"Arıza."
İyi okumalar dilerim. Oy vermeyi unutmayın!⭐
✩
Gözlerim şelale gibi, şaşkındım ve hala ağlıyordum. Arabadayım çünkü şoförümü beni hastaneye götürmesi için çağırdım.
Evet babamdan nefret ediyordum. Ama Taehyung ve Jinhwan'ın babasına yaptıkları yüzünden ondan nefret ediyorum. Babam olduğu için değil. Olanlarda tek suçlunun o olmadığını biliyorum ama yine de bana daha iyi bir hayat vermek için diğer ailelere müdahale etmesine gerek olmadığını düşünüyorum. Birisi acı çekerken her şeyin şımarık olmasını istemiyorum.
Her şeyden pişmanım. Babamla son konuşmamı bile yapamadım. Aslında onunla son konuşmam gerçekten kızgın olduğum bir zamandı. Hatta onu bir daha görmek istemediğimi bile söyledim.
"Bana olmasını istediğin her şeyi söyle, hemen yerine getireceğim ama bunun tüm günahlarımı örteceğim anlamına gelmediğini biliyorum." -Babam
"Baba lütfen bana bir iyilik yap."
Babam bana biraz iyilik yapınca, bütün okul onun bir akademisyen olduğunu öğrense bile Taehyung'u üniversiteden atmaması gerektiğini söyledim. Kulağa haksızlık gibi geliyor ama Taehyung'a nasıl iyilik yapılacağına dair aklıma gelen tek yol bu.
Şoför bana "Bayan Jennie, hastaneye geldik" diye hatırlattı. Hemen aşağıya indim ve içeri girdim. Birçok personel ve hemşire beni selamladı ama benim onları selamlayacak vaktim yok.
İçimden bir ses yola devam etmemem gerektiğini çünkü canımın yanacağını söylüyor, diğeri ise vakit kazanmak ve hemen babamı görmek için gitmem gerektiğini söylüyor.
Odaya geldiğimde patladım. Yatıyordu, bütün vücudu battaniyeyle örtülmüştü. Battaniyeyi kaldırdığımda onun solgun ve stresli yüzünü gördüm, bu onun çok şey yaşadığını kanıtlıyordu. Annem öldüğünde sekiz yaşındaydım ama babam öldüğünde yirmi yaşındaydım.
Doktorlar ölüm nedeninin zehirlenme olduğunu söyledi. Polis zaten konuyu araştırıyordu. Babamın kendini öldürmesi söz konusu değil!
Çok bencil olduğumu fark ettim. Ne hissettiğini anlamadım, sadece kötü yaptığı şeyi düşünüyorum. Bir anda kendimi yalnız hissettim, artık Taehyung'dan uzaklaştıkça daha çok yalnız olduğumu hissettim.
Babamın cenazesinde tüm zaman boyunca kendimin dışındaydım. Ağlamadım ama içimde bir buhran var. Irene ve babası da dahil olmak üzere pek çok kişi üzgündü ve başsağlığı diledi. Irene'in buraya gelmeye zorlandığını biliyorum.
Sekreteri bana bir flaş bellek uzatırken, "Bayan Jennie, babanız bunu bana onun öldüğünü bulmamızdan önceki gece verdi" dedi. "Sanırım onun sana mesajı bu. Eve gittiğinde bilgisayarınızda aç."
Gözlerim doldu. Kesinlikle eve gelip bunu dinleyeceğim. Aniden, Kai ve Taehyung'dan bir mesaj aldım.
Önce Taehyung'un mesajını açtım.
Yaşam Boyu En İyi Arkadaş (Tae-tae) En derin başsağlığı dileklerimle, Jennie. Her zaman senin için buradayım.🤍
Kalbimin eridiğini hissediyorum. Bunu söyleme biçimi gerçekten endişeliydi. Aslında yıllar önce taktığım takma adının "BFF For Life" olduğunu fark etmemiştim bile. Daha sonra Kai'nin mesajını açtım.
Kim Jong-in: Baban hakkında bir şeyler duydum, başsağlığı dilerim. Ancak 'sahte düğün' yapmadığımız için seni kız arkadaşım olmaya zorlamayacağım. Bu yine de senin seçimin.
