27. Psikopat.

22 8 13
                                    

"Psikopat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Psikopat."

Keyifli okumalar.


Sırtım ağrıyor. Hatırlayabildiğim tek şey dün gece Kai ile barda olduğumdu. Ve ondan sonra...

Taehyung ve ben öpüştük! Bunu yaptığıma inanamıyorum.

Ve bekleyin... Evimde değilim! Ve burası benim yatağım değil.

"Zaten uyanık mısın?" Mutfağın bir yerinde yumuşak bir ses duydum. Bulanık olduğu için gözlerimi kaşıdım. Bu ev tanıdık geldi...

Burası... TAEHYUNG'UN EVİ mi?!

Kahretsin! Az önce onun apartman dairesinde olduğumu ve onun yatağında yattığımı fark ettim! Elbiselerim hala üzerimdeydi ama üzerimde bir ceket vardı. Eğer ben onun yatağında uyuduysam o nerede uyudu?

Hemen ayağa kalkıp onun olduğu mutfağa koştum. Yüzüm onun sırtına dönük, o büyük beden beyaz bir gömlek ve dizlerine kadar uzanan bir şort giymişti. Yemek pişiriyordu ve dün gece midemi doyurmadığım için çok güzel kokuyordu.

Konuşmadan önce boğazımı temizledim. "N-neden buradayım?" Dedim ve sonra yüzüme baktı.

"Dün gece ben arabayı sürerken Kai'nin arabasında uyuyakalmışsın. Sonra Kai'nin arkadaşlarını gördüm ve onlardan Kai'yi evine götürmelerini istedim. Bu yüzden seni dairene taşıdım ama sen reddettin. Benimle kalmak istediğini söyledin. Bu yüzden seni buraya getirdim."

"Ne?" Sesimin yükselmesine engel olamadım. Bunu ona ben mi mi söyledim? Çok çaresiz görünüyorum. Beni de Taehyung taşıdı ve gerçekten ağır olduğumu biliyorum. Omuzlarını silkip gülümsedi.

Şu an ne hissettiğimi bilmiyorum. Kızgınım, üzgünüm, şaşkınım ve bir şekilde sırf o gülümsediği için mutluyum.

Bu tuhaf duygu hiç bitmiyor.

...

Şimdi apartman dairesindeyim. Taehyung'un bizim için kahvaltı hazırlaması hâlâ aklımda dolaşıyor ve bunu düşünmeden duramıyorum. Ama aniden birisi bana mesaj attığında gülümsemem kayboldu.

Kai: Arkadaşlarım beni bu gece bara davet etti. Gelmek istiyor musun?

Mesajını okuduktan sonra gözlerimi devirdim. Ama ikinci kez söylüyorum, başka seçeneğim yok.

...

Ben hiçbir şey yapmadan o yine eğleniyordu. Chanyeol bazen benimle konuşuyordu, o aslında iyi bir arkadaştı. Hatta bana güzel kokteyller bile ikram etti.

ARKADAŞ#1 -Taennie-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin