Arslan Kıraç
Duru, bir anda dengemi altüst etmeyi başaran kadın. Tüm kurallarımı, ilkelerimi bana sorgulatan kadın.
Kollarımın arasında bir tanrıça gibi uyurken onu izliyordum. İsminin hakkını veren çok duru bir yüzü, kendini sabaha kadar izletecek duru bir güzelliği vardı.İlk defa birlikte olduğumuz o gece, onun ilk gecesi olmasına rağmen ikimizde durmak bitmemiştik ve sabaha kadar devam etmiştik.
Sabaha doğru uyuduğunda onu izlemekten uyuyamamıştım.O günün, yine onu izlemekten hiç uyuyamadığım günlerin bir habercisi olduğunu ise yeni yeni anlamaya başladım.
Daha önce yattığım hiçbir kadın gibi değildi Duru. Bunu onu ilk gördüğümde anlamıştım ve o gün diğerlerinde olduğu gibi onu bir otel odasına götürmek yerine daha önce hiçbir kadını almadığım yere yani evime getirmiştim.
Onu uyurken izlemek güzeldi, konuşurken izlemekte, bir şey düşünürkende ama hiç şüphesiz en güzeli benim için sona ulaşırken izlemekti. Aptal bir adam değildim ona karşı bir şeyler hissediyordum üstelik bu his hiçte küçük bir his değildi. Daha önceki ilişkilerimden yola çalarak çokta kıskanç bir adam olmadığımı düşünürdüm fakat şimdi onun bir erkekle konuştuğunu duymak hatta yanında bir erkek görmek bile beni delirtiyordu.
Bu kadarını beklemiyordum. Bu kadarı sağlıklı değildi. Bu kadarı hastalıklıydı. Ona yansıtmamaya çalışsamda onu deli gibi kıskanıyordum. Ona gösterdiğim sadece buz dağının görünen kısmıydı.
Dün gece onu o mekanda üstünde o kıyafetlerle gördüğümde öleceğimi düşündüm. Sesinin güzel olduğunu tahmin edebiliyordum ama bu kadar büyüleyici olduğunu bilmiyordum.
Benim büyülenmemde hiç bir sıkıntı yoktu fakat oradaki siktiğimin tüm erkekleri büyülenmiş gibi Duru'yu, karımı izliyordu. O buraya gelmeden önce çok sinirliydim ama yüzünü görmek bile sinirimin yarısını almıştı üstüne birde ağlayınca kıyamadım.
Onun penceresinden bakınca belkide ben abartılı tepki veriyordum ama ne hissettiğimi bilmiyordu ne kadar kıskandığımı bilmiyordu, bilse bana hak verirdi.
Duru yavaş yavaş gözlerini açtı. Büyük ihtimalle gözlerini açar açamaz onu izleyen gözlerimi görmeyi beklemiyordu çünkü bana yüzünde şaşırdığı zaman ortaya çıkan sevimli şaşkın bir ifade oluştu.
Dün gece çok yorgun gözüküyordu. Duru'yu ne kadar istesemde yüzündeki yorgunluğa kıyamamıştım ve onu uyutmuştum. Evet bildiğin kollarımda uyutmuştum.
Duru, "G-Günaydın." dedi. Sesi yeni uyandığı için uyku mahrumu çıkmıştı. "Günaydın." dedim gözlerine bakarak. Bir süre sonra gözlerini kaçırıp boğazını temizledi.
Bu hareketi genelde utandığı zaman yapardı. Karım neyden utanmıştı?
"Yok artık." dedim aklıma gelen bir düşünceyle.
"Ne?" diye sordu. Hala gözlerime bakmıyordu.
"Bana, üstümde tişört yok diye benden unutmadığını söyleme." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES (+18)
Teen FictionKardeşi Mert için gittiği bir barda seçtiği bir adamdan hamile kalmayı planlayan Duru'nun tek amacı doğacak olan bebeğinin kardeşine nefes olmasıdır. Duru amacına ulaşır fakat bilmediği şey ise seçtiği adamın karanlık dünyasıdır.