Aslında onun kız arkadaşı olmak istemiyorum. Evet, o benim hoşlandığım kişi ama bu onun erkek arkadaşım olmasını istediğim anlamına gelmiyor. Ben sadece... Ona hayranım o kadar.
Biraz tuhaf ama ona olan hislerim aniden yok oldu. Kalbim başka biri için atıyormuş gibi hissediyordum.
Eve geldiğimde hemen flash sürücüyü dizüstü bilgisayarıma taktım. Orada sadece bir dosya vardı, o da video. Onu ekranda gördüğümde, hâlâ konuşmasa da ben çoktan ağlamaya başlamıştım.
"Sevgili kızım Jennie, bunu gördüğünde muhtemelen ölmüş olacağım. Ama üzülme çünkü bunu bilerek yaptım."
Ne diyor? Ne?
"Öncelikle yaptıklarım için üzgünüm. Taehyung ve Jinhwan'ın babası hakkında. Evet, seni bir prenses gibi yapmak ve onun gibi yaşamak istiyorum ama senin sadece basit bir hayat istediğini ve bunu istemediğini bilmiyordum. Başkaları bizim yüzümüzden acı çekerken lüks bir hayat yaşamak istemiyorum. Lütfen yaptığım şey için kendini suçlama. Bana sonsuza kadar kızabilirsin ama bunun senin hatan olduğunu düşünme." Durdu ve bir gözyaşının düşmesini engelledi.
"İkincisi. Dileğimi zaten yerine getirdim. Taehyung'un üniversiteden atılmaması yönündeki isteğini zaten yerine getirdim. Taehyung ile senin en iyi arkadaşlar olarak iyi bir ilişkiniz olduğunu gerçekten fark ettim, ben de onun babasıyla arkadaşız, sadece Bae Joo-Hyung ( Irene'in babası) beynimi yıkadı."
"Üçüncüsü, şaşırmış olabilirsin ama evet, kendimi öldürdüm."
O kadar şok oldum ki gözyaşlarım sonunda durdu. Sebebi neydi? Neden kendini öldürdün?
"Neden baba?! Neden, neden yaptın bunu bana!" Diye bağırdım ekrana ağlayarak.
"İçkime zehir katan benim, yavaş tepki veriyor bu yüzden kendime çok fazla zarar vermeyeceğim. Ama... bunu yapmamın sebebi Bae Joo-Hyung, onun yüzünden. Onun benim yetiştirdiğim bir çırağı vardı. onunla konuştuğunu duydum, beni öldürmek için bir plan yaptıklarını duydum ve sonra öldüğümde yaptıklarından dolayı seni suçlayacaklar. onların yerine ben.."
Ne?! Yani benim şüpheli olmamı mı planlıyorlar? Babam yine ve yine beni düşünüyordu.
"Bunu para yüzünden yapmak istiyorlar. Tüm mallarımızı almak istiyorlar. Joo-hyung gerçekten bencil ve seni şimdiden uyarıyorum. Ama şimdi onun çırağı hakkında hâlâ en ufak bir fikrim yok. Her zaman hatırla Bunu senin için seni kurtarmak için yaptım. Joo-hyung ve çırağı gerçekten güçlüler ve asla onların rakibi olmaya çalışma. Lütfen doğru olan için savaşmaya devam et ve onların kötülüğüne son ver. izlemeyi bitirdikten sonra bu flash sürücüyü çok iyi sakla."
"Dünyanın en kötü babası olduğum için üzgünüm... Ama yine de seni çok seviyorum canım kızım. Hoşçakal."
Video tamamen siyaha dönerken gözyaşlarım akmaya devam etti.
Baba, adaleti sağlayana kadar senin için savaşmayı asla bırakmayacağım.
✩
Ve bu bölümden anlıyoruz ki İrene'in babası tam bir şerefsiz.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Oy vermeyi unutmayın!⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ#1 -Taennie-
FanficOnlar en iyi arkadaşlar. Ama bu şekilde mi bitecek? Jennie normal hayatından, ünlü bir üniversitede okumasından, sevdiği her şeye sahip olmasından ve en yakın arkadaşı Taehyung'un yanında olmasından memnundur. Mükemmel hayatından gerçekten çok mutlu...