"Erkek Arkadaş."
İyi okumalar dilerim.
✩
"Seninle uğraşmamı istemiyorsan sana basit bir cesaret vereceğim. Kai'nin kız arkadaşı olma teklifini kabul et. Şimdi."
Benimle dalga geçtiğini biliyorum. Aslında onu şu anda tutuklayabilirim ama yine de bir çırağı olduğuna ve babamı öldürmek isteyenin o olduğuna dair bazı kanıtlar toplamam gerekiyor.
Ve elbette güçlüdür. Belki bir polisle suç ortağı vardır ve eğer yanlış bir hareket yaparsam tutuklanan kişi ben olurum. Bu çok aptalca gelebilir ama onun dediğini yapmam gerekiyor.
Onu kandırabilmem için onun emri altındaymışım gibi davranmam gerekiyor.
"Tamam! Yapacağım. Yeter ki artık benimle uğraşmayın" dedim ve endişeliymiş gibi davrandım. Sırıttı. "İyi kız Jennie. Tıpkı baban gibisin." Harekete geçenin ben olduğumu bilmiyordu. Süpeer.
...
Suç ortağının kim olduğunu öğrenebilmem için ona bakması için bir dedektif tuttum. Adı Min Do Yeon. Şu anda ne yaptığını bilmek için Bae Joo-Hyung'u gizlice takip ediyordu.
Bu günlerde gerçekten çok meşgulüm çünkü önümüzdeki hafta mezuniyet günümüz olduğundan tüm projelerimi geçmek zorundaydım. Sonunda gerçek bir yetişkin olacağım. Gizlice araştırmam gerektiğinden babamın şirketini ve mülklerimizi nasıl yöneteceğimi düşünüyorum.
Fakültede projemi geçmek üzereyken Kai'nin bana doğru yürüdüğünü gördüm. "Merhaba Jennie."
"Hımm, merhaba? Haha. Burada ne yapıyorsun? Projelerin bitti mi?" Diye sordum.
"Pek sayılmaz. Hey, bırak bunu ben halledeyim" dedi ve klasörleri eline aldı. "Oh çok teşekkür ederim." Bu çok garip çünkü Başkan Joo-hyung'un daha önce söylediklerini hatırladım.
"Seninle uğraşmamı istemiyorsan sana basit bir cesaret vereceğim. Kai'nin kız arkadaşı olma teklifini kabul et. Şimdi."
"Hımm... Kai, aslında sana söylemem gereken bir şey var."
"Hmm?" Dosyalarımı öğretmene uzatırken dedi. Öğretmene "Bu Bayan Kim Jennie'den" dedi. Fakültenin dışına çıktığımızda elinden tuttum ve okulun bahçesine gittim.
"Sana söylemem gereken bir şey var" demeden önce boğazımı temizledim.
"Ne? Artık beni erkek arkadaşın olarak kabul ediyor musun?" dedi ve sonra güldü. Ama aslında haklı...
"Ha! Sadece şaka yapıyorum Jennie" dedi ve kolunu omzuma koydu. "Aslında haklısın Kai..." neredeyse fısıldadım.
"Ne? Dur bir dakika, beni zaten kabul ediyor musun?" Ne yazık ki başımı salladım. "Sen artık benim kız arkadaşım mısın?!"
"E-evet."
"AH kahretsin!" Çığlık atıp bana sarıldı. Sadece garip bir şekilde gülümsedim, sarılma o kadar uzun sürdü ki gözlerim Taehyung'un bize baktığını fark ettim. Kahretsin! Kai'yi artık bana sarılmaması için yavaşça ittim. Taehyung'u gördüğüm yerden tekrar baktım ama o çoktan gitmişti.
"Beni çok mutlu ettin Jennie." Gözleri parlıyordu. Ona sadece gülümsedim. "Daha sonra buluşalım."
Ne?
"Hımm, tamam." Hala yapacak çok işim olsa bile dedim. Başkan Bae'ye itaat etmeliyim, yoksa...
Yine en sevdiğim kafe olan "보고 싶어" (Seni Özledim)'deyiz. Fransız Vanilyası ve tarçınlı rulolarımı sipariş ettim (bu bir işkence gibi çünkü bana Taehyung'u hatırlatıyor). Kai sade kahve ve çikolatalı kruvasan sipariş etti.
"Seninle kelimenin tam anlamıyla her gün çıkacağım" dedi. Şaka yapmadığını öğrendiğimde gülmek üzereydim. Aslında yarın ünlü bir barda buluşmamız gerektiğini söyledi.
Aniden kendimi rahatsız hissettim. Konu Kai'ye gelince gülümsemem ve gülüşüm her zaman sahteydi. Kai'nin gözleri, dudakları ve burnu mükemmel, nedenini bilmiyorum ama yine de tek kişiyle daha rahattım.
Gerçek benliğimi, gerçek gülüşümü ve gerçek gülümsememi paylaşmamı sağlayan o kişi.
Ve bu Taehyung'tu.
✩
Tae sürekli gizli gizli kıytı kenarlardan izliyor dslöaşaöwldm
Oy vermeyi unutmayın beğendiysenizzz⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ#1 -Taennie-
FanficOnlar en iyi arkadaşlar. Ama bu şekilde mi bitecek? Jennie normal hayatından, ünlü bir üniversitede okumasından, sevdiği her şeye sahip olmasından ve en yakın arkadaşı Taehyung'un yanında olmasından memnundur. Mükemmel hayatından gerçekten çok mutlu...