Bir yola çıkmıştım her ne kadar yanlış olduğunu bilsem de kardeşim için, bu hayatta ki yaşama sebebim için çıkmıştım bu yola ve başarısız oldum hiç bunun olacağını düşünmedim ve şimdi ise çok korkuyorum Mert'i kaybetmekten çok korkuyorum."Mert'in zamanı yok onu kaybedemem Hande, ne yapacağım ben?" hıçkıra hıçkıra ağlarken Hande gelip bana sarıldı "Mert yaşayacak Duru bunun için elimden gelen herşeyi yapacağım lütfen sakin ol ve beni dinle." kafamı çevirip gözlerinin içine baktım "N-Nasıl?" diye sordum Hande çok kararlı bakıyordu "Duru eğer sonuç negatif olursa diye düşünüyorum bu bir haftadır ve seni tanıyorum eminim sen bu ihtimali düşünmekten kaçtın"
beni gerçektende iyi tanıyordu."İşte bende senin yerine düşündüm ve bir şeyler buldum ama ilk önce bana bunu söyle sen başka biriyle tekrar olmak istemiyorsun demi" asla istemiyordum ama Mert için yaparım. "İstemiyorum ama Mert için-" içimden geçenleri söylüyordum ki lafımı kesti "Bak bu diyeceklerim belki sana saçma gelecek ama ben düşündüm ki eğer Arslan'la tekrar bir araya geli-" bu kez sözünü sert bir şekilde ben kestim "Hayır Hande bu konuda çok ciddiyim asla o adamla tekrar yatmam zaten belli tehlikeli biri olduğu ikinci kez bu riski alamam hem eğer anlarsa işte o zaman düşünmek bile istemiyorum."
"Hemen kestirip atma biliyorum tehlikeli ama eğer tekrar onu istersen bu hafta sonu büyük bir yemek var tüm bölge liderlerinin katılacağı bir yemek Arslan Kıraç'ta onların lideri olarak kesinlikle orada olacak bu kez bu yemeğe ailelerde katılacak ve tabi yakın gördükleri insanlarda. Sende bizle gelirsen ve seni görürse belki yine bir şeyler olur diye," Hande'nin söyledikleriyle derin bir nefes aldım başka biriyle olmak istemiyordum, başka birindense onunla bir gece geçirmek daha cazip geliyordu ama bu riski almazdım. "Çok riskli, yapamam."
"Seni zorlamak istemiyorum yemek pazar günü 2 günün var iyice düşün eğer istersen beraber gideriz, istemezsen o gün seninle tekrar bir bara gideriz ve bu kez yeğenimin babasını beraber seçeriz tamam mı?" Hande'nin söyledikleri beni güldürdü benimle beraber Hande'de gülmeye başladı resmen şu an ağlanacak halimize gülüyorduk. Tek isteğim Mert'in yaşaması bunun içinde en kısa sürede bir bebek doğurman gerek ve ben ne olursa olsun kardeşimi yaşatacağım.
...
2 gün sonra
Çok düşünmüştüm ve bir karar vermiştim ne olursa olsun kardeşimi yaşatacaktım ve bir bebek doğuracaktım bunda zaten kesindim, kesin olmadığım konu ise bebeğin babasıydı iki gündür bunu düşünüyordum ve risk almazdım Mert'in hayatı söz konusuydu o adamla ikinci kez yatmam çok tehlikeliydi, tekrar hap içimemi isterse bu kez nasıl kurtulacaktım hem belki bu kez direkt korunurdu yada ikinci kez benle yatmak istemezdi bile ki bu büyük bir ihtimaldi çünkü Hande'den duyduğuma göre bu adam bir kez görüntülendiği bir kadınla asla ikinci kez görüntülenmezmiş. Her şeyi geçtim bu adam mafyaydı, tehlikeliydi ve eğer öğrenirse bu işin sonu ölüme kadar gidebilirdi. Tüm bu ihtimalleri düşününce geriye tek bir seçenek kalıyordu, başka biri.
"Duru çok güzel oldun inanmıyorum bu gerçekten sensin" bende inanamıyordum bir gece kulübü için giydiğim bu elbiseye "Hande bak çok ısrar ettin diye denedim ama bu elbise gece kulübü için senede fazla şık değilmi?" Siyah uzun derin yırtmaçlı ve yine derin bir göğüs dekoltesi olan, sırt kısmı ise olmayan bir elbise vardı şu an üzerimde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES (+18)
Teen FictionKardeşi Mert için gittiği bir barda seçtiği bir adamdan hamile kalmayı planlayan Duru'nun tek amacı doğacak olan bebeğinin kardeşine nefes olmasıdır. Duru amacına ulaşır fakat bilmediği şey ise seçtiği adamın karanlık dünyasıdır.