18. Bölüm

43.7K 2.1K 337
                                    

Hayat çok garipti bir ay önce biri bana gelipte şu an yaşadıklarımı anlatsaydı güler geçerdim, ihtimal bile vermezdim bunları yaşayacağıma.

Hayatımın hiç bir anında bir gün anne olmayı düşünmemiştim çünkü zaten bir çocuğum vardı ben Mert'in ablasından ziyade annesiydim. Mert'i ilk kucağıma aldığımda henüz 17 yaşındaydım şimdi ise 21 aradan geçen 4 koca yılda Mert benim kardeşim değil oğlum oldu.

Şimdi ise tekrar anne olacaktım. Mutlumuydum? Hayır. Mutlu değildim bazı şeyleri kabullenmeyiyordum yinede ikinci kez anne olacağım için mutluydum.

Birden bire hiç düşünmek istemediğim o şey geldi aklıma, ya bebeğimin iliği Mert'e uymazsa?

Doktorun dedikleri çınladı kulağıma, %25'ten bile düşük bir ihtimal. Hayır kötü düşünmek istemiyordum. Mert yaşayacaktı.

"Yenge sen iyi misin?" diye soran Yiğit'in sesiyle daldığım düşüncelerden sıyrıldım. Ona doğru bakıp gülümsedim.

"İyiyim sorun yok."

"İyi gözüküyorsun. Ne oldu?" diyen Arslan'la ufak çaplı bir şok yaşadım. Hangi ara gelmişti buraya ve ben nasıl fark etmemiştim?

"İyiyim dedim."

Bana her zamanki sert bakışlarından attı, umursamayıp önüme döndüm tam o sırada kapı çaldı. Handeler gelmişti.

       

                               ...


"Kızım Allah aşkına yeme beni ya sen daha bu adamın ufak bir öpücüğüne dahi karşı koyamazken eğer sana yaklaşırsa nasıl uzak duracaksın?" 

Yemekler yendikten sonra bir süre beraber sohbet ettik daha sonra Ümit amca gelen bir telefonla Yelda teyze ile beraber gitmek zorunda kaldı fakat Hande'yi bırakmadım bu gece burada kalması için ısrar ettim ama şu an ne kadar yanlış bir şey yaptığımı anlamış bulunuyordum.

Hande ile onun kalacağı oradaydık ve ona aldığım kararlardan bahsediyordum fakat kendisinin asla bana inanmıyor oluşu bir tık sinirlerimi bozuyordu.

"Senin ufak dediğin öpücükten haberin var mı? Hem niye bana inanmıyorsun uzak duracağım işte."

"Kızım o zaman niye öpmesine izin veridin?"

"Bu kararı yeni aldım çünkü." Yalan.

"Yalancı. Tanımasam inanacağım ha,"

"Off Hande ya ne yapmamı istiyorsun beni bu kadar gıcık eden adamın koynuna artık hiç bir sebebim yokken girmemi mi istiyorsun?"

"Hayır tabi ki sonuna kadar süründürmeni ıstiyorum ama sana güvenmiyorum. Doğruyu söyle sen kendine güveniyor musun?"

Salağa yatmayı tercih edip, "Hangi konuda?" diye sorudum.

Hande tebikide yemedi ve ölümcül bakışlar atmaya başladı.

NEFES (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin