14. Bölüm

53.1K 2K 367
                                    

Wattpad büyük ihtimal kapatılacak ve ben en azından kesin olarak kapatılana kadar sizinle olamak istiyorum.

Bana okuma ve yazma uygulamaları önerir misiniz? Ben karar veremiyorum. Karar verirsem sizlere burdan bildireceğim. Size söyleyemeden wattpad kapatılırsa o zaman eğer bilgi almak isteyenler olursa Instagramda zeynepclkzc hesabıma yazabilirsiniz veya _nefes_official_ hesabımada yazabilirsiniz her türlü sorularınıza cevap veririm.

...

Bir kitapta okumuştum, sana yapılanları affet ama asla unutma diyordu. Bu zamana kadar bana yapılanların hiçbiri affedilecek türden değildi unutmak zaten mümkün değildi. Zaman bana ne gösterecek bilmiyorum ama ileride Arslan'ı affetsem bile bu yaptıklarını unutacağımı sanmıyorum.

Aslında uzun zamandır uyanmıştım ama gözlerimi yeni açtım. Mert bana gülümseyerek bakıyordu, işte bu görüntü için yapmıştım her şeyi, Mert bana hep gülerek baksın diye.

"Günadın abla"

"Günaydın aşkım." diyip yanağından öptün.

Mert'le beraber yataktan çıktık. Üstümde dünkü kırmızı elbise vardı. Mert'in elini yüzünü yıkayıp onu giydirdim. Benim kıyafetlerim burda değildi.

Birden kapı tıkladı ve içeriye Mert'in güzel hemşiresi Ece girdi. Güler yüzle yanımıza gelip Mert'in elini tuttu "Duru hanım Mert'in kontrollerini yapmaya geldim siz dilerseniz çıkın biz işimiz bitince kahvaltıya ineceğiz. Demi Mert?"

"Evet abla şen çık bij inicez."

Mert'in bu haki beni güldürmüştü,
"Peki o zaman ben çıkıyorum." diyip odadan çıktım.

Arsalan'ın odasına doğru ilerlediğim sırada içimden nedensizce inşallah odada değildir diye dua ediyordum.

İçeri girdiğimde odada değildi ama banyodan su sesi geliyordu. Hızlı hızlı giyinme odasına girip üstümde ki elbiseden kurtuldum, bu sıcakta pantolon girmek istemediğim için zamanında Hande'nin zoruyla aldığım ama bir türlü giymediğim yazlık elbiselerden birini giydim.

Giyinme odasının kapısını açmamala Arslan'ın çıplak bedeniyle çarpışmam bir oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyinme odasının kapısını açmamala Arslan'ın çıplak bedeniyle çarpışmam bir oldu. Hemen bir adım geriledim. Arsalan'a baktığımda altında sadece bir havluyla ve yine sert bakışlarıyla bana bakıyordu.

Tek sorun şu an gözüme her zamankinden daha fazla yakışıklı gözükmesiydi. Banyodan yeni çıktığı için saçları ıslaktı ve her zamankinin aksine dağınıktı.

NEFES (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin