Jimin
Babamla konuşmamız hararetli geçmişti gerçi dediklerini takmıyordum. Fakat iki saatlik konuşmasından tek bir gerçek vardısa oda bir mafyanın zaafı olmamalıydı. Buna bende katılıyorum ilerde
jungkook benim gerçektende zayıflığım zaafım ola bilirdi.
Bu düşüncelerle odamın kapısına gelmiştim kapıyı açıp içeriye girdim yatakta sırtı bana dönük bi şekilde oturup dışarıyı izleyen jungkook'u gördüm.
Benim geldiğimi fark etmişti ama yinede bana bakmamıştı normalde bu beni çıldırtırdı fakat konu o olunca işler değişiyordu.
Gidip yatakta yanına oturdum kafasını bana çevirmiş ardından yeniden camdan dışarıyı izlemişti.
Camdan dışarıyı öyle bir izliyordu ki sanki yıllardır gök yüzü görmemiş yada sanki yıllardır camı bile olmayan bir odada kalmış gibiydi.
Bakışları garipti onu izlemeyi bıraktım.
"Jungkook seninle konuşmamız gereken bi konu var" saniyesinde vücudu kaskatı kəsilmiş ve korku dolu gözleriyle bana bakmıştı.
"Ne- ne konuşacağız?" Diye sordu fakat korktuğu belliydi gözlerindeki o duyguyu hiç ama hiç sevmemiştim ayağa kalktım onuda elinden tutarak kaldırmış yatağa yatırmıştım yanına yatmış o öylece tavanı izleyerek uzanmışken gözlerim ellerine kaydı.
Parmaklarını didikliyordu bunu genellikle stresli ve ya gergin olduğu zamanlar yapıyordu.
Kolumdan destek alarak yüzümü ona dönmüş elimle kafamı destekleyerek yukarıdan ona bakmıştım oda bana bakmıştı
Ellerini tek elimle tutmuş canını yakmasını engellemiştim şimdiyse öylece bir birimizi izliyorduk
Ellerini bir birinden ayırdıktan sonra elimi çekmiş ve yanağına koymuştum baş parmağımla yanağını okşadığımda yüzünü ellerime daha çok yaslamıştı.
Şuan çok tatlıydı ama konudan sapmamam gerekiyordu elimle yüzünü okşamaya devam ederken konuşmaya başlamıştım uzun bi konuşma olacağı kesindi.
"Babamla konuştum merak etme seni kabullenecek fakat biraz zamana ihtiyacı var bu yüzden üzülme yada gerilme tamam mı ben yanındayım" dedim rahatlamıştı orası kesindi fakat konuşmanın devamında yeniden gerileceği belliydi.
"Jungkook seninle daha farklı birşey konuşmak istiyorum" demiştim.
Dediğim gibi sevinci kısa sürmüştü yeniden gerilmişti "jungkook ben bu günü çok düşündüm sende olduğunu bildiğim fakat adını koyamadığım şeyler var" vücudu kaskatı kesilmişti.
Hâlâ yanağını okşarken "bana her konuda dürüst ol bana güvenmediğinin farkındayım ama yinede bana güvenmen kendini bana açman için her şeyi yaparım güvenini sarsmayacağımdan emin ol seni sevmeme en önemlisi de kalbinin beni sevmesine izin ver ver ki bir birimizi tamamlayalım"
Dediklerim ağır gelmiş olmalı ki gözleri dolmuştu
Acaba sevgimi ona hissettirebiliyormuyum.
Eğilmiş onu alnından öpmüştüm "seni zorlamayacağım sen kendini ne zaman anlatmak için hazır hiss edersen ben her zaman seni dinlemek için burada olacağım bunu asla unutma olur mu?"
Tamam anlamında kafasını sallamıştı eğilip yeniden onu öpmüştüm"uyuyalım hadi" yatağa ona dönük bir şekilde uzanmış ve kollarımı açarak gelmesini beklemiştim saniyesinde kollarım arasına girerek oda bana sarılmıştı.
Onu saçlarından öpmüştüm burnunu boynuma sürtmüştü gülümsemiş bende yüzümü onun boynuna gömmüştüm.
Güzel kokusunu derince solumuştum bebek gibi kokuyordu
Gözlerimi kapatmıştım fakat uyku tutmamıştı yinede gözlerimi açmamıştım bunun asıl sebebi jungkook'un uyumadığını bildiğim içindi ne yapacağını merak ediyordum.
En az 15 dakika kadar sonra bana iyice sokulmuş ve çok ama çok kısık bi sesle konuşmaya başlamıştı tam dibimde olmasa muhtemelen hiç duymazdım bile onu dinlemeğe başladım
"Özür dilerim ben böyle olmasını istemezdim yıllardır sevdiğim adamın beni böyle aciz görmesini istemezdim ben senin karşına böyle çıkmak istemezdim hemde böyle iyrenç bi sebeble özür dilerim her şey için özür dilerim"
Boynumdaki ıslaklığı farkettiğimde artık ağladığını anlamıştım içim gitmişti helede beni sevdiğini söylediğinde demek ki beni daha önce görmüştü.
İlk yalan ortaya çıkmıştı bana yurtdışında doğup büyüdüğünü söylemişti ses çıkarmayıp onun konuşmasını dinlemeğe devam ettim
"Keşke sana ne kadar çok güvendiğimi bilsen yine böyle konuşur muydun? Sana kendimden hatta ailemden bile çok güvendiğimi bu yüzden bu gün bana seninle gelmemi söylediğinde neden geldiğimi...." Ailesine güvenmiyordu
Bir süre sesizlik olmuştu uyuduğunu düşünmüştüm ama
"Benim sana olan duygularım aşk sevgi değil daha fazlası benim sana olan duygularım bağımlılık ben sana sarmaşığın güle dolandığı gibi dolanmak ve ömrümüzün sonuna kadar birlikde yaşamak birlikde yaşlanmak istiyorum benden kurtulama istiyorum"
Yüzü boynumda olduğu için yüzümdeki kocaman gülümsemeyi görmemişti ona daha sıkı sarılmış ve son sözlerini söyleyip uyuduğundan emin olmuştu
"Ne olursa olsun bırakma beni"
'Ne olursa olsun bırakmayacağım seni bebeğim'
O uyuduktan sonra biraz onu izlemiştim daha sonra ondan zorla ayrılmış ve ayağa kalkmıştım yeniden yanına kıvrılmamak için kendimi zor tutmuş ve balkona çıkmıştım
Bi sigara yakmış elime telefonumu almış ve ezberimde olan numarayı aramıştım.
Birkaç çalıştan sonra açılmıştı "patron"
"Sana bir isim vereceğim onu araştır ama her detayıyla annesi babası nerde doğup büyüdüğü herşeyi bilmek istiyorum fakat bundan hiç kimsenin haberi olmayacak"
"Emredersiniz patron"
"İsim neydi"
"Jeon jungkook"
"Oldu bilin efendim iyi geceler"
"Sanada" diyip telefonu kapattım.Camdan içeriye bakmış yatakta mışıl mışıl ama kaşları çatık bi şekilde yatan bedeni görmüştüm çok tatlıydı
Bitmiş sigaramı küllükte söndürmüş odaya geri dönüp yatağa yatmışdım bebeğim hemen bana sokulmuş kaşlarıda saniyesinde eski haline dönmüştü.
Bu.adam.benim.sonum.olacak
ÇOK TATLI
Ve o gün kendime ne olursa olsun onu koruyacağıma dair söz vermiştim.
_______________________
Sizce nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya/jikook
Hayran KurguTAMAMLANDI jimin "bay jeon ben mafyayım bebek bakıcısı değil" jeon "jimin senden başka güvenecek kimse yok istediyin her şeyi sana veririm lütfen ona destek ol ben öldükten sonra yalnız kalmasını istemiyorum helede bu kadar çok düşmanlarım varken" j...