Yazar
Sabah ilk jimin kalkmıştı bebeği hala kolları arasında uyuyordu.
Jimin onun nasıl da masum bir şekilde uyuduğuna baktı sanki dün gece bütün o günahkar sesleri çıkarmamış gibi.
Sanki jimini baştan çıkarıp çıkarıp kendini becertmemiş gibi jimin dün gecenin anılarıyla sırıtmıştı.
Jungkook kollarında kıpırdandığında kollarını sıkılaştırmış jungkook'u iyice kendine çekmişti.
Jungkook gülümsemiş ve oda jiminin sarılılışına karşılık vermişti.
"Günaydın kocacığım"
jungkook'un söylediği ile sırıtmıştı jimin
"Günaydın benim güzeller güzeli eşim" jiminde jungkooka ayak uydurarak karşılık vermişti.
Bu kez jungkook sırıtmıştı
"Sabah seksine ne dersin?"Jungkookun konuşmasıyla bu kez şaşırmıştı jimin ama sonra sırıtmış ve jungkook'un üzerinde yerini alıp öpüşmeye başlamışlardı.
*
*
*
Jimin jungkookla birlikde duş almış aşağıya kahfaltıya inmişlerdi.
Jimin kahfaltı hazırlamış ve birlikde yemeğe başlamışlardı.
Kahfaltının ortasında jungkook yemeği bırakmış ve jiminin gözlerine bakmıştı jiminde üzerindeki bakışları takip ederek jungkooka bakmıştı.
"Sorun ne bebeğim"demişti jimin
Jungkook derin bir nefes almış ve "kahfaltıdan sonra seninle konuşmam gereken şeyler var"
"Bi sorun mu var?" Jimin endişeyle söylemişti.
"Sadece...sana anlatmam gereken şeyler var bide mafya işlerinde sana yardım eden arkadaşlarında gelsin"
"Neden?" Jiminin kafası karışmıştı.
"Yardımınıza ihtiyacım var çünkü" jungkook gözleri dolmak üzereyken konuştu.
Jimin bunu fark etmiş olucak ki "tamam haber veriyorum"
Jimin telefonunu eline almış ve en yakın arkadaşı taehyungu aramış ve onun diğerlerini alarak gelmesini söylemişti.
Daha sonra telefonu kapatmış ve jungkooka bakmıştı "yemeğe devam et bebeğim"
*
*
*
Kahfaltı etmiş ortalığı toplamışlardı biraz sonra kapı çalmış ve diğerleri gelmişti.
Selamlaşmış ve oturma odasına geçmişlerdi hep beraber
İlk konuşan namjoon oldu "jimin sorun ne sabah sabah bu kadar acil olan ne?"
Jimin derin bir nefes almış ve "jungkook'un bize anlatması gereken şeyler var" demişti sesi çok düz ve monotondu jungkook bu sesle gerginleşti.
Jiminin şimdiye kadar bu kadar soğuk ve otoriter olduğunu görmemişti sanki ona tatlı tatlı bebeğim diyen adam gitmiş ve yerine bambaşka biri gelmişti.
Jungkook iyice gerginleşmiş ve derince yutkunmuştu.
"Sadece beni bölmeden dinleyin lütfen her şeyi açıklamama izin verin"
Jungkook tek tek her kese bakmıştı herkes başıyla onu onaylamış ve konuşmasını beklemişti.
Jungkook en son jimine baktığında jimininde ona baktığını görmüştü ikiside derin bir bakışma içerisine girmişti sanki bir birlerinin gözlerinde kayıp olmuş gibi gözlerinin en derinlerine bakıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya/jikook
FanfictionTAMAMLANDI jimin "bay jeon ben mafyayım bebek bakıcısı değil" jeon "jimin senden başka güvenecek kimse yok istediyin her şeyi sana veririm lütfen ona destek ol ben öldükten sonra yalnız kalmasını istemiyorum helede bu kadar çok düşmanlarım varken" j...