bölüm 8. uyku

50 6 5
                                    

Jimin

Onu kollarım arasına aldım. Sanki kollarım için yaranmış gibiydi. Pamuk gibi tenini okşayarak onu uyumaya teşfik ettim.

Saçlarını öpüp kokluyor daha sonra ellerimle okşuyordum.

Saçlarının oynanmasından hoşlanıyordu tatlı tatlı mırıltılar çıkarıyor daha sonra bana biraz daha sokuluyordu.

Onu sımsıkı bi şekilde kollarımla sarmış güvende olduğunu hissetirmeye çalışmışdım.

Uyuduktan sonra bir süre onu izledim daha sonra yanağını burnunu alnını kısacası tüm yüzüne öpücükleri mi dizdim çok güzeldi kadınları hatta erkekleri bile kıskandıracak türdendi.

Onu saatlerce izlemiştim.

Yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı ilk önce nerede olduğunu sorgulamıştı daha sonra bana bakmış "günaydın" demişti.

Gülümseyip alnını öpmüş bende "günaydın" demiştim. Oda bana gülümsemişti.

Ayağa kalkmış onuda kaldırmıştım yeniden uyumak istediği belliydi ama bir şeyler yemesi gerekiyordu.

"Kalk birşeyler ye hadi sonra yine istersen uyursun bebeğim" demiştim kafasını bana çevirmiş biraz düşündükten sonra kafasıyla beni onaylamıştı.

Birkaç saat önce bıraktığım valizini almış karıştırmıştım hepsi dar ve gösterişli şeylerdi.
Bu yüzden dolaptan kendi kiyafetlerimden çıkarmış ve onu yine ben giydirmiştim.

Bu kez izin falan istememiştim 1 kez izin veren yine izin verirdi bana göre neyse

Bende üzerimi değiştirmek istiyordum bu yüzden "burada üzerimi değiştirsem senin için sorun olurmu" sorumla gözleri kocaman açılmıştı ama daha sonra derince yutkunup hayır anlamında kafa sallamıştı.

Bende onu incelemiş ve bir sorun olmadığını anladığımda kalkıp dolaptan bu kez kendim için birşeyler çıkarmıştım.

Dolabın önünde üstümü değiştirirken gözüm bi an aynaya kaydı ve çıplak sırtımı kocaman gözler kıpkırmızı yanaklar ve ağzı aralık bi şekilde izleyen bedeni gördüğümde sırıtmıştım.

Yavaş yavaş giyinmeye devam etmiş aynı zamandada aynadan onu izlemiştim.

Sonunda üzerimi giymiş ve ona dönmüştüm biranda ona dönmemle hazırlıksız yakalanmış yanakları sanki kızara bilirmiş gibi dahada kızarmış ve hemen bakışlarını kaçırmıştı.

Bende yüzümdeki sırıtışla "hadi gel aşağıya inelim" tamam anlamında kafasını sallamış ve birlikde aşağıya inmiştik.


-------------------------

Yorum belirtmeyi unutmayın

Sizce yazmaya devam etmeli miyim?

mafya/jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin