Not: Bölümde +18 var. Rahatsız olanlar atlasın.
Yanlış yapıyordum. Bu yanlışı bile bile yapıyordum. Bu yolda yanacağımı biliyordum ama bu yolun sonu Mert'in yaşamasına çıkıyordu ve ben kardeşim yaşasın diye her şeyi yapardım, gerekirse yanardım.
Dudaklarımı sertçe dudaklarına kapattığım adam, istediği şey buymuş gibi yine sert bir şekilde karşılık verdi, eli yırtmaçımın içine girerken beni kendine çekti, diğer elini elbisenin komple açık bıraktığı sırtıma koydu.
Elleri her yerdeydi o kadar sert ve hızlıydı ki onu takip edememenin zevki kasıklarımı sızlatıyordu, koca eli kalçamı sıkıyordu. Teni tenimi yakıyordu. Elleri elbisemin ensemde ki düğmesine gitti ve açtı, dekolteden dolayı sütyen giymediğim için üst bedenin tamamen çıplak kaldı, kalçalarımdan tutarak bedenimi havaya kaldırdı göğüs ucumu dudakları arasına aldı ardından dişledi "Ahhhh" sırtımı yatakla buluşturup boynumu öpmeye başladı, boynumdan göğüslerime doğru ilerledi. Göğüslerim sıkıyor, öpüyor ve uçlarını ısırıyordu. İlk sevişmemizde de boynum ve göğüslerimle bayağı mesai yapmıştı, özellikle göğüslerimle...
Yine göğüslerimle bayağı bir vakit geçirdikten sonra elbiseyi üstümden tamamen çıkardı, elleri gömleğinin düğmelerine gitti, hızla düğmeleri açıp gömleği üstünden çıkardı ardından hiç vakit kaybetmeden pantolonunudanda kurulup tekrar üzerime eğildi ve tekrar dudaklarıma kapandı. Sertti. Sertti ve bu benim çok hoşuma gidiyordu.
Eli tangamı buldu ve tek hamlede çıkarttı ardındanda kendi boxerini çıkarttı, erkekliğini kadınlığıma hizzaladığında yavaşça duvarlarımı zorladı, ilk seferki gibi hemen girmemişti bu kez. "Ahhhhh Arslan," adını inlememle simsiyah gözleri sanki mümkünmüş gibi daha da karardı, daha fazla dayanamamış olacak ki erkekliğinin tamamını sertçe içime itti "ARSLAAAN" hissettiğim zorlama hissi tüm vücudumu zorlayacak kadar zevk verdi. Onu üstümden itip yana yatırdım, itirazsız yerine getirmişti sözsüz emrimi.
Seri hareketlerle üstüne çıkıp yeniden yerime yavaşça yerleştiğimde Arslan edepsiz bir küfür savurarak başını yastığa gömdü, kucağında hızla inip kalkıyordum iki elimi çıplak göğüsüne yasladım ve ondan güç alarak hızlandım o ise ellerini belime koyup daha da hızlanmama yardımcı oluyordu.
Gözleri sallanan iri ve dik göğüslerimdeydi daha fazla dayanamayıp içimden çıkmadan tekrar beni altına aldı.
İçimdeki hareketine hızlı ve sert bir şekilde devam ederken bir yandanda göğüslerimi sıkıp öpüyordu.Odadaki tek ses benim çığlıklarım ve onun kesik kesik çıkan inlemelriydi.
Zevkten her çığlık attığımda veya yüksek sesle inlediğimde sanki mümkünmüş gibi daha da hızlanıyordu, daha fazla dayanamadım ve yine yüksek inlemeler eşliğinde boşaldım, o ise içimdeki sert ve hızlı darbelerine devam ederken sanki büyülenmiş gibi bana baktı yada ben öyle sandım...Bir süre sonra o da boşaldı fakat ikimizde gecenin daha yeni başlığını biliyorduk.
...
Gözlerimi açmakta zorlanıyordum ve resmen şu an dejavu yaşıyordum.
Her tarafım sızım sızım sızlıyordu çünkü ben uslanmaz bir maldım sabaha kadar durmamıştık, bey efendinin canına minnetti tabi...Gözlerimi sonunda aralığımda bu kez odada tek değildim. Arslan karşımdaki koltukta üst bedeni tamamen çıplak altında bir pantolon ve elinde sigarayla bana bakıyordu, her zamanki sert bakışlarıyla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES (+18)
Teen FictionKardeşi Mert için gittiği bir barda seçtiği bir adamdan hamile kalmayı planlayan Duru'nun tek amacı doğacak olan bebeğinin kardeşine nefes olmasıdır. Duru amacına ulaşır fakat bilmediği şey ise seçtiği adamın karanlık dünyasıdır.