"Abla bak bana yakışıklı olmujmuyum." diyen Mert'in sesiyle bakışlarımı Merdivenlerden inen Mert'e çevirdim.
"Mert koşma." dememe rağmen beni dinlemeyip koşarak yanına geldi, "Bak yakışıklı olmuş muyum?"
Minicik boyuyla karşımda bu soruyu sorarken o kadar tatlıydı ki kucağıma alıp tombiş yanaklarına öpücük kondurdum, "Tanıdığım en yakışıklı erkeksin." Mert cevabımdan memnun olmuş gibi gülümsedi.Üstünde ona yeni aldığım küçük bir takım vardı, saçları ise her zamanki gibi dağınık değildi. Özenle yana atılmıştı. Mert'i böyle hazırlayanın hemşiresi Ece olduğunu anlamak zor değildi. Ece iyi bir kadındı ve Mert'e değer verdiği belliydi. Ona güveniyordum.
"İrem'de beni beğeniy demi abla." Hiç bir R harfini söyleyemeyip İrem'in isimin doğru bir şekilde söylemesine hep şaşıracaktım.
"Beğenir tabi." verdiğim cevapla daha çok mutlu oldu. Birden bire yüzü düştü ve gözleri hızla dolarken eli göğsüne gitti. "Mert ne oldu?" diye sordum. Panik ve korku tüm bedenimi sarmıştı.
"ECE." diye bağırdım tüm gücümle.
Merdivenlerden hızla inen Ece hemen yanımıza geldi "İyiyim abla biy şeyim yok." Yüzü ve sesi söylediklerinin aksini söylüyordu.
Yanımıza gelip Mete'ti kontrol eden Ece'ye döndü bakışlarım.
Bana bakıp güven vermek ister gibi gülümsedi, "Endişelenmeyin bu tür ani reaksiyonlar genelde olur, kendini yormaması ve dinlenmesi lazım biraz uyuyorsa eğer düzeleceğine eminim."
"Doktora gidelim."
"Abla hayıyy."
"İnanın bana gerek yok." deyip Mert'i benim kucağımdan aldı.
"Biz şimidi odaya gidip biraz dinleneceğiz."
"Bende geleceğim." deyip peşlerine takıldım. Ece haklıydı bu tür ani ataklar hep vardı hayatımızda ver her seferinde doktora götürdüğüm için Mert hastaneden nefret ederdi. Doktorların elinde olan bir şey yoktu sadece kontrol eder ve zamanının azaldığını söylerlerdi.
Gözümden akan bir damla yaşı hızla silip merdivenleri çıkmaya devam ettim. Tek isteğim artık bu kabustan uyanmaktı, bu tek bir kişiye bağlıydı elim usulca karnımı buldu. Mert'in tek şansıydı. Benim tek şansımdı.
***
Arslan bir hafta önce gelen telefonla küçük bir valiz hazırlayıp gitmişti. Acil bir durum olursa aramam için bir numara vermişti ve o dönene kadar acil olmadıkça evden çıkmamamam gerektiğini çıkacaksamda korumaların yanından ayrılmamam gerektiğini söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES (+18)
Teen FictionKardeşi Mert için gittiği bir barda seçtiği bir adamdan hamile kalmayı planlayan Duru'nun tek amacı doğacak olan bebeğinin kardeşine nefes olmasıdır. Duru amacına ulaşır fakat bilmediği şey ise seçtiği adamın karanlık dünyasıdır.