8. Bölüm

53K 2K 238
                                    


"Sen böyle bir şeyi nasıl kabul ettin hala aklım almıyor." yaklaşık yarım saattir aynı şeyi söyleyen Hande'ye derince oflafım.

"Dedim ya Hande, başka çarem yoktu. Ya yarın öbür gün bir yerde beni görse hamile bir şekilde, o zaman çocuğun ondan olma ihtimalini düşünerek DNA testi yaptırırsa, ne bileyim çocuğumu benden alsa ve daha bunun gibi bir çok ihtimal. Tüm bunları düşünmek zorundayım. Elime böyle bir fırsat geçmişken geri tepemezdim."

"O adam çok tehlikeli."

"Biliyorum."

"Duru lütfen bir daha düşün. Emin misin?"

"Eminim. Bunu yapmak zorundayım."

"O zaman Arslan'a her şeyi anlat, seni yanlış tanımasın."

"Bunu yapmayacağım, istersen saçma bir gurur de ama o adam beni tanımada bana en çirkin benzetmeyi yaptı ve halada öyle düşünüyor bunda benimde payım var ama yinede hemen öyle düşünmesi gerekmezdi, şimdide beni istediği kadar para göz bir orospu sanmaya devam edebilir çünkü umrumda değil."

"Aslında tanıdığım kadarıyla öyle bir adam gibi değildi neden sana böyle davranıyor bende bilmiyorum ve şaşırıyorum."

"Neyse ne dediğim gibi istediğini düşünsün."

Böyle diyorsun ama bir yanın kırgın.

Yine başlama iç ses.

"Benim sebebim belli de acaba o niye hemen evlenmek istiyor?" diye sordum.

"Ben galiba biraz biliyorum."

"Anlat."

"Bak şimdi babamgilin camiada herkesin bir ailesi var sende gördün zaten, bölge liderlerinin hepside Arslan'dan yaşça büyük çünkü Arslan 2 yıl önce ölen babasının yerine geçti tabi ilkte herkes mutluydu çünkü onlara kök söktüren patronları öldü yerine genç oğlu geçti diye ama bu mutlulukları babamda dahil hepsinin boğazında kaldı, çünkü Arslan ölen babasından bile katı, acımasız ve dediğim dedik biri, onlara babasından bile fazla kök söktürdü ve buna devam ediyor. Bunları babamdan biliyorum, arada annemle konuşurken bende yanlarında olurdum. Neyse işte herkesin bir ailesi var ve galiba Arslan'ın da olması gerekiyormuş normalde bu konu hep vardı ama şimdi artık daha da ciddiye bindi ve eğer ailesi olmazsa liderliği sallanabilir gerçi bence o her türlü halleder ama duyduğuma göre babaanneside bir an önce evlenmesi için baskı yapıyormuş." Hande'nin bu hafta içinde evleneceğim adamla ilgili söyledikleri dikkatimi çekmişti.

"Gerçekten o kadar kötü biri mi?"

"Yani, aslında yine babamdan bildiğim kadarıyla başa geçtikten sonra bazı kirli işleri yasaklamış, uyuşturucu ticareti gibi kirli işler, ve buna benzer bir çok şeyi daha."

"Yani iyi Mafya mı?"

"Hiç sanmıyorum. Bayağı acımasızmış ve hata, yalan, ihanet üçlüsünü asla affetmezmiş, babam derdi ki onun yanındaysan hata yapamazsın, en ufak bir yalan söyleyemezsin hele ihanet alsa edemezsin. Herkes ondan korkuyor zaten, yemektekilerin sana sevgililik olayını sormama nedeni bile Arslan'a olan korkuları."

Duyduklarımla derin bir nefes daha aldım. Şu an ilk defa kararımı sorguluyordum.

Gece boyu Hande'yle konuştuk ve birazda içtik. Arslan, Can, Ceyda ve daha bir çok konu konuşmuştuk Uzun zamandır yapmadığımız dedikoduyu yapmıştık en sonunda da koyun koyuna uyuya kalmıştık.

NEFES (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin