bölüm 25. etek

34 7 19
                                    

Yazar

Ikili sarılmış bir şekilde uzanıyorlardı taki jungkook'un karnından sesler gelene kadar jimin duyduğu sesle kıkırdamış ve "üzgünüm bu gün seninle ilgilenemedim sen istersen burada istersen içerideki yatakta dinlen ben bize yiyecek bir şeyler hazırlarım" jimin jungkook'un alnını öpmüş ayağa kalkmıştı.

Jungkook dudaklarını büzüp kollarını uzatmış jiminin kendisini kucağına almasını beklemişti jimin onun bu haline kıkırdamış ve eğilerek bebeğini kucağına almış mutfağa gitmişlerdi.

Jungkook jiminin boynuna sarılmış bırakmak istemiyordu ama acıkmıştı bu yüzden bırakması gerekiyordu jimin jungkook'u mutfak tezgahına oturtmuş geri çekilmeden dudaklarına kocaman öpücük kondurmuş öyle geri çekilmişti.

Jungkook gülümsemişti jimin kahvaltı hazırlarken jungkook jimini izliyordu jimin yarım saat kadar sonra artık her şeyi hazırlamıştı jungkook'u kucağına almış ve masaya adımlamıştı.

Kucağında jungkook'la oturmuş ve hem jungkook'un hemde kendi karnını doyurmuştu. Kahvaltı bittikten sonra jimin yeniden acıkmıştı ama bu kez Jungkook'a ikili yatak odasına geçmiş ve çok ateşli anlar yaşamışlardı.

***

Ikili evlerine geri dönmüştü ama jungkook kıçının ağrısından yürüyemiyordu bile jimin teknedeki sekslerinde Jungkook'a hiç acımamıştı şuan götünün üzerine oturamıyordu bile ama yinede yaşadığı en iyi sekslerden biriydi.

Jungkook jimin tarafından sikilmeye bayılıyordu zaten nerde ne zaman nasıl olduğu yada jiminin nazik olup olmaması hiç umrunda değildi jiminle sevişmek yetiyordu Jungkook'a.

Ikili şuan yataklarında sarılmış uzanıyorlardı "sevgilim ben senden birşey isteyeceğim ama bu...utanç verici" jungkook'u ilgiyle dinleyen jimin kaşlarını çatmış ve "bebeğim benden utanmana gerek yok ne istersen iste utanma benden" jimin jungkook'un saçlarını koşarken söylemişti.

Jungkook iyice jimine sokulmus ve "şey...hani ben dedim ya interseksüelim diye yani benim her ay özel günlerim oluyor...iki gün sonra regl dönemine giriyorum... alış verişe gidip ihtiyacım olanı ala bilirmiyiz?" Jungkook'un yanakları kıpkırmızıydı.

Jimin jungkook'u ilgiyle dinlemiş ve "kendini iyi hissediyormusun yada canın yanıyor mu bebeğim" demişti.

"Canım çok yanıyor ama ağrı kesici alırsam geçer hem bu gün gitsek daha iyi olur yarın zaten aptal sancılar başlar" jungkook dudaklarını büzerek konuşmuştu neden normal erkekler gibi olamıyorduda kızlar gibi regl dönemine giriyordu.

Ve tabiki erkekler kızlardan daha ağır keçiriyordu bu dönemi ama yapacak bir şey yoktu jimin jungkook'un alnını öpmüş ve ayağa kalkmıştı jungkook'un üzerine dışarıya uygun ama rahat şeyler giydirip kendiside üzerini değiştirmiş ve jungkook'u kucağına alarak evden çıkmıştı.

"Min sevgilim ağrı kesici almayı unuttum" jungkook'un konuşmasıyla jimin ona bakmış ve gülümsemişti daha sonra "zaten bir tane kullanmıştın bebeğim daha fazla kullanma ben seni kucağımda taşırım" demiş ve jungkook'un elini tutarak dudaklarına getirmiş ve öpmüştü daha sonra iksinin birleşik elini jungkook'un kucağına yerleştirmişti jimin.

Ikili alış veriş merkezine gelmiş ve içeriye girmişlerdi jimin söz verdiği gibi jungkook'u kucağında taşıyordu jimin jungkook'un istediği mağazaya girmiş ve jungkook'u yere bırakmıştı jungkook'un baktığı iç çamaşırlarıyla gözleri kocaman olmuştu.

Kendisine geldikten sonra jungkook'un kulağına eğilmiş ve "eğer bunları alıp giyersen emin ol yataktan sağ çıkamazsın" jiminin söylediği şeyle jungkook yutkunmuş ve "ama sevgilim boxer çok rahatsız edici bunlarla daha rahat hem... ayrıca daha etek alacaktım" jungkookta aynı jimin gibi kısık sesle söylemişti.

Jimin derince yutkunmuş ve "siktir" diye mırıldanmıştı.

***

Ikili lazım olan her şeyi almış ve eve dönmüşlerdi jungkook dediği gibi kendisine etek almıştı ama üzerinde dememişti malum kalçası acıyordu bunun yanısıra jimin başkası görecek diye giymesine izin vermemişti.

Erkeği biraz... Tamam çok kıskançtı ama yapacak bir şey yoktu ikili eve girmiş ve odaya çıkmışlardı jimin jungkook'u yavaşca canını açıtmadan yatağa bırakmıştı ve poşetlerden birini eline almış ve eşine uzatmıştı.

Jungkook jimine anlamsızca bakarken jimin "sevgilim iç çamaşırı ile eteklerden birini giyin seni sevmem kereken konular var"

Jungkook "sevgilim ama kalçam hala ağrıyor" dudaklarını büzmüş ve konuşmuştu.

Jimin Jungkook'a şefkatle bakmış ve "seks yapmayacağız güzelim sadece seni dudaklarımla sevmek istiyorum senin her zerreni severek öpmek istiyorum... Hadi hazırlan ben aşağıya inip geliyorum" demiş ve jungkook'un saçlarını öpmüş ve aşağıya inmişti.

Arkasında mutlu ve yüzünde kocaman bir gülümseme olan jungkook'u bırakarak.




_______________

Nasılsınız aşkolar

Bölüm nasıl

Umarım beğenirsiniz

mafya/jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin