31. Veda.

23 9 5
                                    

"Veda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Veda."

Kim Jennie'nin Bakış Açısından

Yepyeni bir gün.

Gözümü kaşıdım ve kalkıp aynaya baktığımda boynumun hala kırmızımsı olduğunu fark ettim. Aklıma bir soru takıldı.

Taehyung'u seviyor muyum?

Öncelikle onunla konuşurken her zaman gergin olurum. Taehyung'la konuşurken içimde bir şeyler varmış gibi hissediyorum.

İkincisi, midemde kelebekler uçuşuyor. Omurgamdan sırtıma, mideme kadar bir karıncalanma hissi hissediyorum. Özellikle bana ve öpüşmemize dokunduğunda! Kahretsin! Tekrar hatırladım. Hala ondan kurtulamıyorum.

Ve son olarak, onun önünde her zaman kendime güvenmek için çabalıyorum. Onun yanında her zaman "E-evet", "H-hayır", "Tamam" derim.

Peki birinden hoşlanmanın temeli gerçekten nedir? Sadece onlardan hoşlanıyor musun? Peki şimdi ben de Taehyung'u gerçekten seviyor muyum?

Kahretsin!

Bugün Taehyung'un üniversiteden atılacağını duydum.

Ama hayır, olmayacak... Babamın uzun zaman önceki konuşmasıyla ilgili bazı geri dönüşler yaşadım.

Babam, "Bana olmasını istediğin her şeyi söyle, hemen veririm ama bunun tüm günahlarımı örteceğim anlamına gelmediğini biliyorum" dedi.

"Baba lütfen bana bir iyilik yap."

"Lütfen Taehyung'un akademisyen olsa bile okuldan atılmayacağından emin olun. O bunu hak etmiyor... Lütfen Başkan'la konuşun" dedim.

Ve hemen istediğimi yaptı. Umarım Taehyung bunu kabul eder. Onu okuldan attırmayacağım, mezuniyetimiz önümüzdeki günlerde olacak ve o da atılacak mı? Asla.

Kara kara düşüncelere dalmışken odamı telefonumdan gelen bildirim sesi doldurdu.

(Nayeon-Jennie)

Nayeon: Derhal Taehyung'un evine git! Üniversiteyi kendi isteğiyle bırakıyor! Bu okuldan eşyalarını yeni aldı ve gitti, hâlâ vakit varken onu hemen getir, Jennie!

Bir dakika ne? Ona babama olan iyiliğimi söylemem lazım! Üniversiteyi bırakmasına asla izin vermeyeceğim. Bu, ihraç edilen diğer akademisyenler için adil değil. Ama onun iyiliği için haksız olmayı tercih ederim.

Onun evini birkaç kez gördüm ama onu tekrar görmek bana pek çok anıyı hatırlattı. Her zaman o eve giderdik. Ödevlerimizi, projelerimizi ve biraz yatıya kalmamızı tıka basa dolduruyorduk.

Onun kapısının önünde durdum. Kapıyı çalma düşüncesi beni her zamankinden daha gergin hissettirdi. Ve onun kapıdan çıkmaması düşüncesi moralimi bozuyordu.

Ya çoktan gitmişse? Peki ya hâlâ buradaysa?

Bence... benim de ondan hoşlandığımı bilmeyi hak ediyor. Korkaklığımla yüzleşip bunu ona söylemeliyim.

Derin bir nefes aldım ve kapıyı üç kez çaldım. Kimsenin cevap vermeyeceğini düşündüm ama kapı açıldığında neredeyse korktum. Duygusuz yüzünü gördüm. Mükemmel, büyük ama dar gözleri, ince burnu ve ince dudakları. Tanrım, onu özledim.

Onun en iyi arkadaşım olduğu için gerçekten şanslıyım ve onun da bana sahip olduğu için şanslı olmadığını biliyorum.

"Neden buradasın?" Sorusu beni incitmişti, sanki beni burada istemiyormuş gibi görünüyordu. Dudağında, yanağında ve yüzünün her yerinde morluklar gördüm. Suçluluk hissettim, o taşlar onu çok incitmiş olmalı.

"Gidiyorsun?" İçeriye baktım, eşyalarını ve kıyafetlerini topluyordu. "Çok açık değil mi?" Alaycıl ve soğuk bir tavırla cevap verdi.

"Kai'yle birlikte olduğunu sanıyordum, artık birlikte değil misiniz?" Bana, doğrudan gözlerimin içine bile bakmadan sordu.

"Lütfen Taehyung, onun hakkında konuşmayalım."

"Benim yerime onu seçtikten sonra onun hakkında konuşmak istemiyor musun?" Hafif bir üzüntüyle gülümsedi. Yani öyle mi düşünüyor? Gülümsedi ve morlukları artık daha belirgindi.

"Onu ben seçmedim!" Çaresizim. İnan bana lütfen. O gün kolumu tutmasına izin verdim ama bu onu seçtiğim anlamına gelmiyor.

"Nasıl istersen" dedi ve içeri girdi. O söylemeden ben de odasına girdim.
Yatağa oturup kıyafetlerini toplamaya başladı.

"Tae gerçekten gidecek misin?" Diye sordum ama kıyafetlerini toplamaya devam etti. "Tae-"

"Jennie'yi en çok neyin acıttığını biliyor musun? Biz en iyi arkadaşız ama kavga eden tek kişi benim" dedi bana bakmadan bile. Gözyaşları gözlerime ok gibi saplandı.

"Ben çok üzgünüm-"

"Ah! Unuttum! Biz en iyi arkadaşız. sadece en iyi arkadaşlarız. Ve bunda sorun yok Jennie." Bana baktı. Gözyaşları düşmek üzereydi.

"Başkana seni bu üniversiteden atmaması gerektiğini söyledim... O yüzden lütfen gitme..." Şu anda o kadar çaresizim ki.

"Bu benim kararım, o yüzden bu konuda hiçbir şey yapamazsın." Artık gözyaşlarımı durduramıyordum.

Artık kıyafetlerini toplamayı bitirip çantasını aldı ve odasından dışarı çıktı.

Şu an ona kızgın olmam lazım ama yapamayacağımı biliyorum. Reddetme hakkı var ve onu çok incittim. Okuldan atılmayacak olsa bile okulumuzda yine de zorbalığa maruz kalacaktı.

Ben de onun odasından çıktım. Anahtarını alıp odasını kilitledi ve bana veda bile etmeden gitti.

Gözyaşlarım akmaya devam etti, neşeli, komik ve neşeli Taehyung soğuk bir adama dönüştü. En yakın arkadaşın seni terk ettiğinde bu kadar acı verdiğini bilmiyordum. Artık nereye gider bilmiyorum ama yine de sessizce veda ettim.

Taehyung'u gerçekten sevdiğimi gittiği gün fark ettim. Ve bunu ona söyleme şansım olmadı.

Sizce Taehyung haklı mı?

Beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın!



ARKADAŞ#1 -Taennie-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin