ve en yakın arkadaşı Taehyung'un yanında olmasından memnundur. Mükemmel hayatından gerçekten çok mutlu...