Onu arzuluyordum, dokunuşları aklımı başımdan alıyordu. Her zerrem onu istiyordu, yinede bu kez olmaz dedim kendime. Bu kez ipler benim elimde olmalıydı.
Arslan'ın dudakları boynumdan geceliğin açık bıraktığı göğüslerime doğru yol aldığı sırada bedenimde ki tüm gücü toplayıp onu üstümden ittim. Eğer istemeseydi itemiyeceğimin farkındaydım.
Hızla üstüne oturdum, beklediği şey zaten buymuş gibi yüzünde kendinden emin bir gülümseme oluştu. Yüzüne doğru yaklaşıp dudaklarının üstüne hafif bir öpücük kondurup biraz geri çekildim. Hala çok yakındık konuşursak dudaklarım tekrar dudaklarına değecek kadar yakın.
"Çok uykum var." dedim. Tahmin ettiğim gibi dudaklarım dudaklarına değmişti. Bunu der demez üstünden inip yan tarafa uzandım, inerkende kendimi erkekliğine bastırmayı ihmal etmemiştim. Ona arkamı dönüp, "İyi geceler." dedim hemen sonra ise pikeyi kafama kadar çekip gözlerimi kapattım.
Arslan'dan uzun bir süre ses gelmedi. Büyük ihtimal bu yaptığıma şaşırmıştı. Oh olsundu.
Yataktan kalkıp giyinme odasına gitmeden önce dediği şey, "Öyle olsun bakalım." olmuştu. Sesi sert ve kalındı.Bir süre sonra yatakta hissettiğim hareketlikle tekrar geldiğini anladım.
Bana doğru gelip elini arkadan karnıma doladı, bu yaptığı hareketle nefesim kesildi, bunu o da anlamış olacak ki "Nefes al." dedi.
Ben tekrar nefes almaya başladığımda bu kez, "İyi geceler
geceler Duru." dedi. Sesinde farklı bir tını vardı yada uykuya dalmak üzere olan beynimin bana bir oyunudu bu ses tonu.Kendimi tamamıyla uykunun kollarına bırakmadan önce hatırladığım son şey omuzumu öpmesiydi.
...
Sabah karnıma giren keskin bir sancıyla gözlerimi açtım. Arslan yanımda değildi. Elimi karnıma atıp yataktan kalkmaya çalıştım fakat bunu yaparken gerçekten zorlandım. Sancı inanılmazdı. Gözümden akan yaşları silerek lavaboya doğru ilerledim. Ben tam kapıyı
açacakken Arslan içeriden çıktı.Üstününde her zaman ki gibi ben kaliteyim diyen takımlardan vardı. Benim üstümde ise gece onu çıldırtmak için giydiğim gecelik. Şansımı seveyim.
Gözleri, beni baştan aşağı süzdü, özellikle göğüslerim ve bacaklarımda fazlasıyla oyalandı en sonunda ise elimle tuttuğum karnımda durdu.
"İyi misin?" diye sordu.
"İyiyim. Ufak bir sancı girdi o kadar."
"Hazırlan doktora gideceğiz."
"Gerek yo-"
"Aşağıda bekliyorum." dedi ve yanımdan geçip gitti.
Göz devirmekle yetindim. Bu adamın sornu neydi böyle. Gece bana sarılıp uyuyan o değilmiş gibi sabah doğru düzgün konuşmuyordu bile benimle. Varsa yoksa emir cümlesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES (+18)
Teen FictionKardeşi Mert için gittiği bir barda seçtiği bir adamdan hamile kalmayı planlayan Duru'nun tek amacı doğacak olan bebeğinin kardeşine nefes olmasıdır. Duru amacına ulaşır fakat bilmediği şey ise seçtiği adamın karanlık dünyasıdır.