Not: +18 vardı
Tüm bedenimin kasılmasını sağlayacak bir şekilde bakıyordu bana, hem sinirli hemde şehvet dolu, hele bi bu bebek olsun işte o zaman sen göreceksin Arslan Kıraç.
Ellerini belime yerleştirip beni daha çok kendine çekti, "Ateşle oynuyorsun."
"Belki de yanmak istiyorum."
"Yanacaksın. Seni ben yakacağım."
"Yaksana,"
Birden dudaklarıma yapıştı ve beni sertçe öpmeye başladı, ona karşılık verip bende öpmeye başladım, dişleriyle dilimi kıstırarak sert bir şekilde ısırdı. Bu hareketi inleyerek ona yaslanmama sebep oldu.
Ellerimi saçlarının arasına daldırdım ve yumuşak tutamları sert bir şekilde çekerek kendimi ona daha çok yasladım. Bundan hoşnut olmuşçasına eteğimin yırtmacından çıplak bacağıma dokunduğu elini kalçama koyarak morarmasını sağlayacak derecede sıktı.
Dudaklarımı dudaklarından nefes almak için ayırdım lâkin o durmayıp yanağıma, oradan çeneme yöneldi ve dudaklarını her noktaya bastırarak izini bıraktı.
Çenemi ısırmasıyla inleyerek kadınlığımı erkekliğine bastırdım. Yavaş yavaş boynuma yöneldi. Öpüp, emmeye başladı.
Ellerini bacaklarıma koyup benimle beraber ayağı kalktı, hala boynumu öpmeye devam ederken bizi içeri soktu, merdivenleri çıkıp hemen en yakın kapıya doğru ilerledi ve kapıyı açıp içine girdi, beni kapıya yaslayıp kapıyı kilitledi, dudakları ise hala boynumu talan etmeye devam ediyordu. Burası büyük ihtimal onun çalışma odasıydı.
Boynumu ısırdığı an sertçe inledim, ellerimi beline koydum ve üzerindeki tişörtü tek çırpıda çıkararak yere attım. Çıplak tenine tırnaklarımı bastırarak kanamasına sebep olacak derecede çizikler attım.
Şehvet her yanımızı sarmıştı.
Üzerimde ki cropu başımdan çıkararak attı ve sadece sütyen ile kalmama sebep oldu. Gözlerini göğüslerimde dolaştırıp dilini yaladı ve bakışlarını bana çevirdi "Şimdi kork benden" diyerek dudaklarını aniden sütyenden taşan göğüslerime bastırdı, morluk bırakacak kadar ilgilenip elini kopçaya getirdi ve bir saniye bile düşünmeden çıkarıp attı. Şimdi, karşısında sadece altımdaki etekle duruyordum.
Ben kucağındayken odanın içinde ilerleyip bir eliyle kalçamı tutarken diğeriyle masanın üstündeki her şeyi yere döktü ardından hiç vakit kaybetmeden sırtımı masanın üstüne koydu. Üzerime doğru eğilip tekrar göğüslerime yumuldu. Artık dayanamıyordum.
Beni tekrar kucağına aldı ve bu kez odadaki siyah uzun koltuğa uzandırdı. Pantolonu çıkarttı. Onu beklemeden bende hızla eteğimden kurtuldum. Üstüme eğilip kendi boxerini ve benim tangamıda çıkarınca artık ikimizde çıplaklık. Birden bir eliyle ağzımı kapattı ve var gücüyle kendini içime itti "AAHHHHHHHH" büyük bir çığlık atmıştım ve o bunun olacağını bildiği için eliyle ağzımı kapatmıştı. Hayvan herif!
Elini çekti ve içimde hızla gel gitler yapmaya başladı çok hızlıydı, çok hızlı ve sertti. Beni bitirmeye yemin etmiş gibiydi. "A-Arslaannn" adını inlememle hareketleri dahada hızlanmıştı, nerdeyse bayılacaktım.
Aniden titremeye başladım ve boşaldım, benim boşalmamla bereber Arslan'ın hareketleri inanılmaz bir hız kazandı ve biraz daha sert darbelerle git gel yaptıktan sonra o da içime boşaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES (+18)
Teen FictionKardeşi Mert için gittiği bir barda seçtiği bir adamdan hamile kalmayı planlayan Duru'nun tek amacı doğacak olan bebeğinin kardeşine nefes olmasıdır. Duru amacına ulaşır fakat bilmediği şey ise seçtiği adamın karanlık dünyasıdır.