bölüm 20. arsız

48 6 2
                                    

Yazar


Hepbirlikde Bir plan yapmışlardı daha sonra diğerleri gitmiş yeni evlenen çifti yalnız bırakmışlardı.

Diğerleri gittikten sonra jimin kucağında uyuklayan bebeğine bakmıştı.

Jungkook'u kucağına almış ve odaya çıkarmıştı.

Jungkook'u yatağa yatırmış kendide yanına yatmış ve jungkook'u kendine çekerek iyice sarmıştı bebeğini saçlarına öpücük kondurmuştu.

Jungkook uykulu bir şekilde başını jiminin göğsünden kaldırmış ve dudaklarını birleştirmişti ikisi tatlı tatlı öpüşürken jimin öpüşme derinleşmeden bebeğinden ayrılmış ve "yorgunsun uyu hadi bebeğim" demişti.

Jungkook tamam anlamında kafasını sallamış ve yeniden kocasının göğsüne gömülmüştü.

"Bana inandığın ve bana güvendiğin için teşekkür ederim sana ne kadar teşekkür etsem az"

"Böyle söyleme bebeğim eğer sen babanın tarafında olsaydın herşey daha kötü olurdu bizim için asıl ben sana teşekkür ederim gerçeği bana söylediğin için benden Bir şeyler gizlemediğin için

"Beni eşin olarak kabul ettiğin için minnettarım kocacığım" jungkook son kez konuşmuş biraz yükselerek kocasının dudaklarını derin bir öpücük koymuş geri koynuna sokulmuştu.

Jiminde gülümsemiş ve ona daha sıkı sarılmıştı. İkiside gözlerini kapatmış ve kendilerini uykunun kollarına bırakmışlardı.

*

*

*

İlk jungkook uyanmış ve kocasını izlemeye başlamıştı kocası çok yakışıklıydı.

Jimin sadece düz bir şekilde nefes alsa jungkook azgınlaşıyordu onunla yaşadığı süre boyunca nasıl dayandığını anlamıyordu ama jungkook bir kaç kez onu başdan çıkarmaya çalışmıştı ama jimin hiç oralı olmamıştı.

Sanki evlenmeden olmaz diyenlerdendi jungkook bu düşünceyle gözlerini devirmişti.

Jungkook bu kadar uyumanın yeterli olacağını düşünmüş ve jiminin üzerine çıkı vermişti jimin hala uyuyordu jungkook eğilmiş dudaklarına öpücük kondurmuş daha sonra gömleğini kaldırmış ve jiminin kaslarına bakmıştı bu kaslar onu çıldırtıyordu.

Jungkook aç bir şekilde dudaklarını yalamış ve eğilip jiminin kaslarına önce öpücük kondurmuş daha sonra emip ısırmaya başlamıştı.

Jimin inleyerek uyanmış ve kaslarını aç bir şekilde yiyen eşine bakmıştı.

Jimin uykudan yeni uyandığı için kalın ve pürüzlü sesiyle konuşmaya başlamıştı "bebeğim ne yapıyorsun"

Jiminin konuşmasıyla jungkook ona bakmış ve gözleri şehvetle parlamıştı.

Dudaklarını yalamış ve arsız bir şekilde "acıkdım kocacığım~"

Jungkook'un tatlı tatlı konuşmasıyla jimin derince yutkunmuştu.

"Ama ben arsız bebeğimi dün gece ve bu sabah yeterince doyurduğumu düşünmüştüm" demişti jimin sırıtarak

Jungkook dudaklarını büzüp omuz silkince jimin daha fazla dayanamamış ve jungkook'un ensesinden tutarak sertçe kendisine çekmiş ve dudaklarına yapışmıştı.

Birbirinin dudaklarını aç bir şekilde kemiriyorlardı.

Bir kaç dakika sonra jimin geri çekilmiş ve "seninle konuşmamız gereken bir şey var bebeğim" demişti jungkooksa sinirden kuduruyordu.

"Jimin bak bunu ikinci yapışın sinirlerimi bozuyorsun ya beni adam gibi sik yada beni azdırıp azdırıp durma ya!"

Jimin jungkook'un dediğile şaşırmıştı oysa ki jimin jungkook'u çok utangaç biri olarak tanıyordu.

"Ne dedin sen az önce?"

"Oh sana söylemeyi unuttuğum bişey var ben senin bildiğin gibi herşeye utanıp kızaran biri değilim"

Jimin kaşlarını kaldırmış ve "bunca zaman herşeye kızaran sen değil miydin?" Diye alaycı sesiyle konuşmuştu.

Jungkook yüzünü buruşturmuş ve "seni etkiliye bilmek için uğraşıyordum ve inan bana bu çok sinir bozucuydu"

"Ve şimdi gerçekleri anlattıktan sonra artık eskisi gibi arsız ola bilirim" diye devam etmişti jungkook

"Ayrıca inan bana bu daha hiç birşey" jungkook sırıtarak devam etmişti.

Jimin ona yutkunarak bakmış ardından"seni buraya ilk getirdiğim gün araştırdım aynı zamanda gece benim uyuduğumu düşünüp benimle konuştuklarını da duymuştum"

Jimin aralarında gizli saklı olmasını istemediği için bunları söylemişti.

"Biliyorum" jungkook sadece bunu söylemişti.

Jimin ona bakmıştı biraz kafası karışmıştı.

"Jimin senin uyumadığını biliyordum ama sana söylediğim hiç bir sey yalan değildi ve ayrıca senin beni kandırdığın gibi bende seni kandırdım.. ayrıca sigara içmek sana aşırı yakışıyor çok seksi oluyorsun"

Jungkook dudaklarını yalamış ve "benim yanımda da kullan hatta mafya işlerinde adamlara işkence ederken seni izlemek istiyorum sonra insanları öldürdüğün yerde çok sert bir şekilde bana hiç acımadan sikmeni istiyorum"

Jungkook baştan çıkarıcı bir şekilde konuşmuştu.

Jiminse bu sözler üzerine yutkunamamıştı bile şu an siki kaya kadar sertti jimin jungkook'un bu yanını daha çok sevmişti.

Jimin kendine gelmiş ve sırıtmıştı.

"Ahh seni istediğinden daha sert sikeceğim hatta durmam için yalvarıcaksın ama ben durmak yerine seni dahada sert sikeceğim ihtiyaçla kavrulan deliğini kanatana kadar seni vahşi bir hayvan gibi sikeceğim bebeğim"

Jimin şehvetle herkesin korktuğu karanlık tarafıyla konuşmuştu.

Jungkook jiminin sesi ve söylediği sesle titremişti.













__________________

Merhaba!

Ben geldim nasılsınız?

Bölüm nasıl?

Lütfen yorum ve oy verin

Hayalet okuyucu olmayın....

mafya/jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin