Jimin
"Seninle evleneceğim" bir anda söylediği şeyle donmuştum."Gerçekden mi?" Heyecanlı sesimle yüzünde gülücükler açmıştı
"Gerçekden" biraz duraklamış ardından "bana söz ver"
"Ne için?"
"Ne olursa olsun beni bırakmayacaksın... Ve"
"Vee?"
"Sen şimdi playboy'sundur kesin.... Başkalarıyla konuşmanı ve onlarla şey yani-"
Tatlı tatlı konuşan bebeğimin lafını kestim şuan ne kadar tatlı olduğundan haberi var mıydı?
Ahh! tabikide yokdu
"Sexs" diyince yanakları pembeleşmişdi.
"O-ondan işte"
Kıkırdayıp onu kendime çekdim önce burnunu sonra yanaklarını öptüm sonra dudağının altındaki beni ve en sonda dudaklarına bakmıştım ama öpmemişdim.
Bakışlarımı kaldırıp bebeğime baktığımda onunda benim dudaklarıma baktığını gördüm.
Sırıtıp dudağıyla yanağını birləşdiği yeri öpdüm.
Öpüşümle iç çəkmişdi.
Şu an o kadar tapılası duruyordu ki bana herşeyi yaptıra bilirdi...
Hâlâ gözleri kapalıyken eğildim ve az önce öptüğüm yeri bir kez daha öptüm yetmedi bir kez daha
Belki daha ileri giderdim ama bi anda odanın kapısı açılmış ve az önceki yavşak içeri girmişti bizi öyle görünce sinirle solumuştu.
Keyifle sırıtmıştım.
"Bay park bay jeon artık gitmenizin daha uygun olduğunu söyledi"
Öylece ona bakıyordum daha sonra
"Bay jeona söylemem gereken son birşey var söyledikten sonra gideceğim" demiştim.
Kafa sallayıp orada dikilirken "çık dışarı geliyorum" dememle dişlerini gıcırdatmış ve tam birşey diyecekken
"Çık hyung" bebeğim onu kovmuştu sinirle homurdanmış ve dışarı çıkmıştı.
Eğilip yanağından öpmüş ve "hazırlan babanla konuşup senide yanıma alacağım"dedim
"Ama-"
"Fazla birşey almana gerek yok seni bir kaç günlük idare etsin yeter gerisini ben hallederim" dedim
"B-ben buraya yeni geldim daha babamla vakit geçiremedim lütfen biraz daha kalayım"
Sesi titriyordu korktuğundan emindim ama neyden korktuğunu bilmiyordum belkide benden korkuyordu belkide hayatı değişeceği için korkuyordu bilmiyordum.
"Sadece seni düşünüyorum bebeğim eğer babanla kalırsan ona alışırsın ve... Biliyorsun işte öldüğünde ondan kopman daha zor olur bu seni daha çok yaralar" benden beklenmeyecek kadar nazik ve yumuşak bir şekilde konuşmuştum.
Sanki biraz daha sesimi arttırsam oturup aglayacak gibiydi
Gözleri dolsada bu kez ağlamamış ve kafasını sallamışdı.
Saçlarına küçük öpücükler kondurmuş ve ayağa kalkmıştım bu kez beni engellememişti.
-----------------------
Oy ve yorum vermeyi unutmayın
Bölüm nasıldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya/jikook
ФанфикTAMAMLANDI jimin "bay jeon ben mafyayım bebek bakıcısı değil" jeon "jimin senden başka güvenecek kimse yok istediyin her şeyi sana veririm lütfen ona destek ol ben öldükten sonra yalnız kalmasını istemiyorum helede bu kadar çok düşmanlarım varken" j...