"Ya Duru lütfen. Ne olur ya üzme beni lütfen." Sabahtan beri aynı şeyleri duymaktan gına gelmişti ve bıkmış gözlerle Hande'ye bakıyordum.
"Hande sen neden beni anlamıyorsun, benim elimde olan bir şey değil bu. Ben nasıl gecenin bir yarısı seninle gece kulübüne gelip bide üstüne orada şarkı söyleyebilirim Allah aşkına mantıklı düşün ya." dedim sitem eder bir şekilde.
"Niye gelemiyormuşsun ki evlendin diye mi? Önceden olsa gelirdin. Sende evlenince arkadaşlarını unutan o kadınlardan oldun demek." dedi yalancı bir kızgınlıkla. Bu söyledikleri beni güldürmüştü.
Haklıydı önceden olsa giderdim. Şimdi neden gitmek istemiyordum ki?
Arslan'dan çekindiğin için.
Saçmala istersen öyle bir şey yok.
Aynen aynen kesin yoktur.
"Tamam." dedim.
"Bak lütfen ne olur yaa eğer sen gelmezsen orada tek kalacağım. Can ve Ceyda'da orada olacak. Beni tek mi bırakacaksın. Hem ben dedim benim arkadaşımın sesi çok güzel o gelir söyler diye beni rezil mi edeceksin."
"Hande tamam dedim."
"Ne inatçısın ya ne olur sanki, alt tarafı bir gece- BİR DAKİKA NE DEDİN SEN?"
Hande'nin bu haline kahkaha atmaya başladım. Deli kız ya.
"Tamam dedim şapşal."
Hande kollarını boynuma dolayıp bana sarıldığı an hemen karşılık verdim.
"Yaşasın ya beni öyle büyük bir dertten kurtardın ki ne dilersen dile benden."
"Abartma." dedim ve gülmeye devam ettim.
Gül sen gül Arslan izin vermediğinde bende sana güleceğim.
İzin vermeme gibi bir hakkı yok.
SÖZLEŞME
HASİKTİR!
İç sesim kılığındaki düşmanımın bana hatırlattığı şeyle dona kaldım.
Sözleşmede evlilik süresi boyunca ondan izinsiz bir şey yapmam yasaktı.Tam Hande'ye kesin olmadığını söyleyecektim ki Hande elindeki telefonu bırakıp, "Haber verdim geleceğini, yeni birini aramayı bıraksınlar diye. Neyse benim şimdi gitmem lazım akşama doğru gelirim yine beraber hazırlanırız." dedi ve yanağıma bir öpücük kondurup gitti.
Hande'nin yakın bir arkadaşının işlettiği solf bir gece kulübü vardı.
Sesim güzel olduğu için bir kaç kere şarkı söylemiştim orada ve bir süre sonra bunu işe dönüştürmüştük.Uzun bir süre orada çalışmaya devam etmiştim ta ki Mert'in durumu kötüleşmeye başlayana kadar.
Sabah Hande gelmişti ve mekanın sahibi olan Burak'ın bu gece için benim sahneye çıkmamı istediğini söylemişti.
Hande'nin anlattığı kadarıyla Burak'ın babasının gece önemli misafiri gelecekmiş ve anlaştığı sanatçılar onu son dakikada ekmiş. Onunda aklına ben gelmişim ve benim numaram onda olmadığı için Hande'ye söylemiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES (+18)
Teen FictionKardeşi Mert için gittiği bir barda seçtiği bir adamdan hamile kalmayı planlayan Duru'nun tek amacı doğacak olan bebeğinin kardeşine nefes olmasıdır. Duru amacına ulaşır fakat bilmediği şey ise seçtiği adamın karanlık dünyasıdır.