19. Bölüm

40.6K 2K 324
                                    

Çalan zil sesiyle hızla eşyalarımı toplayıp çıkışa doğru yürümeye başladım o adam eve geç gelirsem bu akşamda yemek vermeyeceğini söylemişti, önceden babamı sevmezdim çünkü diğer babalar gibi değildi benimle hiç konuşmaz yüzüme bile bakmazdı sanki ben görünmezmişim gibi davranırdı keşke onu sevseydim ve gitmeseydi, babam gitti diye o adam gelmişti o çok kötü bir adamdı, bana çok kötü davranıyordu keşke ölseydi.

"Duruuuu bekle."

"Acelem var Elif." 

Elif'i de sevmiyordum sürekli hava atıyordu bana ve eğer ödevlerini yaparsam iki tane çikolata alacağını söyleyip sadece bir tane alıyor üstelik yarısınıda kendisi yiyordu. Yalancının tekiydi.

"Al bunları." diyerek öğretmenin verdiği fotokopi ödevlerini bana uzattı.

"Benim ki çantamda."

"Bunları zaten benimki akıllım."

"Banane seninkinden."

"Sen yapacaksın."

"Yapmicam."

"Yapmazsan bugün Eda'nın kuşlar için cama koyduğu bisküviyi senin yedigini tüm herkese söylerim."

Yüzüm düştü eğer söylerse herkes benle dalga geçerdi, hep o adam yüzünden olmuştu bizim eve yeni taşınmıştı ve ben ona hiçbir şey yapmamama rağmen sürekli bana ceza veriyordu.

"Tamam yapıcam."

"Ha şöyle."

Uzattığı kağıdı alıp hızla yürümeye devam ettim eve geç kalırsam beni yine bodruma kitlerdi.

Keşke 8 değil 18 yaşında olsaydım o zaman çok büyük olurdum ve bana hiçbir şey yapamazdı.

Karar vermiştim bir an önce büyüyecektim.

Bir süre sonra eve geldim. Kapıyı çalıp beklemeye başladım. Kapıyı o adam açmıştı. Beni görünce kolumdan tutup içeri sürüklemeye başladı, "Bıraaaakkk kolumuuu"

"Nerdesin lan sen bu saate kadar."

"Bırak kolumuu"

"Kes lan sesini orospu." diyerek bağırdı. Kolumu çok acıtıyordu.

"Valla hemen geldim zil çalar çalmaz geldim."

Beni salonun ortasına fırlattı, ardından kemerini çıkardı. Ne yapacağını anladığım için ağlamaya başladım. Bu eve ilk geldiği gün yine hiç bir şey yapmamama rağmen kemerini çıkarıp bana vurmaya başlamıştı.

Gözlerimi sıkıca yumdum kısa bir süre sonra ilk darbe sırtıma gelmişti yüksek sesle ağlayıp annemden yardım istiyordum ama gelmiyordu. Üst üste bir sürü darbe geliyordu her birinde daha fazla ağlıyor durması için yalvarıyordum.

NEFES (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin