49🎡Ateşli Bir Öpücük Kaçınılmazdı

517 63 33
                                    

her gece 3-4 e kadar ikiser ikiser bölüm yazıyorum ama okunma oranı o kadar düsmüs ki bütün moralim bozuluyo
yorumlarda cok az

finale kadar toparlar mıyız be🥹

49| Ateşli Bir Öpücük Kaçınılmazdı

Eray: abi müsait misin

Karan: müsaitim koçum buyur

bi sıkıntı yok dimi

Eray: aslında

var abi

Karan: esere bisey mi oldu

Eray: abi annemler köyde biz evde yalnızız

abimde bugün cok uyudu bende hic yanına gitmedim

bi bakayım dedim

cok atesi vardı

hastaneye gidelim diyorum hayır deyip duruyo daha gözünü bile acamıyo

taylan abiye yazdım ama ameliyatı varmıs isim bittikten sonra gelirim dedi

bende endiselendim ne yapmam lazım bilmiyorum

Karan: geliyorum

.

Karan

Eray kapıyı açar açmaz hızla ayakkabılarımı çıkartıp içeri girdim. "Odasında mı?" dedim koridorda ilerlerken.

"Evet."

Daha önce bayıldığında geldiğim odasına bu seferde hasta olduğu için girdim. Yatağın içinde kalın battaniyeyi kafasına kadar örtmüş yatıyordu. Eray'a dönüp "Haziran ayına girdik oğlum bu battaniye ne?" dedim.

Eray şaşkın gözlerle bir bana bir de abisine baktıktan sonra "Gece kalkıp örttü herhalde üzerini, bilmiyorum ki abi." dedi.

Eser'e yaklaşıp yüzündeki battaniyeyi indirdim. "Yavrum iyi misin?"

Gözlerini aralamadan "Bu kaçıncı rüya amına koyayım..." diye sayıklamıştı. Gülümserken üzerindeki battaniyeyi tamamen kaldırdım. Alnına elimi dayadığımda Eray'ın haklı olduğunu Eser'in ateşi olduğunu anlamıştım. "Üşüyorum bırak yorganımı."

"Ateşin var gülüm örtemeyiz üzerini." dedim yatağına otururken. "Eray derece var mı?"

"Az önce baktım abi 38 çıktı."

"Yanıyorsun oğlum sen." dedim kapalı gözleriyle ter içinde yatan sevdiğime bakarak. Huzurla uyuyormuş gibi görünüyordu. "Abicim sen bir ateş düşürücü bul, bende Eser'i soğuk suya sokayım."

Eray başını sallayarak odadan çıktıktan sonra Eseri yavaşça yerinden kaldırdım. Gözlerini aralayıp bana baktı. "Senin ne işin var burada?"

"Doktoruma doktorluk yapmaya geldim." deyip alnından sıkıca öptüm. Küçük bedenini kucağıma alırken üzerine kalın bir pijama ve sweat giydiğini görmüştüm. Gece üşüyüp giyinmiş olmalıydı Eray'ın dediği gibi. "Ah Eser ah."

Kolunu boynuma sarıp başını omzuma dayadı. "Böyle uyurum ben günlerce."

"Önce iyileş." derken odasından çıkmış banyoya girmiştim. Onu kucağımdan indirip duşun suyunu açtım ılıması için. "Hadi üzerindekileri çıkartalım."

Sweatini çıkarmama izin verirken "Çok hızlı ilerlemiyor muyuz Karan?" diye sormuştu tatlı tatlı. Hala gözlerini tam olarak açamıyordu. Ateşten kızarmış yanakları, büzüştürdüğü dudakları ve terden alnına yapışan dağınık saçlarıyla o kadar güzel bir manzara sunuyordu ki bana şu an delirmek üzereydim.

Recreation | bxb | reenkarnasyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin