11. Gerilim-Sabote ²

32 12 7
                                    

Taennie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taennie.

İyi okumalar dilerim.

"Gerilim-Sabote²''

Bunu yeni duyduğuma inanamıyorum. Kelimeler aklımda tekrarlanıp duruyor ve şu anda kendimi donmuş ve ağzı açık biri olarak tanımlayabilirim.

En büyük rakibimin tam olarak arkadaşım olduğuna inanamıyorum.

"Neden? Bir sorun mu var?" Han Jae bana sordu. Sadece başımı salladım. Jennie'ye yaklaştım ve Taehyung'la konuşmasını izledim.

"Baban nerede?" Doktorun Jennie'ye sorduğunu duydum. Doktora doğru ilerledim. "Çok üzgünüm efendim ama karınızı dördüncü evre kanserden kurtaramadık."

Bir anda yavaş yavaş parçalandığımı hissettim. Bu zamanın geleceğini, karımın eninde sonunda öleceğini, hastalığından kurtulamayacağını biliyorum ama bu kadar acı verdiğini bilmiyordum. Gözyaşlarım aniden süzülmeye başlamıştı. Jennie endişeyle bana baktı.

"Baba..."

Ona sadece sarıldım. Hala anlamayacağını biliyorum. "En derin başsağlığı dileklerimle Hang Joon," dedi Han Jae ve hafifçe omzuma dokundu.

Şimdi eşimin cenazesi var. Jennie'nin elinde bir çiçek tutarken ağladığını görebiliyorum. Aslında herkes burada, çalışanlarım, Bae Joo Hyung, kızıyla birlikte ve...

Kim Beom Jae, oğlu Taehyung ile birlikte.

Aslında o günlerde daha az stresli olsaydım eşimle daha çok vakit geçirebilirdim diye düşünüyorum ama hayır, o şansım olmadı. Onu gerçekten çok seviyorum ve en çok acıtan şey ölmeden önce sesini duymamış olmam, tıpkı kızımız gibi yumuşacık yanaklarına dokunma şansım olmamıştı, son sözlerini de duyamamıştım.

Her şey şirketimin batmasıyla ilgiliydi.

Sanırım artık Bae'nin teklifini kabul etmem gerekiyordu.

"Başınız sağ olsun Bay Kim." İnsanların eve gitmeden önce söylediği sözlerden bıkmış durumdaydım. Her bir söz bana karımı hatırlatıyordu, her Jennie'ye bakışımda melek yüzlü karımı görüyordum ve bunun acısı anlatılamazdı.

Aniden Bae Joo Hyung'u kızıyla birlikte arabalarında gördüm. Eve gitmek üzerelerdi.

Arabaya doğru koştum ve Joo Hyung'un kolunu tuttum.

"Hang Joon! Fikrini değiştirdin mi?" Gülümseyerek söyledi.

"Hayır. Nasıl yapacağız?

...

Şuan ofisimdeyiz, Joo Hyung buraya gelmeden önce Irene'i evlerine bırakmıştı.

"Peki sana planımı anlatayım mı?" sordu ve ben de başımı salladım.

"Öncelikle polise Beomhyung ürünlerinin yasa dışı çalıştığını bildireceğiz. Doğru olmasa bile doğru olduğunu belirtmek için resimler göstereceğim. Polisin yanlış anlamasını önlemek için..."

"Biz ne yapacağız?" Diyerek sözünü kestim.

"Onların şirketlerine birkaç bomba yerleştireceğiz."

"Ne?!" Diye bağırdım.

"Elbette bunu yapmamız gerekiyor! Birkaç çalışana bombayı binaya getirmeleri için görevlendireceğim ve 5 dakikadan kısa sürede... Binaları küle dönecek."

"Bunun doğru olduğunu düşünmüyorum..."

"Tabii ki doğru değil! Hang Joon, bu günlerde neyin doğru neyin yanlış olduğunu ayırt edemiyoruz. Ve Jennie'ye iyi ve daha iyi bir hayat vermek istediğini ve annesine rağmen onun hâlâ şanslı olduğunu hissetmek istediğini her zaman hatırla. çoktan öldü."

"Ama bu çok fazla hayata mal oluyor!"

"Evet öyle olacak ama Beom Jae ve Taehyung'un güvende olacağından emin olacağız. Sonuçta o senin arkadaşın."

Jennie'nin babası çok yanlış yolda ama kızının hayatını kurtarması gerekiyor. Elbette bu farklı yollarla yapılabilirdi ama bazı kara düşünceler doğruya engel olduu.

Oy vermeyi unutmayınız🤍

ARKADAŞ#1 -Taennie-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin