bölüm 14. masum

44 6 2
                                    


Jimin



Onu yatağa oturtmuş ardından dolaba ilerlemiştim kendi tişörtlerimden birini giydirmiştim.

Tişört kalçalarının hemen altında duruyordu gülümsemiş dolaptan bu kez kendim için bir şeyler çıkarmıştım üzerimi değiştirmiştim.

Üstümdekiler günlük kıyafetlerdi bu yüzden jungkook bi kendi giydiklerine bide benim giydiklerime bakmıştı.

Kaşları çatılmış ve "beni niye giydirmedin?" Diye sormuştu.

Onu koltuk altlarından tutmuş ayağa kaldırmıştım ardından yorganı açmış bebeğimi yatağa yatırmıştım üzerini örtükten sonra eğilmiş burnunu öpmüştüm.

"Bu günlük böyle bebeğim... bugün işe gitmeyeceğim yani seninle ilgileneceğim" bir kez daha burnunu öpmüş daha sonra "bekle beni geliyorum tamam mı" "gelirken bir şeyler getireyim mi sana"

Hayır anlamında kafa sallamıştı ona son kez bakmış ardından odadan çıkmıştım.

Neredeyse 15 dakika sonra odamıza elimde tepsiyle girmiş yatakta oturan bebeğimin yanına gitmiştim.

Yemeği dizlerine koymuş yanına oturtmuştum kendi ellerimle onu yedirmeye başlamıştım.

"Sen yemeyecek misin?" Beni düşünmesi hoşuma gitmişti.

"Atıştırdım ben birşeyler bebeğim merak etme" kafasıyla beni onaylamış yemeğini yemeye devam etmişti.

Yemeğini yiyip bitirmişti tepsiyi kucağından almış odada ki cam sehpanın üzerine koymuştum.

Ardından bebeğimin yanına gitmiş yorganı üzerinden almış kenara iteklemiştim bana anlamsızca bakmış

"Ne yapıyorsun" demişti birşey dememiş yatakta ayaklarının altında oturmuştum.

Ayak bileklerinden tutmuş onu kendime çekmiştim küçük bi çığlıkla birlikde yatağa sırt üstü düşmüştü

Sırıtmış ve bacaklarını iki yana açarak bacak arasına girmiştim.

Anlamsızca bana bakarken elimi cebime atmış krem kutusu çıkarmıştım bir bana bir elimdekine bakarken bir şey söylememiştim.

Önce eğilmiş deliğini öpmüştüm vücudu anında kasılmıştı sırıtmış bu kez de dilimi içine yollamıştım.

Dilimi içinde ustalıkla kullanırken tatlı tatlı mırıltılar bırakıyordu sesiz odaya.

Bir süre minik pembe deliğini yalayıp emmiştim.

Onu sertleştirmek istemediğim için kısa sürmüştü.

Ardından geri çekilmiş baygın bakışlarla bana baktığını görmüştüm.

Onun bu hâline sırıtmış gözlerinin içine bakarak dudaklarımda kalan kayganlığını yavaş bir şekilde yalamıştım.

Sertçe yutkunmuş kafasını diğer tarafa çevirmişti. Onun bu hâline kıkırdamış az önceki kremi elime almıştım.

Yeniden kafasını çevirmiş ne yaptığıma bakmıştı

Kremden biraz elime almış daha sonra deliğine sürmeye başlamıştım.

Kısık kısık inlemişti parmağımı içine göndermiş kermi iyice yedirmiştim inlemeleri iyice artınca parmağımı içinden çıkarmıştım.

Sızlanmıştı "ama.. ama bu ne yaaaa"
Gülümsemiş "ne ne?" "Ya beni adam gibi sik yada rahat bırak!"

Daha önce onun hiç masum olmadığını söylemiş miydim?




mafya/jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin