Not: Bu bölümde +18 olacaktır.
Arslan'ın söyledikleriyle tüm bedenimi büyük bir utanç dalgası sarmıştı, rezil olmuştum. Dudağımı hafifçe ısıran Arslan'la kendime gelemeyi başarabildim ve öpüşüne karşılık vermeye başladım.
Madem rezil olmuştum buna değsin istiyordum hem neden ceza olarak banada zevk veren bir şeyi engelliyordum ki? Zevk kavramı sadece erkekler için mi vardı? Tabi ki hayır. Bana bu denli zevk veren bir şeyi daha fazla erteliyemezdim bu onun beni kullanması falanda değildi eğer öyleyse bende zevk için onu kullanmış oluyordum.
Ben düşüncelere dalmışken Arsalan elini arkaya attıp tek bir hamlede elbisemin fermuarını açtı. Zaten kısa olan elbise üzerimden düştüğünde onun karşısında sadece bir bir tanga ile kalmıştım. Elbisenin göğüs kısmında kendi desteği olduğundan dolayı sütyen gitmemiştim ve sonuç göğüslerime kitlenen bir Arslan'dı.
Elini sağ göğüme atıp sıktığında boğukça inledim. Arslan, "Aklımı alıyorsun. " diye fısıldadı.
Ellerimi gömleğinin düğmelerine götürüp beceriksizce düğümleri açmaya çalıştım ama nafileydi heyecan ve aldığım zevkten dolayı ellerim tir tir titriyordu. Bu halim Arslan'ı güldürmüştü, neyseki bana daha fazla işkence etmeden hızla gömleğinin düğmelerini açmaya başladı.Gömleği omuzlarından düştüğü gibi bu kez onun kitlenen ben olmuştum. Ellimi kaldırıp kaslarına dokunduğumda Arslan boğazından hırltılı bir ses çıkardı ardından daha fazla bekleyemiyormuş gibi beni kucaklayıp yatağa yatırdı.
Yatakta uzanmış bir şekildeyken bana olan üsten bakışları şehvet doluydu. Sonunda üstüme doğru eğilip tangamıda çıkardığında artık karşısında çırılçıplaktım.
Yüzüme yaklaşıp dudaklarımı öpmeye başladı fakat bu öpüşü her zamnkinin aksine daha dingin ve sankindi, daha duygu yüklüydü. Aramızda her zamanki şehvet yine çok fazlaydı fakat bu kez şehvetin yanında çok daha başka duygular vardı adını koyamadığım farklı duygular.
Parmaklarını bacaklarımın arasındaki ıslaklığa daldırıp onun için tamamen hazır olduğumu gördü.
Bedenim onun için öyle açtı ki ve onunda bana karşı böyle bir açlık hissetmesi büyük bir haz veriyordu bana. Arslan üstümden kalkıp hızla kemerini ve pantolonunu çıkartırken hissettiğim sıcaklık giderek arttı.
Bunu bu kadar çok istemekten zaman zaman nefret ediyordum ama yinede onu istemeyi durduramıyordum. Meme uçlarım taş gibi sertleşirken elimi klitorsime götürüp ovuşturmamak için kendimi zor tuttum.
Orgazmım çok yakındı ve Arslan henüz içime girmemişti bile.
Sonunda tekrar üstüme eğildiğinde aletini kadınlığıma hizzalayıp yavaşça içime girdi. Kendini bana doğru iterek en derinime doğru ilerledi. Beni alıştırdıktan sonra içimde hareket etmeye başladı."Aahhh..."
Kadınlığıma girip çıkan aleti ve tenime sürtünen teni dışında hiçbir şey düşünemiyordum. Gözlerim bir süre sonra zevkten kapanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES (+18)
Teen FictionKardeşi Mert için gittiği bir barda seçtiği bir adamdan hamile kalmayı planlayan Duru'nun tek amacı doğacak olan bebeğinin kardeşine nefes olmasıdır. Duru amacına ulaşır fakat bilmediği şey ise seçtiği adamın karanlık dünyasıdır.